Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Sanokaa ihan suoraan: Onko järkevää hommata kyseistä pyörää ensimmäisekseen? Näyttäisi muutava olevan myynnissä ja ei vissiinkään mikään liian tehokas aloittelijalle, aika vanhojan nuo ovat (-93)... 30tkm näyttäisi olevan mittarissa, helvetin vähän tuon ikäiselle jos pitää paikkansa? Saako varaosia metsästää koirien ja kissojen kanssa jos tarve on, ja kuinkahan luotettavaa tekniikka yleensä on tuon ikäisessä pyörässä?

Se vaan on niin pirun seksikäs Mainittakoon nyt samalla että kyseessä ei ole heräteostos ulkonäöen perusteella, muutaman vuoden olen motskarin hommaamista harkinnut ja ensi keväänä olisi tarkoitus aloittaa.

EDIT: Joku väitti jossain että olisi helvetin pieni pyörä, liian pieni 180 senttiselle. Pitääkö paikkansa?

Ei mitään kokemusta kyseisestä pyörästä, mutten kyllä jokapäiväiseksi käyttäpyöräksi hommaisi.

Jos ylimääräistä pätäkkää olis, niin voi ostaa tommosen aurinkoisia sunnuntai ajeluja varten kerran kuussa.

Ajoasento saattaa olla myös jo aika tiukka sun mittaiselle kaverille.
    ...
    Onhan tuo hieno ja ihan joka reissulla ei tule samanlaista vastaan. Perus käyttöpyöräksi tuo on varmaan aika vaativa ja varaosatkin voivat olla vähän niin ja näin. Itse lähtisin jollain enemmän peruspyörällä liikkeelle, mutta toisaalta, tuskinpa sinäkään pystyt järkisyitä moottoripyöräilyyn löytämään. Tunteellahan tätä vedetään, jos sopiva löytyy, niin ei muuta kuin kokeilemaan miten tuohon mahdut.

Voin kuvitella, että hiukka ennen rajoitinta siellä 14k+ kierroksen paikkeilla tuo voi kuulostaa aika hienolta
    Sitähän minäkin, kannattanee säästää myöhemmille ajoille tuo pyörä jos koskaan, katselin cycle ergosta ja pienihän tuo näyttää olevan. Katse siirtyy GSX-600 suuntaan. Kiitos vastauksista!
  5.  
    Itse olen sen 190cm eikä mitään ongelmaa ajamisessa.
    Vaikka onkin pienikokoinen on ajoasento ja polvikulma oikein mukava pidemmälläkin matkalla.Moni muu on pakottanut ranteita ihan toisella lailla.

Kääntyy mutkaan kuin mutkaan tavalla jolla en isommalla uskaltaisi.Hiukan lisää voisi olla tehoa tai edes jonkunlainen tehopiiikki lopussa.Vääntää siis todella tasaisesti alhaalta saakka.
    Omassani on kyllä rajoitinkin vielä paikallaan joten ehkä siinä missä se leikkaa tapahtuu jotain.

Pakoääni on paras mitä itsellä hallussa.
    Edes Ducatit ja muut V2:t eivät aiheuta samanlaista päänkääntymistä.

Eli en luovu koskaan.Se isompihan pitäisi saada mutta siihen ei rahat taida riittää ihan hetkeen.

Pyörä kannattaa ostaa briteistä.Myynnissä paljon ja halvalla.
    Tuon Erkkiaho racingin hintapyyntien takia saa kuitenkin maksaa veroja puolet siitä mitä maksat pyörästä.

Omastani maksoin vajaa 1200£ alta 20000km ajettuna.
    Se voittaa jolla on kuollessaan eniten leluja.