Onpa aika huima homma, kun laitetaan vaihteisto tuohon moottorin perään suoraan.
No uusia ideoita BMW tarvitsee.
Tuolla rakenteellahan voisi jo alkaa tehdä Custom pyöriä.
Kun moottori on noin lyhyt.
Ne vanhat BMW Customit * Tämmöiset olivat kuitenkin aika surkea yritys haastaa Harrikoita , kun jalkoja ei saanut edes sinne eteen lepuutuslaudoille sylinterien ollessa tiellä.
Pekka
![]()
![]()
Pekka
Mikäs tuo murikka kytkimen alapuolella on?
Startti vaihteiston sisällä vai jotain muuta?
Paljon on saatu ketjuja mahtumaan kardaanipyörään...
Eikö se sentään olisi ollut tyylillisesti oikein viedä voima myös kansiin kepillä...![]()
Taitaa olla kyllä taiteilijan näkemys tuo enemmän kuin saksalaisen insinöörin...
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Kyllä tuossa kuvassa jotenkin sillai marssintahtiin mennään, että saattaapi tuo olla saksalaisen insinöörinkin käsitys asiasta.
Rumaltahan tuo vempele noissa Huurteen linkittämissä kuvissa näyttää, joten siinä mielessä perinteitä kunnioittaa tämäkin. Omasta mielestäni imu/pakosarjat ovat väärässä kohtaa ja muutenkin tuo on tyhmä vehje.
Murikka kytkimen alla on todennäköisesti tyyppivika, joka korjataan salaisella takaisinkutsulla.
Katsoppas tarkemmin mitä siinä kuvassa lukee ja tsekkaa osoite http://www.s-kraft.net/, niin selviää enemmän tuostakin aiheesta. Voi tietysti olla että kaveri ON saksalainen insinööri, ei vain bmw:n palkkalistoilla...
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Not found.
Eikä mun kannalta oikeastaan ole väliä, kenen näkemys tuo on. Viihdettähän tuollainen vain on tällaiselle.
Nokka ja ajovalot näyttää vähän joltain ruttutukusta löytyvältä ´projektilta´...(jite @ Loka. 26 2011,20:01) kirjoitti
![]()
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Tuo murikkahan on tiätysti vauhtipyöräKahtokaas kun ei nuin piäneen konneeseen mahdu isompaa pyörää ja onhan tuossa vauhtipyörän virkaa kun kierroksia murikkaan tulee niin maan peruusteeeellisesti vaikka painaisi vain 3 kg tuo !
Tsiikatkaa miten melkoinen pyörintä ero on tuolla kytkimen ja murikan rattailla että kyllähän tommosen luulis käyntiä tasaavan ?![]()
Ei tainnu tulla vielä ens kesäks tää uus nestekoneinen malli.... Bmw moottoripyörien uudessa hinnastossa gessujen hinnat nousseet 200e ja s1000rr:n tais olla jopa 600?? Siinä onkin uudistuksia jonkun verran jo.
Uskoisin että hintaan vaikuttaisi enempi tuo uuden mallin tulo. Kaipa näitä testataan mailla ja mannuilla tovi, ennen kuin uskalletaan laskea myyntiin.
Varmaan sitten 2013 nestekoneinen gessu?? Tosin itse en raaskisi uutena noin kallista pyörää ostaa edes, sit pari-kolme vuotta vanhana ja laukkujen kera![]()
xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
kepit kansiin olis kans ollu muikea ratkaisu. nyt ainakin laskin kolome ketjua koneessa. on se sikäli hassua kun ilmankin olisi voitu pärjätä, ketjuja. komia vekotin tuosta on tulossa ja toivottavasti on kestävämpi kuin wanhat.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kuvasta katsoen epäilisin vapaakytkimellä varustettua starttimoottoria. Jos se olisi vauhtipyörä, niin hammasvälityksen tulisi olla täysin välyksetön, koko koneen eliniän.(mchuurre @ Loka. 26 2011,21:11) kirjoitti