Yamaha Xj 600 -00 40t ajettu vai Suzuki gsf 600 s bandit -98 aj 74t?
Mitä mieltä ootta?
Tää nyt on vähän samanlainen kysymys kuin että kannattaako ostaa suklaa- vai vaniljajäätelöä? Vastaamista helpottaisi jos tietäisi vähän enemmän pyörien kunnosta, historiasta, hinnasta yms.. Tuon ikäisissä ja tuon verran ajetuissa jokainen mopo on sen verran yksilö, ettei tyhjentävää vastausta ihan helppo ole antaa.
Superbike #7
Eihän tuo 74 tkm ole vielä kuin sisäänajo, parhaat kilometrit vielä edessä ja vaikka kuinka paljon. Pientä normaalia huoltoa määräajoin, sillä se menee. Samaa se vaatii aina uusikin.
Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä
Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006
Marunari
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kallistuisin tohon Jammuun.
1). Jammussa laukku.
2). Ja kyllähän toi 32 000km ero mittarilukemassa kallistais pianon puolelle...
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
En tosta susukista tiedä, mutta kannattaa muistaa että toi XJ:n kone on abaut 70-luvun tekniikka+elektroninen sytytys – 8 venttiiliä, kaasarit ja pakoputket, ei muuta. Se on sama kone ku 80-luvun XJ:ssä paitsi että huipputehoja on laskettu ja keskialuetta pyöristetty. Eiku joo, tossa 2000-mallissahan on jopa kaasun asennon tunnistin (TPS) mikä kai muuttaa sytytysajoitusta pikkasen kaasun asennosta ja kierrosluvusta riippuen. Hyvää siinä on edulliset vakuutukset ja varaosat kun hakee mynetmotosta, wemotosta ja louikselta (ilmansuodatin *moottorikoodilla* haettuna alle 5 euroa). Sitte se tärisee paskamaisesti 80 nopeudessa. Ehkä oon vaan itte pikkuhiljaa kyspysmässä omaan![]()