Las Palmasissa hiljattain käyneenä on kyllä pakko suositella loistavaa ravintolaa suomalaiselta nimeltään Ilonen kukko eli El Gallo Feliz Las Palmasin rannan kupeessa. Tämä paikka jäi vahvasti mieleen ja jo pelkän tämän ravintolan olemassa olo riittäisi minulle perusteeksi lähteä messiin mutta ajankohta ei sovi sitten millään joten tällä kertaa jätän reissun väliin.
Mutta pitäkää hauska reissu ja älkääkä unohtako käydä tuolla!![]()
Millonkas loput (varausmaksun lisäksi) olikaan maksettava, ja paljon tarkalleen??
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Mites jos vielä haluaisi mukaan, mahtuuko tai onko siis mahdollista? Mitä maksaa, ja KUKA VASTAA?
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Matkanjohtajina minä ja Petri12R.
Pitäisikö tämän jotenkin herättää luottamusta![]()
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Nyt on vakavassa harkinnassa Salmonin ja katin osallistuminen ikimuistoiseen Viva lös balmas reissuun.
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Milloin on viimeinen mahdollisuus lunastaa matka. Ihan vaan sillä , kun tässä nyt arvotaan ja toivotaan toivotaan![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Tämän kuun loppuun mennessä ilmeisestikin
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Ovatko ne kaupassa olevat tuotteet jo käytettävissä? Eilen ne sieltä bongasin, mutten uskaltanut edetä vielä sen pidemmälle.
Valitsin, ihmettelin, maksoin. Yritin päästä katsomaan tuotteen tietoja, kun se oli valittu ostoskoriini. Sain virheilmoituksen ja jouduin palamaan takaisin ostoskorinäkymään. Hämmennys oli niin valtava, että tyhjensin ostoskorin (tuotteita 0 kpl -> päivitä ostoskori) ja aloitin alusta. Toisella yrittämällä pääsin ilmeisesti onnellisesti loppuun. Jos joku muka-ostettu haamutuote on jäänyt johonkin roikkumaan, saa syyttävällä sormella tökätä mua silmään. Sorry.
Viimeksi muokannut: Bren; 19.01.2012 klo 18:38.
Koekaniinina maksettu loppuosuuskin, ainakin näytti kaikki toimivan...![]()
Testi
Huh.. uskaltaisikohan sitä itsekin..
[Edit: 349e köyhempänä kuin aiemmin, joten ainakin rahat lähti]
Viimeksi muokannut: LaMasquerade; 19.01.2012 klo 19:14.
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
On se aina niin mukavan keveä olo, kun rahat vähenee tililtä... maksettu.![]()
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Kevät lähenee, reissu lähenee.
Tämän kuun loppuun menessä pitäisi paikat olla maksettuna joten kauppaan siitä.
http://www.moottoripyora.org/kauppa
Pahoittelen hieman kireää aikataulua, mutta sivustouudistus ja kaupan uudistuksen takia ei ollut vaihtoehtoja.
Tällä hetkellä on vielä kaksi paikkaa vapaana auringossa.
Tämä topic kannattaa jokaisen lähtijän ja vielä lähtöä miettivän lukaista http://www.moottoripyora.org/keskust...anarian-saaret
Kevätterveisin Las Palmas reissun El Hefe.
Matkat maksettu mie ja rujis![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Hola Amigos!
Yksi viimen hetken matkustaja on ilmoittautunut halustaan lähteä mukaan reissuun. Onko muita halukkaita?
Niin se vaan Visa vingahti. Maaliskuussa lämmintä luvassa?![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Loppuosakin maksettu. Mielellään lähtisi kylmää pakoon jo tänään.
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
Hola!
Sain hommattua kaksi paikkaa lisää, joten nyt sitten äkkiä ostoksille webbikauppaan.
Kaksi ihmistä joutui peruumaan reissunsa. Joten nyt olisi sitten neljä paikkaa vapaana reissuun.
Lähde nyt karkuun pakkasia ja lopputalven loskakelejä Kanarian lämpöön.![]()