Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Millainen/minkä merkkinen takalaukku telineineen käy vm 2011 Busaan?
    SV 1000
  2. #2
    https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
    https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
  3. #3
    Just hain 2010 bussiin Kapan KZ541 telineen ja Kapan K49N laukun. Sitä miltä pulkka noitten kanssa näyttää, en tiedä, mutta sillon kun laukku kiinni on, ei ulkonäöllä suuremmin merkitystä ole. ..silloin ollaan reissussa.

    edit:typoja...paljon



    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  4. #4
    Ei siihen käy mikään takalukku eikä teline. Mikä hyvänsä takalaukku pilaa ko. pyörän ulkonäön. Sama kuin ruuvaisi Ferrariin vetokoukun *



    Hande G.
  5. #5
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (handegunnar @ Loka. 07 2011,14:53) kirjoitti
    Ei siihen käy mikään takalukku eikä teline. Mikä hyvänsä takalaukku pilaa ko. pyörän ulkonäön. Sama kuin ruuvaisi Ferrariin vetokoukun *
    Matkavessahan busa on, joten kyl siihen voi vaikka peräkärryn pistää perään
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  6. #6
    EI voi
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  7. #7
    Sivulaukut ei näyttäs niin rumilta kuin tuommonen yksi telkänpönttö IMO...
    563+
  8. #8
    Eikai minkään nopeamman moottoripyörän muotoihin sovi laukut. Itsellä Gen II busassa pehmeät sivulaukut ja SW motekin takateline ja Givin laukku. Sekä Bagsterin tankkinahka ja -laukku. Kuten joku jo aiemminkin mainitsi, silloin kun ollaan reissussa niin ulkonäölle ei paljon arvoa lasketa. Muuten katuajelut tankkinahka paikoillaan, ja takakuuppa.
    Hajapusanisti
  9. #9
    Hyvin käy laukut kuin laukut busaan reissussa. Eihän sitä mopon takapäätä ajaessa näe ja kuitenkin voi nauttia edelleen riittävästä tehosta laukuista ja emännästä huolimatta.

    Ja kuten täälläkin näkee, niin yleensä kaikki on eniten kiinnostunut miltä se oma mopo näyttää ja ei siinä paljoa ehdi muita katselemaan.



    Pappatuna tallissa.
    ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
  10. #10
    tosta..
    Tässä kuvassa Yoshin r77 sliparit kiinni.
    Ei mene SW Motechin muototällit ilman pientä modausta. Vakiojääkaappien kanssa menee.
    Pyörähän toimii mainiosti matkaveturinakin ja ominaisuudet riittää.

    Sw Motechin etuna on nopea irrotus/kiinnitys ja asiallinen laatu osissa. Suosittelen myös näitä muotolaukkuja/tällejä. Tulee lähelle pyörää. Kappa K33 on sama ( halvempi ) kuin Givin V35 laukut.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  11. #11
    Kiitos kaikille neuvoista ja tiedoista.
    Periaatteessa olen samaa mieltä kuin handegunnar, mutta opetin itseni edellisen pyöräni (GSX1400) kanssa takalaukkuun, enkä osaa olla enää ilman. Ja jos minulla olisi Ferrari ainoana autona niin kyllä siihen pitäisi vetokoukku laittaa.
    SV 1000
  12.  
  13. #12
    Siis edellisestä viestistänihän voi saada sen kuvan, että minulla on Ferrari, mutta se ei ole ainoa autoni. Täytyy kuitenkin todeta, ettei minulla ole kuin yksi auto, vetokoukullinen Avensis.
    SV 1000