Nonni.
Se on nyt semmoinen homma, että olen ajanu pari kautta HD:lla, mukava pyörä mutta ei ihan 100%:sti sitä mitä etsin.
Olen miettinyt ja pallotellut ja tutkinut ducateja jo pitkän aikaa ja olenkin miettinyt vaihtoa ducati evo 848.
Kaksi erilaista pyörää, tiedän.
Mutta haluaisin mielipiteitä onko se järkevä vaihto? Minkälainen se on ajettavana, ja voiko sillä ajaa pitkää matkaa, esim euroopan reissua? Kaupunkiajo?jne..
Kaikki lisätieto on aina plussaa.
Nyt todellakin olisi mahdollisuus ostaa minun se verovapaana ja jos en nyt toteuta itseäni niin en sitten koskaan..
Matkat, mutkat ja HD
Tämä ketju meni seuraukseen
Mun mielestä ainakin järkevä vaihto vaikka mistään en mitään tiedä. Huolto varmasti kallista vaikka tekisit itte.
"jos en nyt toteuta itseäni niin en sitten koskaan.."
Jos tollain ajattelet niin sitten äkkiä kaupoilleEi se muulla korjaannu.
1300cc Suzuki
Se on kuskista kiinni "voiko" ajaa reissua tai vaikka sitten soralla..
Nykyään motoon tottuneena 848/1098 ajoasento melko äärimmäinen arkiajoon. Mukava se on lähinnä 160+ km/h vauhdissa. Mutta silti 1098 käy itelläkin säännöllisesti mielessä.. Käy ajamassa, vielä on kelejä, melko turha näihin on muuta vastata. Huoltamisesta yms. varmaan löytyy juttua useista 848/1098-topikeista.
848 Street fighteri, jos pyörä saa olla uusi?
Pieni tuulenvire mopon selässä tuskin haitannee, jos on jo tottunut HurliDurlilla kurvailuun.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Tiedän että ainakin reissukaveri pettyy syvästi kun vaihdan merkkiä, mutta itseäni vartenhan minä ajelen kun oikein tarkasti katsotaan.
Minuun ei nuo naku/pystypyörät ole oikein kolahtanu koskaan, siksi olen vielä tuon evo:n kannalla.
Evo:n ajoasennosta kuulee joskus valitettavan että siinä ranteet kipeytyy ensimmäisen 20 km jälkeen yms..
Matkat, mutkat ja HD
Tykkäämiskysymyksiähän nämä ovat mutta itse kyllä ymmärrän tuollaisen vaihdon oikein hyvin!
Eiköhän asia selviä parhaiten kun järjestät itsellesi mahdollisuuden koeajoon.
Aluksi varmaan ranteet kipeytyvätkin, mutta muutaman kuukauden ajon jälkeen ranteet on siinä määrin vahvemmat ettei enää tunnu missään.(Frankie @ Marras. 11 2011,12:50) kirjoitti
Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
Pitää varmaan paikkansa. Kun ostin aikoinaan Kotarin supermoton, kipeytyi ahteri melkolailla lyhyelläkin lenkillä. Penkissä kun oli lähinnä se ero kakkosneloseen ettei siitä lähde tikkuja. Mutta siitä ne lenkit vaan pitenivät eikä loppukesästä tarvinut sen takia pysähdellä.(Alottelija Aatu @ Marras. 11 2011,18:57) kirjoitti
SF 1098S
MTS V4S Sport
Juu, kiitosta vastauksista. ajamista vartenhan ne on käsittääkseni tehty, ja ihminen tottuu (melkein) kaikkeen![]()
Matkat, mutkat ja HD