Ei tuosta teknisessä mielessä rispektit irtoa muuta kuin siitä, että ilmeisesti ensimmäistä kertaa on rahvaalle myytävässä pyörässä hiilikuiturunko.
Periaatteessa kuitenkin kunnioitan aina miehiä jotka kulkevat omia polkujaan riippumatta siitä, minkä merkkisiä savukkeita he polttavat.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Lehtimies käynyt ihmettelemässä pyörää:
KSML
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Tyylikästä muotoilua.
Toi etulamppu on varsinainen design-tuote, vai dissaus-tuote.
toihan on vitun ruma kopio Confederate motorcyclesin B120 Wraithista.
Ducati Streetfighter S
Ei Monosen Timo ole lehtimies eikä reportteri, vaan Mersun myyntimies Jyväskylässä ja pitkän linjan motoristi.
Mutta hieno ja kallis on eestin pojat prätkä. Pitkää ikää ja menestystä.
No onhan toi aika hieno, ja mitään estettä tommosen ostamiselle itelle ei varmaan olisi jos lompakossa ois riittävästi kredibiliteettiä. Etulamppukin kaikessa yksinkertaisuudessaan sopii tohon ihan mainiosti.
Hitaus on malttia!
ANY10.
Kaunis juu mut mihin kuskin polvet on tarkotus tukea? Kääpiöt pystyy guzzilla ajaa mut vähänkään pitemmät polvet hakkaa pyttyihin. Tuon tyyppisessä pyörässä ei kai se ajoasento niin tärkee oo mut guzzia en pystyis koskaan ostaa noiden hölmösti sijoitettujen pyttyjen takia.(TwinTenox @ Loka. 30 2011,10:11) kirjoitti
Itsellä kokemusta vain 1200cc Grisosta ja Sportista ja niissä ei ainakaan pitkäjalkaisella 184cm pitkällä ollut mitään ongelmaa. Esim. Suzukin B-King on ahtaampi polvien osalta kuin nuo Guzzit.(BonAqua @ Marras. 13 2011,23:29) kirjoitti
Retired
kallis erikoisuus - toistaiseksi. siitä se tasoittuu, hinta laskee ja nuita ilmestyy useampia, joten ei niin erikoinen kun erikoisuus on erillisyyttä.
kummastelen kans gustin komian, wanhan, lujan ym. koneen ja muuten korkeatekniikan käyttämistä samassa protossa. yhdistelmällä saadaan aikaiseksi pelkkää erikoisuuden tavoittelua. mainosmielessä esillepääsy on varmempaa sitten nyt.
kuvien pyörästä puuttuivat vilkut ja peilit.
muistelen hiilikuituvanteiden olevan yhdessä toisessakin mp-merkissä tehtaalta tullessa; norton commando 961.
monokokkirunkoa nykyään tekee kawasaki muutamaan malliinsa. keularisu-girder on vain ainutlaatuinen, toki bmw:n keulaa muistuttaa hieman.
jovain, uusille keksinnöille on tarvetta. josko suomeenkin joskus perustettaisiin mp-tehdas.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Olen kääpiö! 188cm ja 34-36" lahkeet..(BonAqua @ Marras. 13 2011,23:29) kirjoitti
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Ei hemmetti ..... mikä ihmeen vekotin kikotin tuo on![]()
![]()
Honda CBR1100XX