Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    Auttakaa hyvät veljet ja siskot!
    Olen hankkimassa pyörää, edullista, käytettyä sellaista. Customin puolelle joka tapauksessa mennään ja Honda sen olla pitää
    Nyt olen pyörällä päästäni.... Olisi kolme vaihtoehtoa *Shadowit 600 ja 750 sekä VF750 Magna. Magna on vanhempi, mutta kiinnostaa silti.
    Kertokaas kokeneet, mitä nuo ajetut metrit meinaa milläkin koneella. Onko Magnassa tuplasti enemmän ongelmia pyttyjen lisääntyessä, vaiko ei? Kokemuksia, please.
    Tarkoitus on ajaa aika paljon kaksi päällä, vauhti ja kiihtyvyys ei enää tässä iässä meinaa mitään. Painoa meillä yhteensä 125 kg.
    Aikaisempi kokemus prätkistä kymmenen vuoden takaa CBR600:lla, matka-ajossa oli aika väsyttävä ajo-asento ja vaimolla liian puuduttava penkki, muutoin tykättiin. *Rauhallisempaa pyörää ollaan vailla nyttemmin.
  2. #2
    Täällä ainakin 58tkm (20tkm ajanut itse) ajettu -95 Magna on toiminut loistavasti. Ainoastaan startti ei joka kerta kytkeydy pyörittämään moottoria kunnolla. Tuokaan vika ei ole kilometrien myötä pahentunut, eli ei kannattane korjailla vielä.
    Huollettavuudessa ainoastaan etummaisten tulppien vaihto melko työlästä, mutta eihän niitäkään kovin tiheään tarvitse vaihdella.
    Magna tarjoaa mukavasti tehoa ja vääntöä jopa hieman sporttisempaankin ajoon. Vakiona tehoissa huomaa 4000-5000rpm tienoilla puhdittomuutta, mutta 7000rpm kohdilla mennäänkin jo aivan eri meiningillä. Omassani on asennettu Dynojet suutinsarja ja vapaavirtaussuodatin, jolloin alakierroksillekin tuli mukavasti tehoa ja vääntöä lisää.
    Negatiivisia asioita Magnassa on pienehkö bensatankki ja suurehko kulutus.Tankkaamaan joutuu 200km:n välein. Satulakin alkaa pidemmillä reissuilla puuduttamaan. Ketjujen rasvaus on tietenkin muistettava säännöllisesti (vs. huoleton kardaani).

    Edellinen mopo oli 750 SuperMagna -87. Sillä ajelin 22,5tkm. Tuon myin 70tkm ajettuna, eikä siinäkään ollut juurikaan tekniikkamurheita.
    Honda CBR1100 XX Super Blackbird -06 (2/2016..............)
    ex. Honda VF750C Magna -95 (8/2010....8/2015)
    ex. Honda VF750 SuperMagna -87 (2/2009....8/2010)
  3. #3
    Mulla on -97 magna, tällä hetkellä kilsoja on 62000 takana, joista mun ajamia 24000.

    Tuohon tehtiin vähän aikaa sitten 24 tonnin määräaikaishuolto. Kaikki meni tarkistamisella etujarrupaloja lukuunottamatta. Nesteet siihen vaihdettiin kaikki kun ei ollut ihan varmaa milloin mitäkin on tehty, samoin tulpat vaihdettiin.

    Koneesta ei löytynyt mitään ongelmia ja huoltomiehen arvio oli että sillä ajaa huoletta seuraavat 24 tonnia kunhan vaan vaihtaa öljyt ja suodattimet aikoinaan ja putsaa kerran ilmansuodattimen.

    Mulle on tehty samat viritykset kuin Siipimutterinkin pyörään.

    Tuo on mukava pyörä ajaa kaksi päällä, teho ja vääntö riittää kohtuudella rivakampaankin matkantekoon ja ohitus onnistuu vielä satasen jälkeenkin. Meillä tuossa on painoa yhteensä noin 150 kiloa. Matkanopeutena kulkee kevyesti 120 - 140 km/h.

    Emännällä on Black Widow eli aika tavalla 750 shadowia vastaava kone. Kyllä silläkin liikenteen mukana menee, mutta pyörä on selvästi rauhallisempi ja kulku alkaa loppua kun satanen tulee täyteen, varsinkin kaksi päällä. Kyllä se kulkee ja pitää vauhtia yllä sen 120 kaksi päälläkin, mutta on selvästi jo raskaamman oloista menoa.

    Myös tuota on emännän pyörää on piristelty ja vääntö- ja tehokäyrät on aika erilaisia *kuin vakiokoneella. Piristelystä huolimatta se tuntuu käyvän bensan hajulla. Normaalilla vaihtelevalla ajolla menee yli 200 kilsaa ennen kuin menee varatankille ja matka-ajossa taitaa päästä koko tankillisella helposti yli 300 kilsaa.

    Magnalla tuo jää haaveeksi vaikka ajais kuinka varovasti ja tasaisesti. Vähänkään kun antaa kenkää ja revittelee niin 130 - 140 kilsan jälkeen on päätankki käytetty ja varatankin osuus ei ole suuren suuri. Nätillä ajolla voi päästä reilut 200 kilsaa mutta kyllä omalla kohtaa tankkaus on keskimäärin 150 - 160 kilsan välein, jolloin menee yleensä vähän yli 10 litraa. Tankin kokoon nähden se on janoinen pyörä.

    En muista mitä tankin vetoisuudeksi ilmoitetaan, mutta omaan ei mennyt kuin 13 litraa. Menovesi loppui niin totaalisesti että kone sammui vauhdista ja sitä ennen otettiin kallistelemalla ja keikuttelemalla viimeisiä mitä vaan irti sai. Mukava puoli hommassa oli että huoltisikka oli niin lähellä, että pyörä rullasi mittarille asti. Ehkä sata metriä kauempana olis kestänyt olla ettei olis mennyt työntämiseksi.

    Alkuperäinen tanko on kamala ajettava ja jalkatapit on pitkälle kuskille turhan lähellä. Takarengas tuntuu myös kuluvan nopeasti. Tänä kesänä meni yksi sileäksi noin kymmenessä tuhannessa kilsassa ja tuota ei ruovitettu uutena vaan ajettiin säästeliäästi. Loppukesästä sitten vähän on tullut suditeltuakin. Meinas tänään lipsahtaa vähän liian pitkälle luisto ja säikäytti jo että tulee romua.

    Kaikista haukuista huolimatta kun kävin trumpan koeajopäivillä kesällä, oli silti mukava fiilis lähteä omalla pyörällä liikkeen pihalta. Kävin kokeilemassa Rockettia, thunderbird stormia ja americaa. Kaikki tämän kesän malleja. Eli ei se vissiin kuitenkaan huono valinta ole ollut. Isompi kone sais olla mutta ennen kaikkea paljon isompi tankki.

    Jos pyörä on päällisin puolin hyvän näköisessä kunnossa, koeajolla ei paljastu mitään erityistä niin uskaltaa ostaa. Jonkin näköinen huoltohistoriahan olis mukavaa olla olemassa. Toisalta moni tee-se-itse mies osaa pitää pyöränsä tosi hyvässä kunnossa, mutta varmaan yhtä moni tekee näennäsihuoltoja myös ja antaa vaan valohoitoa.

    Kova kiihdytys paikaltaan paljastaa tuon keskialueen nyökkäyksen eli noin 5000 kiekan pinnassa tuntuu kuin kone tukehtuis, meno loppuu ja sitten lähtee. Se on ominaisuus, ei vika vakiossa.

    Niin ja veikkaan että tuo 600 shadow käy oikeasti pieneksi ja rimpulaksi kaksi päällä. 750 cc on ihan eri vehe.



    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  4. #4
    Unohdin näköjään muutaman tuosta. Eli jarrupalojen lisäksi meni kytkin vaijeri ja viime syksynä etuhaarukan stefat. Nuo on mielestäni normaalia kulumista ja edessä jokaisessa pyörässä aika ajoin.

    Ylimääräinen lasku tuli kaasuttimien imukurkkujen vaihdosta. Niistä joku oli kovettunut tai muuten vaan mennyt huonoksi. Se falskasi ja sotki moottoria vasemmalta puolelta. Kun kerran yksi oli varmasti vainaa, vaihdettiin sitten samaan konkurssiin muutkin. Noilla onkin sitten hintaa jo pari sataa euroa. Sinällään työstä ei juuri ylimääräisiä tullut kun ne vaihdettiin samalla kun tarkastettiin venttiilien välykset yms. missä muutenkin pyörää piti purkaa.

    Seuraavana on sitten vuorossa takarenkas, ketut ja rattaat. Ei tuostakaan taideta ihan karkkirahoilla selvitä.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  5. #5
    kiitos vastauksista!

    Jos sitten uskoisin sen, ettei 600 shadow ole ihan oikea peli kaksistaan ajettaessa.
    Nyt sitten arvon 750 shadowin ja magnan välillä . Köyhä kun olen, niin magna täytyisi ottaa vanhempana versiona, mutta ymmärsin, jottei ne metrit ole sen pahempia magnalle kuin shdaowillekaan, vaiko ? Polttoaineen kulutuksessa oli kai lievää eroa. Huoltohinnoista en niin välitä, joka tapauksessa teen ne itse, tulppien määrän tuplaantuminen ei hirveitä maksa, ellei kone ole oleellisesti paskempi?
    Tarkoitus on tosiaankin saada kohuullisen huolettomia kilometrejä, ja vielä kaksi päällä ajettaessa rauhallista tahtia kahden kotimaan, suomen ja kreikan, välillä.
    Nyt pitää tsekata pyörien tarjonta täällä kreikassa, näyttäisi olevan samaa hintaluokkaa... katsotaan.

    Vinkkejä otan vastaan ihan kiitollisuudella.
  6. #6
    Juu ehdottomasti Magna!

    Multa lähti Magna 88 tkm ajettuna vaihtoon ja pyörä pelasi kuin uusi, paljon sillä rouvan kanssa kahdestaankin hurruuteltiin.

    Oikein kiva pyörä oli, miinusta on jarrujen tehottomuus ja oma hanuri ei sallinut yli 150 kilsan pituisia yhtäjaksoisia ajoja, tosin se nyt on melkein tankkausväli tuolla mopedilla.

    Muuten pyörästä on vain kivoja muistoja, tuolla sentään pääsee kaksipäälläkin ohi tarvittaessa.

    -H-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  7. #7
    Omakoht. kokemuksia ns.Super Magnasta johon tehtiin nokka remppa sekä vaihdelaatikon siirtohaarukan korjaus sekä myös 2 vaihteen rattaan vaihto...Varmista että kilometrit täsmää ja suorita kunnollinen koeajo..onnea vaan..



    <br />
  8. #8
    Ja vielä utelen, jotta onko vakuutuksissa eroja magna/shadow?
    Jostakin syystä if lakkasi antaa laskea rekkarin perusteella, olinkohan kysynyt jo liian monta kertaa
  9. #9
    Makuasioita tietty mutta näyttäähän tuo Magna paljon paremmalta kuin Shadow...
    Moto Guzzi Mandello V100 S -23
    Moto Guzzi V85TT -21
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  10. #10
    Lainaa (Juudes @ Loka. 17 2011,18:54) kirjoitti
    Ja vielä utelen, jotta onko vakuutuksissa eroja magna/shadow?
    Jostakin syystä if lakkasi antaa laskea rekkarin perusteella, olinkohan kysynyt jo liian monta kertaa
    Magnassa oli muistaakseni Tapiolassa ympärivuotinen täyskaskolla jotain 600 eukkoa.

    Niin ja todellakin Magna on paljon paremmannäköinen kuin Shadow, tosin tämähän on makuasia. Tosin pakoputket saisi olla hieman sirommat, omasta mielestäni.

    -H-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  11. #11
    Tuo magnan look iskee muhunkin, ehkäpä sittekin se... Nyt vaan etsimään sopivan hintaista. jos ja kun ei se ole tekniikalleen ja vakutuksilleen sen pahempi kuin shadow, ainakaan paljon?

    Kertokaa vielä, minkä ikäinen magna olisi järkevä ostos. Minulla on toi 4 k€ jonkinlainen kipuraja ja magnat on aika iäkkäitä tuossa hintaluokassa.

    Olenko pois "tästä maailmasta" ??

    En haekaan muuta, kuin ajopeliä muutamaksi vuodeksi, jälleenmyyntiarvo tietenkin on vähän merkitsevä, mutta muuta merkitystä ei iällä ole.
  12. #12
    Lainaa (Juudes @ Loka. 17 2011,21:19) kirjoitti
    Tuo magnan look iskee muhunkin, ehkäpä sittekin se... Nyt vaan etsimään sopivan hintaista. jos ja kun ei se ole tekniikalleen ja vakutuksilleen sen pahempi kuin shadow, ainakaan paljon?

    Kertokaa vielä, minkä ikäinen magna olisi järkevä ostos. Minulla on toi 4 k€ jonkinlainen kipuraja ja magnat on aika iäkkäitä tuossa hintaluokassa.

    Olenko *pois "tästä maailmasta" ??

    En haekaan muuta, kuin ajopeliä muutamaksi vuodeksi, jälleenmyyntiarvo tietenkin on vähän merkitsevä, mutta muuta merkitystä ei iällä ole.
    Nelosella voi täällä Suomessa tähän vuoden aikaan varmaan päästä johonkin kiinni, en kyllä ole hintoja katellu. Magna pitää hintansa aika hyvin, omasta sain saman kahden vuoden jälkeen kuin ostaessa...
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  13. #13
    Lainaa (Juudes @ Loka. 17 2011,18:54) kirjoitti
    Ja vielä utelen, jotta onko vakuutuksissa eroja magna/shadow?
    Jostakin syystä if lakkasi antaa laskea rekkarin perusteella, olinkohan kysynyt jo liian monta kertaa
    If:issä edullisimmat vakuutukset customeihin. Magnaan liikennevakuutus ympärivuoden hieman reilu 300€ nollabonuksilla.



    Honda CBR1100 XX Super Blackbird -06 (2/2016..............)
    ex. Honda VF750C Magna -95 (8/2010....8/2015)
    ex. Honda VF750 SuperMagna -87 (2/2009....8/2010)
  14. #14
    Itse asiassa nuo shadowt on suurin piirtein saman hintaisia kuin magnakin, ehkäpä jopa aavistuksen hinnakkaampia jos vertaillaan saman ikäistä shadowia ja magnaa.

    Katsoin juuri mitä nettimotossa on tarjolla magnoja. Niissä on mun mielestä hirveä haitari eikä oikein kilsat ja ikä korreloi hinnan kanssa. Vähän ajettuja halpoja ja paljon ajettuja kalliita sekä kaikkea siltä väliltä. Jos tiedot pitää paikkansa niin neljällä tonnilla sais tätä uudempaa mallia myös.

    Toki kuvista ei saa juuri mitään käsitystä pyörän todellisesta ulkonäöstä, ne on helppo kiillottaa juuri sitä yhtä kuvaa varten, jos ei muulla niin photoshopilla. Paikanpäällä näkee sitten paremmin.

    Kun omaani hankin, oli valinnan varaa reilusti. Muutamista sai väkisinkin käsityksen että niillä on vaan ajettu, huolletaan jos jaksetaan tai on pakko kun särkyy. Monellakaan myyjällä ei ollut mitään käsitystä mitä pyörälle oli tehty milloinkin. Silloin mun mielestä pyynnit oli ihan mitä sattuu ja kannati kierrellä vähän kauempaakin hakemassa pyörää nimen omaa magnaa. Niin erilaisia yksilöitä tuli vastaan.

    Mutta tässä on nyt kehuneet vaan magnan omistajat omiaan, kannattanee kuunnella myös shadown omistajien mielipiteitä. Heillä varmaan on myös vahva näkemys miksi se olis parempi peli sulle.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  15. #15
    Kyllä Magna on ihan jees-peli. Olen vähän ajanut ja viime kesänäkin muutaman kymmenen kilometriä ja rivakasti, kun yks bemari meinas vähän opettaa. On paitsi custom myös oikeinen moottoripyörä ja pakenee somasti. Polttoaineen kulutus on tuossa 5 litran tietämissä, enimmäkseen alle 5,5. Olen ollut paljon mukana kaverin kanssa, jolla on Magna, siitä nuo tiedot. Ilman etuikkunaa putoaa kyydistä jossain 150 km/h, ei jaksa pitää kiinni. Ikkunan kanssa en ole kokeillut paljonko, mutta ehtii kyllä perille. Varmaan lokosa peli matka-ajossa kaks päällä. Magna ehdottomasti, jos hyvän löydät.
  16. #16
    Ei kahta sanaa... MagnaV4!
    MAD (mean absolute deviation)
  17. #17
    Lainaa (Motoristorante @ Loka. 24 2011,13:50) kirjoitti
    Ei kahta sanaa... MagnaV4!
    samaa mieltä,olen omistanut 600shadowin vm-93 ja supermagnan -87 ja suosittelen täysillä magnaa.iisalmessa olisi myynnissä yksi punainen * ja jos olisi säilytys tilaa ostaisin oitis kohtahan sen saa vielä museorekkariinkin,aivan mahtava peli ajella kaksi päälläkin ei tarvii 6vaihteelta puottaa alemmaksi kun vasta risteyksissä.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  18. #18
    Onkos se tuo nettimoton 750magna, mitä savon jussi meinaa?

    Ei ole tullut yhtään ääntä shadowille, lienee magna siis niin ylivoimainen
  19. #19
    Lainaa (Vempel-Ville @ Loka. 24 2011,12:24) kirjoitti
    Kyllä Magna on ihan jees-peli. Olen vähän ajanut ja viime kesänäkin muutaman kymmenen kilometriä ja rivakasti, kun yks bemari meinas vähän opettaa. On paitsi custom myös oikeinen moottoripyörä ja pakenee somasti. *Polttoaineen kulutus on tuossa 5 litran tietämissä, enimmäkseen alle 5,5. Olen ollut paljon mukana kaverin kanssa, jolla on Magna, siitä nuo tiedot. Ilman etuikkunaa putoaa kyydistä jossain 150 km/h, ei jaksa pitää kiinni. Ikkunan kanssa en ole kokeillut paljonko, mutta ehtii kyllä perille. Varmaan lokosa peli matka-ajossa kaks päällä. *Magna ehdottomasti, jos hyvän löydät.
    Ei kyllä mulla mennyt alle 5,5 kuin tosi näitillä ajolla, piti ajaa kuin kipeää p....a. ja silloinkin matka-ajossa, ei risteyksiä, ei ohitteluja yms.

    Ennen piristelyä noin 6l/100km. oli keskivertoajolla. Osa kaupungissa, osa työmatkaa. Reilulla ajolla sitten enemmän.

    Nyt se hörppii vielä enemmän, vaihdettiin siis putket ja suuttimet. Torniosta Ouluu, noin 130 kilsaa, ruuhkassa, kun otin kavereita kiinni (menivät autolla edeltä), paloi karvan alle 11 litraa. Sen verran pidin huolta ettei kortti olis lähtenyt, mutta kallista lystiä olis ollut tarjolla, jos kissalan pojat olis olleet näkemässä.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  20. #20
    Entäs nyt sitten, magna se kai on, vaan kumpi olisi järkevämpi 750 vaiko 1100?
    Kummastakin on aika hyvä vaihtoehto katsottuna ja hinta- ja ikäluokka lähellä toisiaan. 1100:lla metrejä 70000 ja 750:llä 50000.
    Vai pitäisikö shadowin vääntö alemmilla kierroksilla painaa valinnassa merkittävästi enemmän? Sittenkin!?

    Suurin osa ajosta matka-ajoa ja kaksi päällä tulee olemaan, eikä missään tasisella lakeudella, vaan vuoristoakin mahtuu aika tavalla reiteille.
  21. #21
    Lainaa (Juudes @ Loka. 31 2011,14:03) kirjoitti
    Vai pitäisikö shadowin vääntö alemmilla kierroksilla painaa valinnassa merkittävästi enemmän? Sittenkin!?
    en nyt suoraan voi verrata shadown ja Black widown vääntöä kun black widow on aavistuksen eri vehe vaikka lähellä. (emännällä siis on sellainen) Tuo mun magna tuntuu kulkevan paljon keveämmän oloisesti, ajettiin sitten hiljaa tai kovaa.
    Tässä vielä vääntökäyrät kummastakin. Magna vaan tuntuu vetävän ja kulkevan keveästi, vaikka vääntöä ei alhaalla niin paljoa olekkaan.

    Emännän pyörä on siis vähän viritetty, siinä on putket vaihdettu suoriin ja avarampiin, kaasareihin paremmin sopivat suuttimet sekä K&N vapari. Maksimi vääntö on todellla alhaalla, kuten kuvasta näkyy.

    Kiihtyvyyksiä piti tottakai sitten kokeilla ihan reaalitilanteessa. Vakio magna jäi tuolle viritetylle Black Widowlle tyhjäkäynnilt kiihdytettäessä, mutta kun magnaan vaihdettiin putket, suuttimet yms. härpääkkeet niin ei jää enää. Kokeiltiin joka vaihteella tyhjäkäynnin läheltä. Lopputuolos aina sama. Widow pysyy vähän aikaa perässä ja mukana, mutta kun kiekat nousee niin se jää. Se vääntö ei riitä korvaamaan tehon puutetta.

    Toinen juttu sitten on bensan kulutus. Tuo emännän Widow kuluttaa melkein puolet vähemmän eikä viritys lisännyt kulutusta yhtään.

    Meni säätämiseksi noiden kuvien kanssa ja tulee kiire juhliin, mutta pistän ne huomenissa näkyville.

    Mutta noin nopeasti Black Widown max vääntö karvan alle 70 Nm./2000 rpm. Magna suurin piirtein saman verran mutta noin 6000 rpm. Ero on siinä että magna vääntää yli 60 Nm. alueella noin 3300 - 9300 rpm. Eli siinä on saman verran vääntöä kuin widowssa koko alueella jolla ajetaan.

    Ei sillä widowssa pysyy yli 60 Nm. noin 4700 rpm:n asti ja laulu loppuu rajoittimeen noin 6300 kiekan kohdalla.



    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  22. #22
    [quote=Juudes,Loka. 25 2011,22:58]Onkos se tuo nettimoton 750magna, mitä savon jussi meinaa?

    moro.näkyi nettimotossa olevan 4 supermagnaa,ehkä alkuperäisimmässä maalissa on tuo iisalmen vf.kaikissa näkyi olevan ilmoittelussa pientä virhettä noita supereita tehtiin vaan -87 ja 88 vuonna amerikan markkinoille,87.mallit on 700 kuutioisia joista osa on tehty vielä californian markkinoille jossa saaste määräykset on tiukemmat,ne erottaa nopeasti bensan lämmittimestä alakatteen sisällä on semmoinen pieni säiliö.-88 mallit vaikka ovatkin vf-45 taitaa olla 750kuutioisia.sitten niissä on mailimittarit jotkut ilmoittaa ajetut mailit kilometreinä.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  23. #23
    Voih !! Nyt se sitten ei ollutkaan Honda, eikä customikaan... luultavasti...

    Mutta kiitos kaunis kaikille auttajille! Saattaa tietenkin käydä niin, jotta nöyränä poikana palaan Hondan palstoille, mutta suokaa se minulle ??
  24.  
  25. #24
    Lainaa Juudes kirjoitti Katso viesti
    Ja vielä utelen, jotta onko vakuutuksissa eroja magna/shadow?
    Jostakin syystä if lakkasi antaa laskea rekkarin perusteella, olinkohan kysynyt jo liian monta kertaa
    kaskolla ifillä vuosi 370e ei paha.