Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Minkäs kokoinen mäntä tuossa etujarrun pääsylinterissä on?
    Ollut kiinni 2006-2009 R6:ssa.

    Onko vastaava kuin R1 2004 vuodesta eteenpäin?
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  2. #2
    Toi on muistaakseni jotain 16x18 ja vastaava kuin rykkösen. Toimii hyvin pianon satuloiden kanssa, koska niissä on pienemmät männät.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  3. #3
    Olis tarkotus koittaa tuota Busan etujarruihin, mut onkohan riittävä kun etusatulat on kuitenkin 6 mäntäiset?
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  4. #4
    Ei taida toimia. Hanki Yammun satulat

    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  5. #5
    ...ja siitä se varustelukierre sit alkaakin

    Mikähän pääsylkky toimis noiden tokico:n 6 mäntäisten puristimien kans, vai onko nekin vaihdettava jos haluaa parannusta?
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  6. #6
    Mulla on Brembon 19x18 pääsylkkä ja ei ole valittamista Noita saa maailmalta reiluun 200e posteineen. Tai sitten vastaavan Acossaton vähän edullisemmin. Tota saa myös 19x20 versiona, siinä ei tarvitse kahvaa liikuttaa niin paljon, mutta samalla tuntuma ei ole niin hyvä verrattuna 19x18 malliin. Tai sitten hankit RCS:n, siinä voi säätää 18/20 vipusuhteen välillä.

    Acossato

    RCS
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  7. #7
    Bremboja oon katellu, mut ovat tuplahintasia noihin jammun sylkkyihin verrattuna.
    Mut meinaat kuitenkin että tuo jammun 16mm mäntä ei riitä, et pitäis olla 19mm?
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  8. #8
    Näin uskaltaisin väittää. Yammun satulat ja sylkkä on aika suosittu combo gixxuun, mutta kokemusten mukaan sylkkä ei kuulemma toimi hyvin edes 4-mäntäisillä tokicoilla.





    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  9. #9
    Lainaa (wiltzu @ Loka. 06 2011,10:01) kirjoitti
    Olis tarkotus koittaa tuota Busan etujarruihin, mut onkohan riittävä kun etusatulat on kuitenkin 6 mäntäiset?
    Ei ole. Laitoin -08 Rykkösen sylkän SRADiin ja ei toimi.
  10. #10
    ...ja tuohon vielä kun laittaa busan 6 mäntäisen satulan kuvan viereen niin ehkä jo tajuan, että ei se 16mm mäntä jaksa työntää tarpeeksi nestettä 12 männälle, kun on tarkoitettu alunperin 8 männälle.
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  11. #11
    Lainaa (wiltzu @ Loka. 06 2011,10:52) kirjoitti
    ...ja tuohon vielä kun laittaa busan 6 mäntäisen satulan kuvan viereen niin ehkä jo tajuan, että ei se 16mm mäntä jaksa työntää tarpeeksi nestettä 12 männälle, kun on tarkoitettu alunperin 8 männälle.
    Niinpä. Olisinpa itsekin älynnyt kysellä etukäteen...
  12. #12
    Lainaa (Ytsför @ Loka. 06 2011,11:00) kirjoitti
    Niinpä. Olisinpa itsekin älynnyt kysellä etukäteen... *
    Mihin ratkaisuun sitten päädyit, uusitko satulatkin R1:n malliin?
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  13.  
  14. #13
    Lainaa (wiltzu @ Loka. 06 2011,11:03) kirjoitti
    Lainaa (Ytsför @ Loka. 06 2011,11:00) kirjoitti
    Niinpä. Olisinpa itsekin älynnyt kysellä etukäteen... *
    Mihin ratkaisuun sitten päädyit, uusitko satulatkin R1:n malliin?
    Orkkis takaisin ja tyydyn siihen, mitä on Mun käytöllä ei tosin oikeasti enempää tarvitsekaan. Muilla voi olla eri tilanne.