Polvileikkaukseen tulevana perjantaina...
Jolleivat erehdyksessä amputoi koko jalkaa olen mukana !
Toivottavasti saadaan täältä Turun suunnasta (Hilippa, FireBlade ??) mukaan porukkaa niin ei tarvi yksin porata tota siirtymää. Mikko napsastaan matkalla mukaan ja silleen...Itse olisin yöpymisessä hotellin/mökin kannalla, varsinkin kun on lokakuu..
Jos räpsäsee kunnolla vodaa niin lakanoihin on mukavampi kellahtaa kun haisevaan kylmään telttaan.
ps: Jos tulee talvi oikeen aikasin niin voidaan oikastakin *
psps: prkl 21-23pv lokakuuta on buukattu*muut käy.
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Veskukin osallistuu melko varmasti, kunhan tarkempi aika selviää.
Mä oon helppo, mulle käy kaikki.![]()
Tässä vaiheessa hyvinkin mahdollista olla mukana, joskin mullakin tuo 22-23 pv viikonloppu sisältäisi kerhon ajokauden päättäjäisen mut ei sekään ihan must-juttu ole.
Kekke puhuu asiaa, vilpoista voi olla jo lokakuussa joten kai mökki sit sentään on ehdoton, toki hotellikin hyvä mut eikö mökissä olisi vähän tunnelmallisempaa.![]()
![]()
Näillä näkymin mukana. Jossei työt pääse sörssimään aikataulua... Mökin kannalla minäkin, voisin liittyä joko länsirannikon lähetystön matkaan tai sitten tähän etelämmiästen kerhoon (tai kaikki samaan läjään vaan, Hämlinnasta on tasaisen pitkä matka joka puolelle)![]()
Husqvarna 701LR
No perskules, tämähän näyttää hyvältä !
Tulee sitten Varapyörään tänä kesänä mukavasti kilsojakin.
12tkm huolto seuraavana ohjelmassa ja vasta elokuussa mennään. Tietty tuo polvileikkaus syö ajopäiviä jokusen väkisinkin.
Kun olis vielä kolikoita ostaa ne perhanan lisäXenonit syksyn pörinöihin.
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Koskas aletaan pollaamaan päivämäärää lukkoon.....
Näissä kai se olis yleensä parempi mitä aikaisemmin se tiedetään....
Mullehan passaa siis tosta lokakuusta kaikki muut paitsi tuo jo aikaisemmin mainitsemani viikonloppu. Taisi olla sama joka oli vähän kiikunkaakun myös Hilipalla..... eli 21-23.10
-k-![]()
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Joo voitaisiin äänestää joku päivämäärä, paitsi että mulle käy kaikki.
Ja TiuSo:kin saa yhden renkaan, kompastuin taas siihen tuolla kellarissa tänään.![]()
Jaa, onpa jäänyt tämä aihe vähäksi aikaa huomaamatta. Toki autan mielelläni Mikkoa kellarin raivaamisessa
Ajankohdasta: miltäs kuulostaisi 14-16.10?
Jossei kohta päätetä ajankohtaa niin sehän on jo lokakuu mennyttä...
Husqvarna 701LR
Mahtasko mukaan sopia katu Kawalla? Jos nyt ei hirveesti satu satamaan
Taivas saa odottaa
No jos kantaa saa ottaa, niin tuo 14-16. 10. tai vaikka viikko ennen, 7-9. 10.(TiuSo @ Syys. 08 2011,21:20) kirjoitti
Tuon jälkimmäisen jälkeen alkaa olemaan vähän niin tai näin, vai onko muita ehdotuksia? Pitäiskö pistää äänestys pystyyn?
VKO aloitti tämän, jahka pääsee suomeen/langoille niin varmaan ottaa kantaa. Siihen asti odotellessa!![]()
![]()
![]()
![]()
Husqvarna 701LR
Vuosi sitten tuli ensilumi Pohjois-Karjalassa 14.10, saattaa pikkuisen haitata jos lunta tulla tuprautta eli ei kannata kovin myöhään lykätä.
Taivas saa odottaa
Ja 2009 18.10 oli lunta maassa(BlackCat @ Syys. 10 2011,22:49) kirjoitti
Taivas saa odottaa
Moro poijjaat.....
Ny on käynny silleen, että joudun jättäytymään Varrekerhosta pois. Kun ei oo luonto suonu enempää kehoa niin koin vaan Varren yksinkertaisesti liian raskaaksi peliksi meikkikselle käsitellä. Tuleva mopo....... hmmmm? testailtu on ja alkaa hahmottua....
Varmaankin törmäillään jossain maanteillä ehkäpä ensi kesänä....
Tööttäillään.......![]()
T7
No pahus(W-P @ Syys. 13 2011,12:54) kirjoitti
Osta sitten joku kevyempi matkaenska, onhan noita.
Voit sitten ajella meitin kanssa kuitenkin pelkäämättä ihan joka sorasiirtymää. Turvallisia ilometrejä mihin vempaimeen päädytkään.... Ajellaan sormet pystyssä ja kirjoitellaan
-k-![]()
SS1000 -2010
SS2000F -2011
W-Pei kai vaan hajabusa... Muista turbokirjoitti
Merkillä ja mallilla ei oikeasti ole niin väliä, kunhan se sopii itselle ja omaan käyttötarkoitukseen. Varmaan aika yleistä välillä kokeilla jotain uutta ja erilaista. Toivottavasti löytyy mieleinen ja vielä aikaa ajella sillä!!
![]()
![]()
![]()
Husqvarna 701LR
Ajattelin kanssa juuri tuota 14.10-16.10 välistä ajankohtaa.
Otetaan nimiä vähän nyt ylös niin soittelen tänään/alkuviikosta jotain mökkiä meille Pielisen rannalta.
-Vko
[
Mulle sopii toi hyvin VKO.....(VKO @ Syys. 16 2011,09:06) kirjoitti
Ja mukana siis.
Mimmosia majoitusvaihtoehtoja siellä on ?
laitatko tähän jotain infoa ?
-k-![]()
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Mukana ellei iske Force Majour.(VKO @ Syys. 16 2011,09:06) kirjoitti
Majoitus *mieluiten lounaan/etelän suunnaltavaikka ajelu kivaa onkin
![]()
![]()
Mukana! Majoitus, vähän ruokaa, ja jokunen kalja...tai jotain! Pointti kuitenkin ajelemisessa, ei dokaamisessa![]()
Husqvarna 701LR
Hilippa tyyrataan porukalla täältä sitte....(Hilippa @ Syys. 17 2011,19:03) kirjoitti
Ollaan kuulolla kun ajankohta lähenee.
prkl 12tkm huolto pitää kyllä teettää ennen reisua vaikka öljyt vaihdoinkin justiin.. *huoh* tät rahanmenoa....
Mites paljo 12tkm huolto Varapyörään maksaa, muistaako kukaan suurinpiirtein ?
Merkkasin eventin .orgin kalenteriinkin, jos vaikka sais parit villitkortit mukaan vielä.
-k-
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Tyyrätään tyyrätään, ja varmaan bongataan Tiuso matkalta.(Kekke @ Syys. 18 2011,00:31) kirjoitti
24tkm.n huolto keväällä 400 € ja näytti huoltokohteet olevan juurikin samat kuin 12 tkm.ssakin. Itselle tulee varmaan tuon reissun jälkeen vielä 36 tkm.n huolto syksylle ja siinäkin samat hommat, eli "rahan menoa ei voi estää". *![]()
TELTTA MAJOITUSTA TARJOLLA!
Mökin hinta 250€. Jaetaan sitten osallistujien kanssa.
Mukaan pitäisi ottaa omat lakanat,pyyhkeet.
Voi myös vuokrata paikan päältäkin.
Lähin kauppa on Kolin kylällä ja ravintolapalvelut mäen päällä.
Bensaa saapi 6-tien risteyksestä.
[
Mukana ollaan!
24Tkm huolto oli vähän halvempi kuin Hilpalla, taitaa päälle kolmesataa mennä kuitenkin...
Mitenkäs Hilppa teitkö itse 30 Tkm huollon? Minä ainakin tein/teen vastakin, ohjelma menee jotenkin näin:
jarrunesteen tarkastus
jarrupalojen kulumisen tarkastus![]()
(minulla kuluu!, pitäisköhän ne vaihtaa jossei ne olekaan kuluneet??)
kytkinjärjestelmän tarkastus
Helmi homma, ei taida huolto saada asiakasta...
edittiä: kir%€&tusvirheet...
Husqvarna 701LR
Itte tein, ei ollut kauhean vaikea(TiuSo @ Syys. 19 2011,12:03) kirjoitti
Silläkin uhalla että Brandt.n myöntämää takuuta olis kevääseen asti voimassa. No, nyt kun vaikuttaa että tuo ohjauslaakeri on finaalissa (vielä vaihtamatta), niin taitaapi olla niin että ei menekään takuun piikkiin tuon huollon vuoksi. Eivät ainakaan ole mitään vastanneet. No eipä tuo nyt niin iso asia ole, sama se.![]()