Tääl ollaan
Hyvin jos käy, nii myös kotia päästään *![]()
Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
TALLINNASSA ollaan ja kivaa on,oli vaihdetaan hotellia.(Kaveri ja allekirj.)
Kaikki meni hienosti suuri kiitos hallitukselle ja seuralaisille!
Vuonna 2012 uudelleen!
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Kotia jouduttu... *
Kiitokset ja anteeksipyynnöt kaikille osaanottaville, paitsi sille belsebupin kätyrille, joka oli kiertäny repussa olleen Fireball-likööri pullon korkkia 1/4 kierroksen auki... Kaikki repussa ollut on mukavassa, 'joulunaikaan' sopivassa, kanelintuoksuisessa sokeri-viina-tahmassa *
Kiitoksia seurasta ja ensi vuonna uudestaan![]()
Mua väsyttää...
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Sä nukuit jo laivamatkan takaspäin... Miten voi vielä väsyttää(ttuttu @ Marras. 13 2011,20:07) kirjoitti
![]()
Olihan taas reissu, tästäkin reissusta saa monta hyvää tarinaa
Kiitokset järjestäjille ja kanssaretkeilijöille, tiedoksi muuten että tuo aivan saakelin hieno kunniajäsenen plakaattikin kotiutui ehjänä (vaimon neule antoi henkensä ehjyyden puolesta. Plakaatti 1 - Neule 0).
Kiitos ja anteeksi!
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Siis vaihdoitteko hotellia...miksi helvetissä, kun kerran kivaa oli ?(Old motoman @ Marras. 13 2011,10:58) kirjoitti
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Brenkku kiittää ja kuittaa. Stetsonkin selvisi tallessa kotiin asti. Tosin junassa konduktööri sanoi, että se oli hirvein hattu mitä se oli ikinä nähnyt.
Suuret kiitokset järjestäjille ja matkanjohtajille! Mennäänhän ensi vuonna taas?
Kiitos kaikille. Normipäivä!
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Vieläkös olet pystyssä..?(suzukai @ Marras. 13 2011,22:09) kirjoitti
![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Iso kiitos järjestäjille ja muille toteutukseen osallistuneille. Oikein mainio ensimmäinen Org-risteily.
Mukava nähdä vanhoja tuttuja ja muutama uusikin naama tuli tutuksi.Seura oli hyvää ja sitä oli riittävästi...tuli juotua,naurettua,juotua,tanssittua, "uitua",juotua..
Kaikille vinkiksi Baltic Princess:in venäläisrafla, josta sai suussa sulavat sapuskat - aivan loistotasoa.![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Kiitokset kaikille tästäkin suunnasta.
Hauska ja hieno reissu kuten aina ennenkin (-1), aitoa .ORG! laatua.
Nukkumaan pitäisi kai vääntäytyä...
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Mä painan duunii ja teen ppt esitystä. Miks siellä gaalaillassa ei ollut vitun idiootti kategoriaa, niin oisin mäkin voittanut jotain.
Musta muuten tuntuu, että sen nuhruisen taksimersun kuski kusetti mua jotenkin. Maksoi vajaa neljäkymppiä hotellilta lentokentälle.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Minkä Tallinnassa hukkaa, on turha etsiä Helsingistä.
Tuliaisina kotiutui 4 litraa Remy Martinia ja tyhjä lompakko.
©
Tosiaan ois ollut järkevää varmaankin ottaa ainakin tää päivä vapaaksi. On meinaan todella mukavaa istuksia töissä.Not!
![]()
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
Kivaa oli, taas! Ruoka oli tosi hyvää, eikä tarvinnut piparia järsiä, juustokakusta pisteet ravintolalle. Seura oli taattua org -laatua, ihan huippua.
Eilen illalla uni tuli oikein hyvin, 12 h unien jälkeen voi todeta että rankkoja reissuja..
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Nyt on monta syytä olla onnellinen:
- olen hengissä
- olen yhtenä kappaleena ilman ulkoisia vammoja
- kun luulin hukanneeni pankkikortit ja visat, säästyi rahaa
- en hukannutkaan tavaroitani (vastoin kaikkia todennäköisyyksiä)
- sain tuliaisiksi itselleni lempitupakkaa!
- sain kotiin tulisisiksi itseni sinne kohtuullisella aikataululla ja kohtuullisessa kunnossa.
- näin pitkästä aikaa kaikkia ihania tyyppejä!
Joten, tällä hetkellä iloitsen, älkää muistuttako mistään mitä en ehkä haluaisi tietää. Antakaa minun olla onnellinen.
Kiitos kaikille!
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Kiitos...![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Huhhuh mikä reissu.
Iso kiitos järjestäjille, kiitos ja anteeks mukana olleille.
Tulomatkan torkut oli kyllä paikallaan, vaikka korvatulppien puute haittasikin torkkuja.
Viestika-palkintopokaali toimitettu seuraavalle pokaalinkuljettajalle.
Kuka niitä kaikkia pyöriä enää luettelemaan ...
Viimeisin hankinta Royal Enfield D 350
Liskottoman yön ja reilun kymmenen tunnin yöunien jälkeen on vieläkin hieman ryytynyt olo. Olipahan taas varsin hauska reissu hyvässä seurassa. Ehkä tämä jo oli pienehkö Las Palmas simulaattori. Kiitokset harhaanjohtajille, pienen säädön jälkeen ravintolasta löytyi myös paikka ja syötävää. Myös kanssamatkustajille kiitos ja anteeksi! Viestikapula-palkintopokaali yritetään kuljettaa illalla maaliin asti.
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
Olihan se taas sellanen. Ehkäpä jo huomenna on taas ihminen. Kiitos ja anteeksi.
Oliko kellään jotain kuvei jossain?
Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now!
Alla: BMW S1000R '14 | BMW F800R '09
Taakse jäi: Yamaha R1 '06 | MV Agusta Brutale 675 '12 | Kawasaki GPz 1100 '83 | Yamaha YZF600R '03 | Kawasaki SR650 '82
Kiitokset retkestä, siinä määrin, kun itse kykenin hauskaa pitämään, niin oikein mukava viikonloppu.
Kuvia FB:n kautta, pistäkää kaveripyyntöjä (mielellään niin, että kuvista tajuan kenestä kyse, jos en ihan kaikkia vielä tuntenut), tai toki linkkiä privana kysellen.
t: Hansu
![]()
Testi
Kiittää siis jo kahdeksatta kertaa järjestäjiä onnistuneesta tallinnan retkestä. Tällä kertaa erityspisteet raflalle joka loppujen lopuksi hoiti hommansa varsin mallikkaasti.
Tosiaan neule antoi kaikkensa Jassun plakaattia suojatessa, prkl. Noh, kai sen reiän saa paikattua. Lähetän neuleen -Jenni- lle korjattavaks ku se lupas alun perin plakaatin kotiin kuljettaa. No ei vaan..![]()
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
[QUOTE= (hlpvu8 @ Marras. 13 2011,20:36)]Kyllä,"nahka"ei kestä enää kylpemistä/saunomista!Old motoman,Marras. 13 2011,10:58 kirjoitti
Kaveri halusi pois satamasta, tarkemmin satama-alueelta! Menimme Tallinnnan liikemaailmaan...........keskustaan!Yökerho,ym,ym.
Palailimme vasta tänään maanantaina. Kaveri varmaankin kertoo lisää?
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Ahihiiiii... *
Kiitos ja anteeksi kanssamatkustajille sekä iso kumarrus matkanjärjestäjille.
Mä en edes tiedä keiden kaikkien kanssa tuli juteltua, mutta kivaa oli ainakin.
Paluumatkan pikkupäiväunet auttoi vähän ja illallakin uni tuli turhankin nopeasti..
Oli muuten erityisen kummallinen päivä töissä tänään![]()
XJ600 Diversion
Mitä jos ei ole facefuckingbookissa eikä tule? Jääkö vaan ilman kuvia?(S^Hansu @ Marras. 14 2011,17:49) kirjoitti
![]()
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
tai toki linkkiä privana kysellen.(Sumppa @ Marras. 14 2011,23:00) kirjoitti
t: Hansu
Noin minä sain, mikä on sinänsä harvinainen tapahtuma.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.