Sivu: 7 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 395:sta
  1. #181
    Juu ei se tosiaan jatkuvaa ole pyörivän liikkeen ja ohivirtauksen vuoksi.
    Mutta mielenkiintoinen jutska, ei kumminkaan enempää kiinnosta perehtyä, kinkku ja kaikki
  2. #182
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hetian00 @ Joulu. 15 2011,21:41) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Marras. 30 2011,15:44) kirjoitti
    Toiset kiertää Kemoraa eniten täysiä nippa nappa kahteen minuuttiin, kun taas toiset ajelee varman päälle 2-päällä lainapyörällä alle 1:20 ja kolmannet vaikka yhdellä kädellä sinne 1:10 pintaan.
    Olisi kiva nähdä noita kolmansia joskus Kemorassa. En ole ainakaan tähän mennessä nähnyt kenenkään tuota kyytiä ajelevan yhdellä kädellä.

    Sorry offtopic.
    Tuo 1:10 voi kyllä tehdä tiukkaa, mutta luulisin, että tästäkin maasta löytyy kuskeja, jotka kykenevät tuonna 1:12-aikoihin "yhdellä kädellä". Tämän väitteen perustan siihen, että itse melko kädettömänä kuskina pystyn ajelemaan ennätystäni 5 sekuntia hitaammin "vaikka yhdellä kädellä", joten uskoisin siihen myös itseäni huomattavasti lahjakkaampien kuskien pystyvän.
    Superbike #7
  3. #183
    Lainaa (Baltic @ Joulu. 15 2011,11:09) kirjoitti
    Hei mitä tää Panigale on suomeksi. Kuulostaa ihan joltakin jälkiruoalta *
    Se on paikkakunta italiassa. Ducatin kotipaikkana pidetty.
    Nimestä assosioituu suomen kielen sana "paniikki", joka viittaisi taas suunnittelutiimin tunnelmiin "time after s1000RR nightmare".
  4. #184
    Lainaa (a-pp @ Joulu. 16 2011,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Baltic @ Joulu. 15 2011,11:09) kirjoitti
    Hei mitä tää Panigale on suomeksi. Kuulostaa ihan joltakin jälkiruoalta *
    Se on paikkakunta italiassa. Ducatin kotipaikkana pidetty.
    Nimestä assosioituu suomen kielen sana "paniikki", joka viittaisi taas suunnittelutiimin tunnelmiin "time after s1000RR nightmare".
    Vähän kuulostaa siltä kuin ens kesänä nähtäis punainen "Paniikki" a-pp:n alla.

    Nooh...ei se mitään, Ducatistien ratapäiviäkin tulossa...
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  5. #185
    Nähtäis ehkä, mutta onneksi olen liian persaukinen vielä 2012. Luotolla en razasta (näin sanoo pirttihirmu, jos en minä).
  6. #186
    Ja Tuosta sitten vaikka Baylissin kanssa testailemaan Parikkalaa.
    Ahvenistolla ei näköjään moista sessiota järjestetä jostain syystä
    R1
  7. #187
    Joo, Panigalessa on kaikki tämän päivän muotihimmelit ja sitten vielä extraa päälle. Se allaan voi kuka tahansa tuntea olevansa katujen ja ratojen kingi.

    Noh, 2-pyöräisissä se jääkin yleensä sitten vain tunnelmiin ja niissä tosikuskit erottuu aina sunnuntaikuskeista. (kuten minä) Panigale kuitenkin kuroo tätä eroa umpeen kaikilla apulaitteillaan ja älykkyydellään, joten sen tehot on helpompi siirtää asvalttiin kuin vanhempien vehkeiden.

    Autoissa tuo menopuoli on yleensä helpompi siirtää käytäntöön ja ns. normaaleilla urheiluautoilla ajettaessa erot huippukuskin ja sunnuntaiharrastajan välillä on pienemmät.

    Forza Panigale
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  8. #188
    Lainaa (slaideri @ Joulu. 16 2011,12:11) kirjoitti
    Ja Tuosta sitten vaikka Baylissin kanssa testailemaan Parikkalaa.
    Ahvenistolla ei näköjään moista sessiota järjestetä jostain syystä *
    Ei muuten kovin pahan hintaista!
  9. #189
    Lainaa (vtwin @ Joulu. 14 2011,09:32) kirjoitti
    Lainaa (undertow @ Joulu. 13 2011,23:29) kirjoitti
    Ai mistä tiedän? Tänä kesänä Ruotsin D16RR kanta pieneni yhdellä pyörällä, ja Suomen verottaja voitti :-)
    hö, missä kuvat? *


    Olihan muitakin kuvia, mutta yleensä noista pyöristä ei nähdä kuvia märkänä. Kaveri jolta ostin pyörän sanoi, ettei ole koskaan ajanut sateella. No, nyt on. Mikkoylille tiedoksi, E-P:n itälaidalta löytyy, GP Rosso värillä.

    Kyllähän tämä "vanhus" taitaa Panigalelta ottaa takkiinsa jo joka päin, paitsi moottorin mekaanisten äänten puolesta. Mitattua: 4000 rpm, pakoäänet (vakioputkin) 94 dB, moottorin äänet kytkimen puolelta 105 dB *
  10. #190
    ^Joko verojen määrä on tiedossa? Mihin pyörään verrattiin kun hakivat markkina- arvoa pelille? Sielä on tullissa taasen arvontakone käynnissä ja lopputulema voi olla mitä tahansa kuun ja maan väliltä.
    .
  11. #191
    Verojen määrä ON tiedossa *

    Verrokkeja löytyi jopa kotimaasta (taisi olla ee-speedillä). Sinällään autovero osui kohtuullisesti kohdilleen, vain tuo "uuden" ajoneuvon ALV pääsi vähän yllättämään. Kaikille tiedoksi, määrittelyhetki on kaupantekohetki, ei maahantuonti...

    Olihan tuo jo tiedossa ennen kuin Turkuun rantauduin. Mietin jopa, että jos jollekin Ruotsin puolella olisi tarjonnut keikkaa, että aja 3000 km kilometrejä pyörään, ja sitten vasta tehdään paperit, kilometristä saat egen per kilsa. Vielä olisi jäänyt enempi puoli voittoa...

    Olisiko muuten ollut halukkaita?
  12. #192
    Lainaa (undertow @ Joulu. 19 2011,21:11) kirjoitti
    Olisiko muuten ollut halukkaita?
    Hahah ja vielä kysytkin... Olis ollu kesällä lomautettuna vielä hyvin aikaakin ja sukulaisia Ruotsissa majoitusta ajatellen ;)
  13. #193
    Lainaa (undertow @ Joulu. 19 2011,21:11) kirjoitti
    Verojen määrä ON tiedossa *

    Verrokkeja löytyi jopa kotimaasta (taisi olla ee-speedillä). Sinällään autovero osui kohtuullisesti kohdilleen, vain tuo "uuden" ajoneuvon ALV pääsi vähän yllättämään. Kaikille tiedoksi, määrittelyhetki on kaupantekohetki, ei maahantuonti...

    Olihan tuo jo tiedossa ennen kuin Turkuun rantauduin. Mietin jopa, että jos jollekin Ruotsin puolella olisi tarjonnut keikkaa, että aja 3000 km kilometrejä pyörään, ja sitten vasta tehdään paperit, kilometristä saat egen per kilsa. Vielä olisi jäänyt enempi puoli voittoa...

    Olisiko muuten ollut halukkaita?
    Sähkönen ratkasu: Nopeusmittarin anturin liitin irti, ja siihen pulssigenu syöttämään kanttiaaltoo. Semmosen saa vaik ebaystä vitosella.
    Sit vaan kattelee aikansa ku kilsat mittarissa lisääntyy, vaikka mopo ei liiku eli kulu.
    Win - win!



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #194
    Lainaa (undertow @ Joulu. 19 2011,21:11) kirjoitti
    Olihan tuo jo tiedossa ennen kuin Turkuun rantauduin. Mietin jopa, että jos jollekin Ruotsin puolella olisi tarjonnut keikkaa, että aja 3000 km kilometrejä pyörään, ja sitten vasta tehdään paperit, kilometristä saat egen per kilsa. Vielä olisi jäänyt enempi puoli voittoa...
    Ahaaa, pyöräsi on uusi (ainakin verottajan silmissä). Ilmeisesti noin 3000 ajettu?

    Käytetyssä olisi verrokkia voinut olla vaikea löytää. Toki, olisivat verranneet tuohon ee- speedin uuteen, ja tiputtaneet veroja hieman siitä.
    .
  15. #195
    Kyllähän kaikki mahdollisuudet pyöri mielessä (vaikka tuo pulsigeneraattori oli uusi tuttavuus), mutta kun joutuu itsensä kanssa menemään joka ilta nukkumaan, niin jätin viraabelit ja maksoin verot.

    Itse asiassa autoverotuksessa hyvinkin ottivat huomioon pyörän iän ja arvon aleneman. Verot olivat mielestäni sillä hehtaarilla, että ne voi hyväksyä. Vain tuo ALV-käytäntö nyppii.

    Sori muuten jämä kaappaus. Menköön sen varjolla, että olemme jakaneet tietoa Panigalen tuontiin liittyvistä verokysymyksistä...

    P.S. Ainakin Saksasta tuotaessa haluavat paikallisen ALV:n maksettavaksi, mutta hyvittävät sen sitten suomen tuonti-ilmoitusta vastaan.
  16. #196
  17. #197
    Videon alussa näyttää olevan hieno naamiointi toimittajien valvoen silmien varalta, kukaan ei varmaan epäillyt mitään.

    Pitäsköhän tehdä omasta Hondasta samanlainen Pre Production Super Special Edition -erikoismalli kaikilla foliokuorrutuksilla?
    Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
  18. #198
    Tota videoo kun kattoo niin ei kyllä innosta toi pyörä enää ollenkaan. Montakohan kertaa se sanoo maximum sitä ja maximum tätä and "more compact". Kaikki tehty tieteen eikä fiiliksen pohjalta.

    Tossa on ajateltu 99% rata-ajoa. Ei tällasen 192cm jätkän kruisailua...



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  19. #199
    No ratapyörä rahamiehelle, nimenomaan. 'Superbike'-aihio. Tai sitten koriste jota on kiva puunata olohuoneessa pitkin talvea...kuulemma. Ja näyttäytyä sopivissa paikoissa kesällä. Ferrari-analogia on hyvin lähellä.
  20. #200
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (sjobbe @ Tammi. 02 2012,20:07) kirjoitti
    Tossa on ajateltu 99% rata-ajoa. Ei tällasen 192cm jätkän kruisailua...
    Mahtaisko millään tavalla johtua siitä, että kyseessä on Superbike-luokan kilpuriaihio? Jos kruisailla haluaa, löytyy siihen tarkoitukseen Ducatiltakin huomattavasti sopivampia pyöriä, kuten esim. Diavel, Hypermotard tai Monsteri.
    Superbike #7
  21. #201
    Lainaa (Nitrous @ Tammi. 03 2012,09:52) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Tammi. 02 2012,20:07) kirjoitti
    Tossa on ajateltu 99% rata-ajoa. Ei tällasen 192cm jätkän kruisailua...
    Mahtaisko millään tavalla johtua siitä, että kyseessä on Superbike-luokan kilpuriaihio? Jos kruisailla haluaa, löytyy siihen tarkoitukseen Ducatiltakin huomattavasti sopivampia pyöriä, kuten esim. Diavel, Hypermotard tai Monsteri.
    Vähän kuin ostaisi Ferrarin talviautoksi ja valittaisi kuinka hankala sillä on käydä kaupassa. Ei tavaratilaa ja jää aina mahastaan kiinni sohjovalleihin
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  22. #202
    Lainaa (IlDuce @ Tammi. 03 2012,10:08) kirjoitti
    ja jää aina mahastaan kiinni sohjovalleihin *
    siis kuski *
    Fillari
  23. #203
    [IMG][/IMG]
    Lainaa sjobbe kirjoitti Katso viesti
    Tota videoo kun kattoo niin ei kyllä innosta toi pyörä enää ollenkaan. Montakohan kertaa se sanoo maximum sitä ja maximum tätä and "more compact". Kaikki tehty tieteen eikä fiiliksen pohjalta.

    Tossa on ajateltu 99% rata-ajoa. Ei tällasen 192cm jätkän kruisailua...
    Kuvassa n 180 cm kaveri..
    Viva la figa
  24. #204
    [IMG][IMG=http://img403.imageshack.us/img403/2404/panigale016.th.jpg][/IMG][/IMG]

    Takaiskarin paikka "hieman" sivussa, muttei se mitenkään haitannu istuskelua..
    Viva la figa
  25. #205
    [IMG][/IMG]


    Kuvien lähettäminen vielä hieman tökkii..

    Kaatumatattien laitto hieman hankalaa, kun ei ole runkoo mihin pultata...
    Viva la figa
  26. #206
    [IMG][/IMG]

    jatkoa edelliseen kuvaan..
    Viva la figa
  27. #207
    Moottoripyörä parhaimmillaan . Just tänään Bikestä katselin luettelosta speksejä kuola valuen... Jos pyörän vaihdan tämä on SE!!!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #208
    jaahas, lehdistö on Abu Dhabissa testaamassa ko. laitetta.

    Bayliss kehuu twitterissä (tietenkin). postannut jotain kuviakin.

    MCN:kin twiittailee jotain.. on tää hienoo tää informaatioteknologia. kohta ei tartte letiä ostaa ollenkaan.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  29. #209
  30.  
  31. #210
Sivu: 7 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen