Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Korvat soivat yhä eilisen 200 km ajon jäljiltä. Jotain on tehtävä. Tämän näköinen pleksi on pyörässä tällä hetkellä,

    http://bikes.88000.org/wallpapers/78...Tiger_955i.jpg

    Kumpi vähentäisi paremmin ajomelua ja nupin tutinaa: matalampi sporttipleksi, jolloin vartaloon kohdistuva paine kasvaa mutta pää kulkee "puhtaassa tuulessa", vai korkeampi pleksi, joka toivon mukaan ohjaa myös pyörteet paremmin pään yli?
  2. #2
    Ota nykyinen pleksi pois ja koita miltä tuntuu.
    Itselläni Daytonassa pää menee "puhtaassa ilmassa", mutta silti käytän tulppia pitkillä matkoilla. Nuppikaan ei tutise, paitsi jos tulee rekka vastaan.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  3. #3
    Lainaa (wama @ Loka. 08 2011,18:29) kirjoitti
    Ota nykyinen pleksi pois ja koita miltä tuntuu.
    Itselläni Daytonassa pää menee "puhtaassa ilmassa", mutta silti käytän tulppia pitkillä matkoilla. Nuppikaan ei tutise, paitsi jos tulee rekka vastaan.
    Ajoin tämän päivän ilman pleksiä. Miellyttävämpää oli kuin pleksin kanssa. Toisaalta pitkiä retkiä ja rankkasateita ajatellen sitä kaipaisi kunnon suojaa. MRA Vario Touring tulee ensimmäisenä mieleen,

    http://www.bikehps.com/acatalog/Vari...r_Triumph.html
  4. #4
    MRA Vario ratkaisi mun ongelmat. *Ohjaa ilmavirran yli pään ja turbulenssi pään ympärillä väheni huomattavasti. Mitat 173cm, 32" sisälahkeella... Toki Elacin tulppia käytän taajaman ulkopuolella.

    Ilman plexiä ajellut muutamaan otteeseen, mutta kevät viileällä ajoviima tuntuu huomattavasti jäähdyttävänä tekijänä ja pleksi on aina palannut paikoilleen.

    Ainoa haitta on, että sadekelillä pisarat ei poistu niin liukkaasti visiiristä kuin ennen .

    Nyt suunnitteleen puristuspaineiden elvytystä (rengastus...+...). Ei nää kestä näemmä, 125500 mittarissa :P.
    2004 Musta Triumph Tiger
  5.  
  6. #5
    Minulla auttoi tämä:
    Halvempi kuin "vario"
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ