Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Siinä on uusi kilonen. Joku +5hp max tehoa sekä parempi keski ja alarekisteri. Huimat 2kg kevyempi, mutta putki on sentään Bemarin ohella ainoa, jota ei tarvitse vaihtaa ulkonäön takia
    Äkkiseltään en huomannut mainintaa elektroniikasta TC, ABS jne.
    -linkki-






    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  2. #2
    Aika maltillisilta tuntuu kyllä uudistukset. Hyvä, että edes erottaa edellisestä vuosimallista ainakin ulkonäöllisesti ja tekniikaltaan myös. Brembon jarrut varmaan merkittävimpiä muutoksia. Painon pudotuski tainnu tulla kokonaan siirtymällä ykspuoliseen putkeen. Oishan tuossa ollu varmasti mainintaa, jos ois luistonestot sun muut elektroniikat mukana.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  3. #3
    Tuolla joku sisäpiiriläinen (jenkki dealer) kyllä sanoi, että myös elektroniikkaan tulee päivitystä. Kai se selviää joku päivä...



    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  4. #4
    Olisi vaan ollut kahdella putkella paremman näköinen
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  5. #5
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    JEE!!! Eka gixeri, jossa on jarrut vakiovarusteena.
    Superbike #7
  6. #6
    Ei kai noista alkuperäisistä "Aitokiukaista" enää nykyisin
    pääse eroon.... ellei sitä saa pakattua masun alle piiloon .

    Näyttäishän tuo ihan moottoripyörältä kun ton tynnyrin
    vaihtais pieneen hiilariseen maustepurkkiin .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #7
    Lainaa (Nitrous @ Loka. 25 2011,07:56) kirjoitti
    JEE!!! Eka gixeri, jossa on jarrut vakiovarusteena. *
    Eikös satulat ole olleet ihan ok, mutta pääsylkkä on ollut aika
    Näähän on ns. OEM Brembot eli ei sama asia kuin "aidot" Brembot. Esim. 600/750 Bremboja ei ole kehuttu kovin hyviksi, mutta jos nää olisikin paremmat.

    Muoks. Johtuuko kustannuksista vai mistä kun kilosiin tungetaan vieläkin 190/50 takasta? Kovasti Suzuki mainostaa, että on pidempää takahaarukkaa ja lyhyempää akseliväliä rata-ajoa silmälläpitäen, mutta silti laitetaan 190/50 takanakki



    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  8. #8
    Kyllähän näihin putkia löytyy

    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  9. #9
    Olisivat samantien pultanneet K7 koneen takaisin niin olisi tehot nousseet 10hv:lla ja vetojakin olisi ollut koko kierrosalueella...

    Pisteet bremboista, olisikohan ensimmäinen gixxeri jossa kohtuulliset jarrut. Komiat ne on ainakin.
    Supermoto
  10. #10
    Ei herätä vaihtohaluja.
    Testi
  11. #11
    Eipä oo häävi "uutuus".
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  12. #12
    Kyllä varsinkin tuolla mustalla värillä melko maukkaan näköinen peli, messuilla sitten livenä muodostellaan paremmin mielipide
    GiXXeristi jo vuodesta 2010..
  13.  
  14. #13
    Hieno on
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää