Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    S1000RR vai HP2 Sport jos kyseessä olisi rata-ajo, samantasoiset kuskit ja rata jossa hevosvoimat ja teho/painosuhde eivät vaikuttaisi juuri lainkaan / lainkaan?

http://motor.fulltrends.com/wp-cont....re1.jpg

http://vehiclestylish.com/wp-cont....768.jpg

Tuli vaan mieleen.
    Retired
    Rärärrä on nopea.
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
    Lainaa (TwinTenox @ Loka. 22 2011,23:07) kirjoitti
    rata jossa hevosvoimat ja teho/painosuhde eivät vaikuttaisi juuri lainkaan / lainkaan?

Tuli vaan mieleen. *
    Mikäs se sellanen rata olis?
    Road racing aiheinen blogi

Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri

ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
    Lainaa (Vuorela @ Loka. 23 2011,00:02) kirjoitti
    Lainaa (TwinTenox @ Loka. 22 2011,23:07) kirjoitti
    rata jossa hevosvoimat ja teho/painosuhde eivät vaikuttaisi juuri lainkaan / lainkaan?

Tuli vaan mieleen. *
    Vuoristorata?
    RC8R
    Super Duke (Se vanha)
    Veikkaan HP2 Sport, koska siinä on enemmän sponssi tarroja.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Täytyis olla jatkuvaa mutkasyheröä, että HP2:lla voisi pärjätä. RR:ssä luistonesto antaa etua, mutta HP2 on muutaman kilon kevyempi.
    Dixi et animam levavi
    Kasselin Puimurikaupassa oli just tuollanen kuvanmukainen hp2, siis teippauksia myöten. Näytti nopealta.
    :-)
    Joku sellainen, jossa ei olisi pitkiä suoria lainkaan ja lyhyitäkin vähän. Kyseessä siis ihan teoreettinen asia, joka vaan tuli mieleen tuossa lottovoitosta haaveilun lomassa. Henkilökohtaisesti olisin molemmilla yhtä hidas ja varmaan XR:lläkin samoissa vauhdeissa...
    Retired
    Lainaa (TwinTenox @ Loka. 24 2011,00:07) kirjoitti
    Joku sellainen, jossa ei olisi pitkiä suoria lainkaan ja lyhyitäkin vähän.
    Tämän tyylinen?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    RääRää on todennäköisesti nopeampi oli rata millainen tahansa. Ajo-ominaisuudet noissa kahdessa kuitenkin eroavat melko paljon (mutu).
    Superbike #7
    Se jossa on paremmat renkaat ja nätimmät vanneteipit.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Jos mä olisin kuskina niin kyllä se olisi HP2 Sport Tällanen vanha pieru uskalla käskyttää oikeaa supersporttia...
    Lainaa (s&s @ Loka. 24 2011,11:18) kirjoitti
    Jos mä olisin kuskina niin kyllä se olisi HP2 Sport * Tällanen vanha pieru uskalla käskyttää oikeaa supersporttia...
    Sama täällä, Rääräällä pelkona et on maalissa ennen mua.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Lainaa (jarska @ Loka. 24 2011,11:36) kirjoitti
    Jos mä olisin kuskina niin kyllä se olisi HP2 Sport * Tällanen vanha pieru uskalla käskyttää oikeaa supersporttia...
    Koska RR:ssa on sutimisenestot ja absit, luulenpa, että saat Sportin helpommin lepikkoon
    Tomorrow is just your future yesterday.

K1 Gixxeri
  15.  
    Lainaa (Reisi @ Loka. 24 2011,12:09) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Loka. 24 2011,11:36) kirjoitti
    Koska RR:ssa on sutimisenestot ja absit, luulenpa, että saat Sportin helpommin lepikkoon *
    Äläs sano, Rääräässä kun junttaa kaasun pohjaan kesken mutkan, elektroniikka yrittää päättää mitä hemmettiä tää kuski haluaa, väliin pätkii...väliin antaa buustia, vikuroi pahemmin kuin nuori varsa ja koittaa heittää satulasta, ei se kaikkee pelasta.

Hoopeekakosessa taas uskaltaa antaa sitä kaasua mutkassa, ei tapahdu yhtään mitään ja saavun turvallisesti maaliin, pyörän kera.
    MP-Rata