Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 110:sta
    Las Palmasissa hiljattain käyneenä on kyllä pakko suositella loistavaa ravintolaa suomalaiselta nimeltään Ilonen kukko eli El Gallo Feliz Las Palmasin rannan kupeessa. Tämä paikka jäi vahvasti mieleen ja jo pelkän tämän ravintolan olemassa olo riittäisi minulle perusteeksi lähteä messiin mutta ajankohta ei sovi sitten millään joten tällä kertaa jätän reissun väliin.
    Mutta pitäkää hauska reissu ja älkääkä unohtako käydä tuolla!
    Millonkas loput (varausmaksun lisäksi) olikaan maksettava, ja paljon tarkalleen??
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Sama ollut mielessä.
    Testi
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    Millonkas loput (varausmaksun lisäksi) olikaan maksettava, ja paljon tarkalleen??
    Tulee nettikauppaan lähiaikoina, kun saadaan tehtyä tuotteet sinne.

Samoin tulee lisäinfoa retkestä
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Mites jos vielä haluaisi mukaan, mahtuuko tai onko siis mahdollista? Mitä maksaa, ja KUKA VASTAA?
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Lainaa Sumppa kirjoitti Katso viesti
    Mites jos vielä haluaisi mukaan, mahtuuko tai onko siis mahdollista? Mitä maksaa, ja KUKA VASTAA?

Mahtuu vielä matkalle mukaan. Tuotteet tulevat lähiaikoina nettikauppaan myytäväksi.

Vastuullinen matkanjärjestäjä on Air Finlandin ryhmämatkat. Matkanjohtajina minä ja Petri12R.

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Matkanjohtajina minä ja Petri12R.

Pitäisikö tämän jotenkin herättää luottamusta
    Nyt on vakavassa harkinnassa Salmonin ja katin osallistuminen ikimuistoiseen Viva lös balmas reissuun.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Milloin on viimeinen mahdollisuus lunastaa matka. Ihan vaan sillä , kun tässä nyt arvotaan ja toivotaan toivotaan
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Tämän kuun loppuun mennessä ilmeisestikin

Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Milloin on viimeinen mahdollisuus lunastaa matka. Ihan vaan sillä , kun tässä nyt arvotaan ja toivotaan toivotaan
    Kuten Absum tuossa jo totesi, niin tämän kuun loppuun mennessä pitää päättää. Tällä hetkellä vapaita paikkoja on kaksi kappaletta ja ne perutaan tuon 31.1 jälkeen.

Ovatko ne kaupassa olevat tuotteet jo käytettävissä? Eilen ne sieltä bongasin, mutten uskaltanut edetä vielä sen pidemmälle.

Valitsin, ihmettelin, maksoin. Yritin päästä katsomaan tuotteen tietoja, kun se oli valittu ostoskoriini. Sain virheilmoituksen ja jouduin palamaan takaisin ostoskorinäkymään. Hämmennys oli niin valtava, että tyhjensin ostoskorin (tuotteita 0 kpl -> päivitä ostoskori) ja aloitin alusta. Toisella yrittämällä pääsin ilmeisesti onnellisesti loppuun. Jos joku muka-ostettu haamutuote on jäänyt johonkin roikkumaan, saa syyttävällä sormella tökätä mua silmään. Sorry.
    Viimeksi muokannut: Bren; 19.01.2012 klo 18:38.
    Koekaniinina maksettu loppuosuuskin, ainakin näytti kaikki toimivan...
    Testi
    Huh.. uskaltaisikohan sitä itsekin..

[Edit: 349e köyhempänä kuin aiemmin, joten ainakin rahat lähti]
    Viimeksi muokannut: LaMasquerade; 19.01.2012 klo 19:14.
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    On se aina niin mukavan keveä olo, kun rahat vähenee tililtä... maksettu.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Kevät lähenee, reissu lähenee.

Tämän kuun loppuun menessä pitäisi paikat olla maksettuna joten kauppaan siitä.

http://www.moottoripyora.org/kauppa

Pahoittelen hieman kireää aikataulua, mutta sivustouudistus ja kaupan uudistuksen takia ei ollut vaihtoehtoja.

Tällä hetkellä on vielä kaksi paikkaa vapaana auringossa.

Tämä topic kannattaa jokaisen lähtijän ja vielä lähtöä miettivän lukaista http://www.moottoripyora.org/keskust...anarian-saaret

Kevätterveisin Las Palmas reissun El Hefe.

Matkat maksettu mie ja rujis
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Lainaa suzukai kirjoitti Katso viesti
    Tehdäänpäs tänne kysely Orgin eniten puhutuimmasta reissusta. Jo vuodesta 2006 *lähtien suunniteltu reissu ”Org Goes Las Palmas” on nyt toteutumassa.

Orgin reissutiimi on pyytänyt eri matkan järjestäjiltä tarjouksia ja olemme päätyneet Air Finland Holidaysin tarjoukseen.

Matkan ajankohta on 10.3. - *17.3. Lennot lähtevät Helsinki-Vantaan lentokentältä ja toisena kenttänä on Las Palmas.

Matkan hinta on 499 euroa – 579 lähtijämäärästä riippuen. Tälle reissulle on varattu Ry:n tukea vuoden 2012 budjetista. Ei jäsenet eivät saa mitään mahdollista tukea ja heidän hintansa on 579 euroa.

Hintaan kuuluu lennot, majoitus, lentokenttäkuljetus, matkatavarat ruumassa 30kg/hlö ja 5 kg käsimatkatavara ja lämmin ateria lennoilla.

Matkasta pitää ensin maksaa 150 euron varausmaksu ja loput maksetaan ensivuoden puolella.

Alustavat "sitovat" ilmoittautumiset:

1. Suzukai
    2. Petri12r
    3. Jammuu
    4. Edellisen avec ( Jenni?)
    5. S^Hansu
    6. Salmon
    7. Rujis
    8. vilttu
    9. Bren
    10. ttuttu
    12. terwo
    13. LaMasquerade
    14. zpete
    15. Jagge
    16. Absum
    17. Inka
    18. Loimu

Epävarmat.

basic
    Kriisi
    Markku
    Sumppa tai Suvi

Toivotamme reissulle mukaan tervetulleeksi kaikki orgin jäsenet. Niin vanhat kuin uudetkin. Tämä reissu on varmasti ikimuistoinen ja legendaarisuus mittarilla mitattuna erittäin legendaarinen.

Tästä pääsee suorittamaan reissun varausmaksun http://www.moottoripyora.org/kauppa/...ails.php?p=308

Tässä vielä varausehdot

Matkan varausmaksu pitää suorittaa 30.10 mennessä.

Varausehdot. Varauksen voi perua 30.10 asti maksutta ja sen jälkeen varausmaksusta palautetaan 100 euroa. Kun lähtöön on alle 28 vuorokautta, peruutuskulut yleisten valmismatkaehtojen mukaiset.

- Nimenmuutokset ovat mahdollisia tarjouksen hyväksymisen jälkeen viimeistään 3 vrk ennen lähtöä. Nimenmuutoksesta veloitetaan 50 euroa/nimi.
    Paikat täynnä. Mikäli mielit mukaan reissuun niin laita viestiä minulle tai tähän viestiketjuun niin otamma lisäpaikkoja Airfinlandilta. Mikäli niitä on saatavilla.

Hola Amigos!

Yksi viimen hetken matkustaja on ilmoittautunut halustaan lähteä mukaan reissuun. Onko muita halukkaita?

Lainaa suzukai kirjoitti Katso viesti
    Hola Amigos!

Yksi viimen hetken matkustaja on ilmoittautunut halustaan lähteä mukaan reissuun. Onko muita halukkaita?
    Toinen on täällä. Paljonko lysti kustantaa jäsenelle? Kun katselin kauppaa viimeksi, ei siellä ollut kuin ei jäsen-paikkoja kaupan...
    Toinen on täällä. Paljonko lysti kustantaa jäsenelle? Kun katselin kauppaa viimeksi, ei siellä ollut kuin ei jäsen-paikkoja kaupan...
    Ne ilmestyy näkyviin kun maksaa tän vuoden jäsenmaksun (ainakin mulla), mut 499,- se tais olla.
    -nomen est omen-
    Niin se vaan Visa vingahti. Maaliskuussa lämmintä luvassa?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Ne ilmestyy näkyviin kun maksaa tän vuoden jäsenmaksun (ainakin mulla), mut 499,- se tais olla.
    Ok. Kiitos tästä.
    Haluaisin todella lähteä mukaan, mutta työkuviot hieman sekoittaa. Jos kerran tammikuun loppuun saa miettiä, teen sen.
    Tai vahvistan heti kun tiedän.
    Ok. Kiitos tästä.
    Haluaisin todella lähteä mukaan, mutta työkuviot hieman sekoittaa. Jos kerran tammikuun loppuun saa miettiä, teen sen.
    Tai vahvistan heti kun tiedän.
    Meille varatut paikat on siis täynnä, mutta saamme lisäpaikkoja mikäli Air Finland niitä meille pystyy antamaan. Laitan tässä nyt kyselyä tuonne Air Finlandille että onko niillä antaa lisäpaikkoja vai ei.

Matka maksettu ja kylmät väreet kulki selkää pitkin.
    ©
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Matka maksettu ja kylmät väreet kulki selkää pitkin.
    Pitäsköhän tässä jo alkaa reenaamaan pohjakuntoa kohdilleen
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Teen tässä nyt yksipuolista hauisliikettä. Käynee treenistä.
    ©
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Loppuosakin maksettu. Mielellään lähtisi kylmää pakoon jo tänään.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
    Hola!

Sain hommattua kaksi paikkaa lisää, joten nyt sitten äkkiä ostoksille webbikauppaan.

30.  
    Kaksi ihmistä joutui peruumaan reissunsa. Joten nyt olisi sitten neljä paikkaa vapaana reissuun.

Lähde nyt karkuun pakkasia ja lopputalven loskakelejä Kanarian lämpöön.

Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen