No mä en ainakaan perunut, nyt on maksettu.
Ja vuokrapyöräkin varattu muutamaksi päiväksi. Joku perhana oli varannut koko viikoksi ainoan supermoton (DRZ) mitä vuokraamoista löytyi, kokeillaan sit uudemmanmallista pikkugessua.
Edit:
Näytti menevän läpi, mutta pankissa ei näy mitään eikä tullu mitään vahvistussähköpostiakaan. Voiskos joku tarkistaa tuliko maksu perille?
Edit2:
Joo, näköjään uudella foorumilla on hieno toiminto eli tuolta käyttäjätiedoista löytyy se tilaus.
Ja tosiaan mulla on pyörävaraus ma-to, varasin täältä: http://www.motostivolirent.net/indexEN.html
Viimeksi muokannut: zpete; 31.01.2012 klo 17:32.
Sitten vaan mopovuokraamoja tsekkaamaan!![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Las Palmasin lähtijöille on varattu oma salafoorumi. Näkyy tässä tapahtumaosiossa tämän osion yläpuolella ainoastaan niille ketkä ovat reissuun lähdössä.
Tuolla tulen keräämään puuttuvia henkilökohtaisia tietoja, joita ei saatu kerättyä matkan maksun yhteydessä.
Edelleen kaksi paikkaa vapaana. Jos haluat aloittaa ajokauden kunnon lämmössä ja vielä paremmassa seurassa, niin kauppaan siitä.
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Jahas,orgilla jokin uusien jäsenten kalastus kampanja menos
noh,en viitti vinoilla vaan hommaan reissun omatoimisesti.
Horo Elää !
Juu, mäkin hommasin omatoimisesti kun ei oikein kannata lähteä Suomen kautta... Tai itse asiassa taloudellisesti olisi kannattanut, mutta ei viittinyt kiertää Suomen kautta.
Täältä taas(Abu/Dubai) ei paketteja oikein löydy...
Jos ei saa halpaa pakettimatkaa(mitä todennäköisesti ylempänä tarkoitettiin, äkkilähtöä tms), niin kuluja tulee väkisinkin. Tuosta voi vähän laskeskella mitä se voisi olla Suomesta omatoimena, ilman pakettia siis.
Halvin lento ois ollut Egyptin kautta Dubai-Madrid n. 400€. Ei viittinyt riskeerata, joten otin suoran Emirates Dubai-MAD. n. 650€. MAD-Las Palmas menopaluu n. 120€.
Pelkkä sama hotelli Air Finlandin kautta 350€ la-la ja kun lomaa on vähän erikoisesti niin muutama extrapäivä eri hotellissa Inglesissä n.60€/yö ennen ja jälkeen.
Itseasiassa, jos meinaa ottaa booking.com tai muuta kautta niin halvimmat on myyty jo ajat sitten eikä silloinkaan paljon ton alle pääse jos ei mettään halua. Tuota hotellia ei netissä myydä eivätkä vastanneet mihinkään yhteydenottoon...
Sittenhän se on pakko olla muutama päivä Madridissa kun kerran tonne asti lähtee, ne hotellit vielä varaamatta.
Mutta, elämä on. Mutta tuleehan tosta lähes 2 viikon reissu ja olen oikeaan aikaan oikeassa paikassa hyvässä seurassa.
BTW, Jos nyt joku sattuu extempore kyllästymään paskaan keliin ja saa lennot, mulla on majoitusta tuolla 9-19.3. Ts. joku yksiö kahdelle. Voin harkita sen jakamista, riippuen halukkaasta.![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Se olisi sitten runsaan viikon päästä, kun alkaa Orgin historian legendaarisin matka... ei enempää, eikä vähempää, kuin Las Palmasiin. Vuokraamosta tehdään jo täyttäpäätä moottoripyörävalintoja ja kaikenmoista aktiviteettia suunnitteilla. Kylläpä on jännitystä ilmassa.![]()
©
Tällaista viime viikolla Playa del Inglesissä !!!
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Ihan vaan muistutukseksi, että tää porukka lähtee huomenna Las Palmasiin ja ensimmäinen on jo siellä perillä laittamassa oluita kylmään.![]()
©
Booooring![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Grillatkaahan itseänne ja pitäkää hauskaa.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Katellaan sitten niitä vilkutuksia ja hymiöitä paluulennolta... tana.
Lasku tulee aina perässä![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Taitaa pojat olla jo ajelemassa...?
![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Hola Amigos;
Täällä sitä ollaan ja lämpöäkin on vaivaiset +26 astetta ja aurinkokin paistaa. Ihan parasta ORG!-laatua tämä reissu!
Tänään grillataan vielä itseä altaalla, huomenna mopoillaan.
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.