Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Moniko ostaa laakereista pyöräänsä etrasta? itsellä jäi kyllä pikkasen huono maku suuhun asioidessani porvoon etrassa. noh. Ensinnäkin ajoin pihaan motskarilla ja marssin sisään. katsottiin päästä varpaisiin kuin halpaa makkaraa kun oli ajotamineet päällä ym. Sitten jonotin ja jonotin kunnes myyjä totesi minun vuoroni kohdalla että palvelen tätä sun jälkeen olevaa vanhaa herraa ensin. (oli ilmeisesti joku tuttu hänelle) Jauhoivat siinä lummet ja lammet jostain kunnes vartin jälkeen multa jo nousi savu korvista. hillitsin itseni rauhallinen kaveri kun olen. itten tuli mun vuoro ja myyjä töksäytti et MITÄS SÄ HALUAT? Sanoin että tämmöisiä 6202rs peruslaakereita 5 kpl. tulee historic crossipyörään. siihen sanoi että jaahas. Siihen käy varmaan kiinalaiset kun ne on niin halpojakin, sanoin että en ota kiinalaisia ja jos muita ei ole niin sitten saa olla. (Liikehän on skf:n edustaja) No sitten herra totesi että löytyy skf.kin mutta hinta on kalliimpi jotain 14.5 euron luokkaa kappale. mut saat alea 30%. aattelin et jee tuleepa halvaksi. noh hintaa jäi silti vähän vajaan 10e kpl. otin laakerit ja mietin et olipa kalliita mielestäni. kyse kuitenkin aivan perus kuula laakereista. kotiin päästyäni netti eteen ja katsoin että lähes tulkoon joka paikassa muualla kyseisiä laakereita myydään alle 6e kpl hintaan ja ehkä hieman paremman palvelun kera. motonetissäkin esim skf tai koyo 6202 laakeri 5.90 . ja siellä motoristia ei katsota kieroon. Arvatkaa vaan oliko vika kerta kun asioin etrassa. Kalliin hinnan lisäksi helvetin huono palvelu! onko muilla kokemuksia vastaavasta?
    Syötä sinäkin suzukilla, niin et tarvitse syödä toisten hiekkaa!
    Kyllä itse olen ihan hyvää palvelua Etrasta saanut. Jos jotain ei ole löytynyt niin ovatpa ohjanneet sitten sellaiseen liikkeeseen mistä löytyy.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
    Tuota Etra on sitten kallis paikka, juuri sen "statuksen" takia....
    Ja olen huomannut että ei kannata mainita mitään mihin osa tulee, siis jos on malli mitä näyttää, joku millä myyjä saa tiedon mitä haet, niin jättää sen muun mihin tulee pois. On meinaa paljon sellaisia tilanteita, että tiedän että käy ja haluan sen, mutta myyjä inttää vastaan ettei käy/toimi jne. Ja muutaman myyjä on ollut ihan pihalla, että mitä haen ja mihin se menee...
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
    Jyväskylän Etrassa ainakin oli jokunen kesä sitten vallan mainiota palvelua, vaikka ei sitten lopulta sopivaa laakeria löytynytkään. Pitkät tovit turistiin jossain myyntitykin konttorissa mopoista.
    Itse olen ollut Etran kanssa tekemisissä jo vuosia. Heidän ongelma on henkilökunta, jonka palveluhaluukkus ja tuotetieto vaihtelee tosi paljon paikkakunnittain. Osa on kaupankäynnin ammattilaisia ja osa nauttii vain palkkaa ja kahvia
    Ei kiinnosta pätkääkään
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Muokkasin otsikkoa, lisäsin siihen "Porvoo", kun kokemus aloittajalla ko myymälstä.
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tuohon asenteeseen törmään useasti. Kun firman tarkoitus olisi myydä ammattilaisille mielellään sadan kappaleen erissä, ja sitten tulee harrastelija (mun töissä veneilijät) kyselemään jotain euron parin juttua.
    Itse yritän palvella mahdollisimman hyvin kaikkia, mutta annas olla jos joku duunikaveri tulee tiskille. En kehtaa jäädä edes kuuntelemaan sitä vittuilua.
    Tyäpaikkani ei ole Etra.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Tuohon asenteeseen törmään useasti. Kun firman tarkoitus olisi myydä ammattilaisille mielellään sadan kappaleen erissä, ja sitten tulee harrastelija (mun töissä veneilijät) kyselemään jotain euron parin juttua.
    Itse yritän palvella mahdollisimman hyvin kaikkia, mutta annas olla jos joku duunikaveri tulee tiskille. En kehtaa jäädä edes kuuntelemaan sitä vittuilua.
    Tyäpaikkani ei ole Etra.
    Ymmärrän, että myynnin ammattilaista harmittaa "tuhlata aikaansa" muutaman euron asiakkaaseen, mutta jos firma ei ole tehnyt selkeää linjausta ettei kuluttaja-asiakkaille myydä lainkaan (kuten esim wurth), niin se ei saa näkyä asiakkaalle.

Sehän se ongelma on, että mistään et voi tietää mitä se harrastelija tekee työkseen. Hyvällä palvelulla on tullut vietyä parin sadan tonnin duuniostoksiakin tiettyihin liikkeisiin, kun yksityishenkilönä saatu palvelu on ollut sen verra hyvää. Käännettynä taas muutama eurooppalainen lentoyhtiö on meidän firmassa kieltolistalla kun menivät vittuilemaan maajohtajalle sen lomareissulla.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Joo se oli hyvä että otsikoksi porvoon etra koska tosiaan palvelussa eri paikkakunnillahan voi olla eroa. Mutta vaikka palvelu olisikin kohdallaan niin kyllä normaalin duunarin palkoilla tuotteen hintakin ratkaisee, jos se etrassa maksaa lähes puolet enemmän kuin muualla. etrassa on toki paljon sellaisia laakereita ja stefoja mitä esim motonetissa tms ei ole mutta nettikaupoista.niin ulkomaisista kuin kotimaisista kyllä löytyy. Jotenkin ton porvoon etran kohdalla tuntuu siltä että kun vanha porvoon laakeripesä siirtyi etran omistukseen. Loppui hyvä palvelu ja hinnat normi kuluttajille pompsahti taivaisiin. Laakeripesän aikaan oli ilo asioida ja aina palveltiin hymyssä suin vaikka hain vain sitä yhtä laakeria tai erikoismutteria. Huh olipas tilitys taas. Mutta varmaa on se että porvoon etralla on ainakin yksi asiakas vähemmän. Täytyy kumminkin vielä lahden etran palvelun ja hintojen taso tutkia ;)
    Syötä sinäkin suzukilla, niin et tarvitse syödä toisten hiekkaa!
  10.  
    Kehä3 vantaalla oleva Etra. Ainakin omalle kohdalle aina sika hyvä palvelu!
    Muistan yhen räikän minkä rikoin ja takuu ummessa ni silti saivat taijottua uuden takuuseen.
    Iso kiitös siis jos etran väki lukee.
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1