Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1
    Jahas eikun gyntterpornoa kehiin. Saa laittaa muitakin GS-videoita, kunhan on vaan hienoja, tunnelmallisia tai aatetta vahvistavia. Mutta se kuka laittaa Hitler wrong bike, Charley Boorman's Off-road Tips tai muuta piss und scheissea saa heilahduskädestä.

    BMW:n promovideo RGS1200 2009 vuosimallista.
    http://www.youtube.com/watch?v=ay7oVR2BZzg

    BMW:n erittäin näyttävä (tumpun-tumpun) pornovideo jonkun heebon maailman ympärysmatkasta.
    http://www.youtube.com/watch?v=gzpOQDajiDw

    Melko hävyttömästi näissä mainoksissa kuluttajaa kosiskellaan, mutta niinhän mainoksilla on tapana. Jatkoa siis aiemmalle promolle. BMW heebo Islannissa. Loput osat löytyy "related" listasta.
    http://www.youtube.com/watch?v=xZKGPN5qEO0
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  2. #2
    Vissiin vuoden takainen Adventuren mainosvideo, Kiinassa filmattu:

    Explore your horizon

    Hyvää off road -meininkiä:

    No limits *

    Noi ylläolevat on omat suosikkini Youtubesta löytämieni joukossa. Toi ylempi, Explore your horizon on saatavana täysmittaisenakin, taitaa olla n. 70 minsaa. Tuli mulle ihan pyytämättä yhden saksalaisen mopolehden mukana joskus viime kesänä.



    BMW R 1200 GS Adventure
  3. #3
    Tää onnistuu kai 1200GS:lläkin. Toiset tykkää äiteestä. Offtopic, anteekskiitos.

    http://www.youtube.com/watch?v=NngElIbTboU

    edit: tässä sama 1200GSA:lla:

    http://www.youtube.com/watch?v=CgT6f...eature=related

    "huhuhuhuhuu, jeesus!"



  4. #4
    Hiukan erilainen K1200R promovideo (ei GS, mutta menköön tänne. Maitorauhasia ja rispektiä.
    http://www.youtube.com/watch?v=KNW52jDWAJQ
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  5. #5
    Onkos tää viestiketju se kuuluisa GSpot?
    "Always on the run"
  6. #6
    Aa-gessulla keulitaan ja poseerataan myötähäpeää aiheuttavan musiikin soidessa taustalla. Joku ajomies selvästi puikoissa.
    http://www.youtube.com/watch?v=BwBRWbubTbM

    Seikkailua aa-gessulla Himalajalla. Vanhempi pemari mukana, laukuissa varmaankin tusina varaperiä.
    http://www.youtube.com/watch?v=gQ3Ee0uZBLA
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  7. #7
    Pilota professionista, oli juu.
  8. #8
    Yyyllättävän usein kuvissa vilahtaa se perä..
    Ilmeisesti on varmistettu,että kaikki näkee, että ei ole öljyvuotoa, eikä liekkejä?
    Lisäksi vakioputken kiehtovaa äänikokemusta ei korosteta.

    FIN_GSer
  9. #9
    Proper use of R1200gs....

    Kari
  10. #10
    R1150GS Man saarella.
    http://tinyurl.com/yz4ob5t

    Pysyykö R1200GS perässä ;o)

    Pekka
    Pekka
  11. #11
    Lainaa (Garba @ Marras. 30 2009,00:40) kirjoitti
    Proper use of R1200gs....

    Kari
    Ei ole Eestin pojat turhia mutkia rakentanut, oli sitten viaBaltica tai metsätie kyseessä.
  12. #12
    Lainaa (Garba @ Marras. 30 2009,00:40) kirjoitti
    Proper use of R1200gs....

    Kari
    Jo vain
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

  13. #13
    Lainaa (julles @ Marras. 30 2009,15:31) kirjoitti
    Lainaa (Garba @ Marras. 30 2009,00:40) kirjoitti
    Proper use of R1200gs....

    Kari
    Ei ole Eestin pojat turhia mutkia *rakentanut, oli sitten viaBaltica tai metsätie kyseessä.
    Eikös se otsikko todennut että vanhoja rautateiden pohjia ajelivat. Mitä hyvää Neuvostoliitto sai aikaan ? Helkkarin hyviä enduro-reittijä ...
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  14. #14
    Näin se tehtiin. *
    Täältä ne tulevat.
    -Matka on määränpää-

    R 1200 GS
  15. #15
    boormankehuu

    joku osaamaton väittää painavaksi.



    tuli tosta boormanista mieleen, että kun threadin ensimmäisessä videossa oli niitä statistiikkaa, että niin ja niin monta mitäkin, niin long way downissahan niillä meni takaiskareita kuin polttopuita. kuulemma rupes jo vaihto onnistumaan, kun oli niin monta kertaa vaihtanut takaiskarin. onneksi niillä oli huoltoautot mukana ja bemari lennätti tehtaalta lisää iskareita.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  16. #16
    Lainaa (jaket @ Joulu. 29 2009,23:03) kirjoitti
    niillä meni takaiskareita kuin polttopuita.
    Nosto varmaan onnistuis, jos ei sutena kimppuun vaan ajatuksen kanssa. Ne vanhan 1150 GSA:n takapään Showat ovat notorisesti perseestä. Tulevan talven pitkän yö kuluessa vaihtuu tuohon kotimalmiin Ö alle.
  17. #17
    Lainaa (oraniyan @ Tammi. 22 2009,18:47) kirjoitti
    Vissiin vuoden takainen Adventuren mainosvideo, Kiinassa filmattu:

    Explore your horizon
    Mainoksethan on monesti komeita. Käytännössä kuitenkin lähinnä jonkun öljysheikin tuloluokissa eläville soveltuvaa puuhaa tuo ulkomaisen moottoripyöränsä vieminen Kiinaan...

    Erään matkailijan kommentti, joka oli ajanut 2007 lopulla Nepalista Tiibetin, Sichuanin ja Yunnanin kautta Laosiin (kyllä ihan hatunnoston arvoinen reissu muutenkin, pari vuotta turneella ja Euroopasta Uuteen Seelantiin DR650:llä):

    "We paid 6210 Euro each for 45 days to cross Tibet & Yunnan".

    ...eli hinta PER NUPPI.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  18. #18
    Tuosta Bemmimiehille, katselin puolet ja ajattelin että eiköhän kelpaa tännekin...

    http://www.youtube.com/watch?v=oqqBySKr4ac
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  19. #19
    Taitaa meillä GS-mopoilijoilla olla enemmän halua kuin kykyä..vai onkohan se vaan ameriikkalaisten tauti tuo osaamattomuus
    F800GSA
  20. #20
    Nyt on tuo tarve huomattu ihan bemarillakin:

    http://www.bmw-motorrad.fi/_common....min.swf

    Joka keksii, kuinka tuon saa tallennettua omalle kovalevylle, niin kertokaa. Näillä ohjeilla ei onnistu.

    Edit, onhan tuo youtubessakin:
    http://www.youtube.com/watch?v=88BZnHv9TEo

    Ja sieltä saa mozillan pluginilla ladattua itselle joka haluaa.



    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  21. #21
  22. #22
    Lainaa (jaket @ Joulu. 29 2009,23:03) kirjoitti
    boormankehuu

    joku osaamaton väittää painavaksi.



    tuli tosta boormanista mieleen, että kun threadin ensimmäisessä videossa oli niitä statistiikkaa, että niin ja niin monta mitäkin, niin long way downissahan niillä meni takaiskareita kuin polttopuita. kuulemma rupes jo vaihto onnistumaan, kun oli niin monta kertaa vaihtanut takaiskarin. onneksi niillä oli huoltoautot mukana ja bemari lennätti tehtaalta lisää iskareita.
    Kirjasta jäi mieleen että ne oli Öhöliinejä mitkä meni rikki ja loppumatkaa mentiin vakio takaiskareilla. Nehän lähteissä laitto molempiin vehkeisiin isot ÖÖt alle.
  23. #23
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  24. #24
    Muuten hieno reissuvideo, mutta huoltoauto mukana???
    http://www.youtube.com/watch?v=peasCWgykGw
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  25. #25
    Lainaa (jite @ Maalis. 08 2010,19:18) kirjoitti
    Taitaa meillä GS-mopoilijoilla olla enemmän halua kuin kykyä..vai onkohan se vaan ameriikkalaisten tauti tuo osaamattomuus
    B-joukkojen motskarilähetit *
    BRAAAAPB...
  26.  
  27. #26
    tämmöstä mainoksen tynkää klik
    :-)