Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Tilasin keväällä italiasta C3:sen ja aamulla ihmettelin,kun pinlock menee aivan huuruun. Syynä oli se, että kalvo on irronnut kokonaan alareunastaan. En taida viitsiä palautella sitä italian pojille,joten onko korjausehdotuksia? Pikaliima, niitit vai mitä?
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  2. #2
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Oisko asentunut väärään asentoon eli hieman alas jolloin alareuna jäisi pingottuneeksi?

    Itsellä on C3:sen pinlock ollut irti pariin otteeseen putsaamista varten mutta kyllä se on tiiviisti mennyt takaisin.
    Älä ainakaan mitään liimaa laita väliin, ehkä ohut silikonimakkara tiivistäisi, vaikka Locktiten 595 kirkas silikoni?
    Dirty Nasty Furriner
  3. #3
    Lainaa (Staga @ Marras. 12 2011,21:10) kirjoitti
    Oisko asentunut väärään asentoon eli hieman alas jolloin alareuna jäisi pingottuneeksi?

    Itsellä on C3:sen pinlock ollut irti pariin otteeseen putsaamista varten mutta kyllä se on tiiviisti mennyt takaisin.
    Älä ainakaan mitään liimaa laita väliin, ehkä ohut silikonimakkara tiivistäisi, vaikka Locktiten 595 kirkas silikoni?
    Minä irroitin pinlockin puhdistusta varten. Silikoonirantu jäi visiriin kiinni, eikä pinlock tarttunut enää tiiviisti takaisin. Tilasin uuden visiirin ja pinlockin Louisilta, ja heitin vanhat romut hittoon.
    Takuuseen en viitsinyt yrittää, joten 100€ meni omaan piikkiin.
  4. #4
    pelkkä pinlock maksaa muistaakseni n.38e.
    ainakin mulla toimii kun rapsutti kynnellä varovasti vanhat liimat pois.
    rakentaja Rane
  5. #5
    Lainaa (oili @ Marras. 12 2011,21:02) kirjoitti
    Tilasin keväällä italiasta C3:sen ja aamulla ihmettelin,kun pinlock menee aivan huuruun. Syynä oli se, että kalvo on irronnut kokonaan alareunastaan. En taida viitsiä palautella sitä italian pojille,joten onko korjausehdotuksia? Pikaliima, niitit vai mitä? *
    Moi, ei siinä varmaankaan muuta ole kuin väärä asento, eli pinlock on valahtanut asennuksessa hiukan alas jolloin alareuna jää löysäksi.

    Jos pinlockin noston jälkeen se ei tunnu pysyvän paikallaan oikeassa asennossa, jossa ylä-tai alalaita istuu tiiviisti, ota kalvo kokonaan irti vetämällä sen laidoista keskeltä kalvoa, paina toisesta laidasta pinlock nasta ulos ja käännä se tiukempaan asentoon. Sen kiinnitystappi on nimittäin epäkesko ja kalvon kiinnitys tiukkenee, mitä lyhyemmäksi sen kiinnitysväli säädetään. Huomaat asian kun katsot nastaa sivusta, eli visiirin läpi menevä tappi on keskellä, mutta siinä oleva lovi kääntyy nastan mukana.

    Varo kuitenkin, ettei nasta irrotessaan ponnahda lattialle ja vieri piirongin alle piiloon tai varsinkaan älä tee irrotusta ulkona. *

    t. Spagu shopista



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  6. #6
    Lainaa (Italowestern @ Marras. 13 2011,19:54) kirjoitti
    Lainaa (oili @ Marras. 12 2011,21:02) kirjoitti
    Tilasin keväällä italiasta C3:sen ja aamulla ihmettelin,kun pinlock menee aivan huuruun. Syynä oli se, että kalvo on irronnut kokonaan alareunastaan. En taida viitsiä palautella sitä italian pojille,joten onko korjausehdotuksia? Pikaliima, niitit vai mitä? *
    Moi, ei siinä varmaankaan muuta ole kuin väärä asento, eli pinlock on valahtanut asennuksessa hiukan alas jolloin alareuna jää löysäksi.

    Jos pinlockin noston jälkeen se ei tunnu pysyvän paikallaan oikeassa asennossa, jossa ylä-tai alalaita istuu tiiviisti, ota kalvo kokonaan irti vetämällä sen laidoista keskeltä kalvoa, paina toisesta laidasta pinlock nasta ulos ja käännä se tiukempaan asentoon. Sen kiinnitystappi on nimittäin epäkesko ja kalvon kiinnitys tiukkenee, mitä lyhyemmäksi sen kiinnitysväli säädetään. Huomaat asian kun katsot nastaa sivusta, eli visiirin läpi menevä tappi on keskellä, mutta siinä oleva lovi kääntyy nastan mukana.

    Varo kuitenkin, ettei nasta irrotessaan ponnahda lattialle ja vieri piirongin alle piiloon tai varsinkaan älä tee irrotusta ulkona. *

    t. Spagu shopista
    Kannattaa tarkistaa C3:n manuaalista ja itse kypärästä onko siinä säädettävä kiinnitystappi. Shoein ruukussa olen sellaisen tavannut, mutta en C3:ssa.
  7. #7
    Kiitos neuvoista. Täytyy kyllä sanoa,että vaikka nuo suupertit ovat minulle parhaita, niin nuo kaikki visiirit ovat olleet melkoista sheisseä.(4 kpl pottia ollut meidän jääkaappikunnassa)
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  8. #8
    Sama juttu itsellä tuon pinlock kalvon kanssa käynyt (S1), alareuna "repsottaa"

    niinkuin italowestern sanoi kyseessä on että pinlock valahtanut liian alas/ asennus liian alhaalla ja pääsee löystymään. kannattaa myös niitä epäkeskoja hieman "tiukata" jos ei paikallaan pysy. tuon kyllä oppii nopeasti kun hieman systeemiin tutustuu
  9. #9
    Pinlock pitää tosiaan laittaa tiiviisti paikalleen. Voisko tiiviste alkaa kovettua auringossa? Itse en pidä sitä kiinni kuin sateella, jos aina silloinkaan. Mitä vähemmän heijastavia pintoja välissä sen parempi.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  10.  
  11. #10
    Hyvä tuli, danke
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...