Varausmaksu kuitattu![]()
Trying is the first step towards failure
Sinne meni 150e. Eikä etes itketä!![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Mua itkettää, kun katson tämän hetkistä tilini tilannetta. Vahvasti uskon siihen, ettei nämä katoa kaikki puoleen kuuhun mennessä ja lunastamme sitten omamme. Jos taas menee, niin peukut sillekin![]()
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
VISAkin vinkuu!(absum @ Loka. 03 2011,22:35) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
No kun ei vingu enää kesän jäljiltä, vikisee vaan(ttuttu @ Loka. 03 2011,22:40) kirjoitti
![]()
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Tässä virallinen vastaus.(terwo @ Loka. 03 2011,15:56) kirjoitti
kirjoitti
Tälle reissulla mahtuu mukaan vielä, nyt rohkeasti avaamaan ajokautta ajoissa. Elämästä nauttiminenkin on sallittua tällä reissulla.
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Jeps, mut voi laittaa tuohon listaan mukaan, maksettu on varaus..
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Ja hitot... nyt kun kerta kaverit tätä lopulta ansiokkaasti järjestelee ja viime vuonna lupailin joillekin että lähtisin mukaan, niin ilmoittaudutaan sit!
Menee ehkä joulukuulle asti, ennenkuin lomat saa varmistettua, mutta otetaan se riski. Varausmaksu maksettu.
Edit: ja sitten kattelemaan jo vähän noita pyörävuokraamoja. Joku 2-3pvä vois ainakin ajella siellä.
Hienoa pojat
Hyviä vuokraamoja voi linkitellä tähän ketjuun. Laitetaan sitten porukalla vaikka tiedustelua hinnoista ja yritetään saada kunnon ryhmä-alennukset kehiin![]()
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
joutuu vielä odottelemaan puoleenkuuhun ja toivoa että on pari paikkaa jäljellä![]()
KooTeeÄm
samma här(shwoomie @ Loka. 05 2011,12:33) kirjoitti
![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Mulla voi työt estää matkan, selviää parin viikon kuluessa, kun näkee kevään suunnitelmat.![]()
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Hmm.. pitäisköhän sittenkin uskaltautua mukaan vaikka toisella foorumilla kovin julistin, etten tuu. Nyt kun toi ukkokin sitten meni varaamaan paikan... Koskaan en oo tolla suunnilla käyny, niin houkuttais kyllä kovin... Vaikka oonkin tylsä, kun en osaa kunnolla juodaMut jos sitä kans vuokrais pyörää parina päivänä ja loppupäivät löffäilis auringossa...
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Epävarmaa, mutta mahdollista... Lähempänä jälkimmäistä.
Löytyiskö pelkkää hotellipaikkaa, kun ei ole järkeä lentää ensin Suomeen?
T: Ace
Kannattaa varmaan kysyä suoraan hotellista ja olla sotkematta meitä tähän. Ilman muuta voit tulla samaan paikkaan omilla järjestelyillä.(Babysitter @ Loka. 06 2011,15:52) kirjoitti
Ja muillekin tiedoksi, että emme järjestä 4 päivän tai viikonlopun kestäviä lyhyitä trippejä tänne. On vain yksi lomapaketti myynnissä. Ja telttapaikkoja ei ole.
©
mitenkäs suhtaudutaan ajatukseen, että meiltä lähtisi lapsukainen mukaan?
ja kaikille ryyppyreissukauhistelijoille, eikai kukaan voi/halua olla koko viikkoa kännissä![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
^ Hei, mä voin ainakin olla vaikka lapsenvahtina tarvittaessa (en kuitenkaan koko reissua), jos haluatte olla vähän vapaammin. Ei ole ongelma.
Eli tää tarkottais kait sitä että matkaan oon lähössä.![]()
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Tuskin siihen kellään on mitään sanomista. Eikä varmaan haittaakaan ole. Lapsen matkan hinnasta ei ole mitään hajua, mutta sitäkin voidaan selvittää.(Salmon @ Loka. 06 2011,19:06) kirjoitti
Tuli sit kuitenkin varattua tälle reissulle paikka, kun pomokin meni hövelisti lupaamaan, että pitäisi loman onnistua tuohon kohtaan. Hups.
E: Pahus, köyhyys iski, kun tuli vähän laitettu uutta osaa autoon eli joutuu peruun matkan. Rahaa olis, mut eipä sit sen jälkeen muuhun olisikaan. Noh, ainakin saa Bren huokaista helpotuksesta, kun en olekaan reissuun lähdössä. Eikun hups, enhän mä ollutkaan tätä reissua vastaan (vain hieman kritisoinut tähän budjetoitua tuen määrää)
Ja sainpas minäkin vahvistettua jo nyt lomaviikon!
Onkos joku muu surffaillut vuokraamoja? itse löysin:
motorent.eu
motostivolirent.net
doctor-moto.com
Kyllä mulla olis tarkoitus ainakin 2 päiväksi vuokrata joku mopo.
Ja jotain tuosta lapsiasiasta löytyy Air Finlandin sivulta:
http://www.airfinlandholidays.fi/hyva-tietaa
Tässä streetviewannu noita maisemia ja teitä... Näin, kun en ole ulkomailla ajanu, niin makeelta näyttää.
![]()
Testi
joskus tuli malagassa vuokrattua skootterit ja niillä pääsi näppärästi kaupunkimaisemissa liikkumaan ja ihmiset anto jopa tilaa mutta espanjan liikenne yleisesti voi vaatia vähän tottumista..(S^Hansu @ Loka. 12 2011,17:45) kirjoitti
skootteri vois olla näppärä pariks päiväks![]()
KooTeeÄm
Tuosta ketjusta löytyy varmaan vinkkiä niille, jotka aikovat pyörää paikan päällä vuokrata![]()
Heps.. *Olin aikoinaan "pikkupoikana" töissä Tenerifellä piccolona ja yleismies Jantusena. Ei ois varmaan pitänyt koskaan tulla takas...
Anyway... *Tenerifellä maisemat aivan toista luokkaa kun Gran Ganarialla, *johtuen Teide tulivuoresta.
Ei Gran Ganaria mikään huono valinanta ole... itseasiassa eihän ko. saarilla kovin montaa mahista ole.
Tietysti joku haluaa lähteä mp:llä kokeilemaan taitojaan. Asfaltilla se sujuu ihan hyvin, jota ko. saarilla riittää. *Se varsinainen sorasirkus alkaa vasta sitten ylempänä. *Voin vakuuttaa, ettei reitti ole kovinkaan helppo...varsinkin jos lähtee yksin, kaksin....
Olen aikoinaan itse ajanut useammat "solat"---- *jos, et ole ole tottunut ns. Enduroajoon, niin unohda koko juttu. *
Itseasiassa Las Palmasin satamassa koettu yhtä jos toista.
Belive it or not.... *![]()
FJR - 06
Kerkisinpäs! Varattu ja maksettu![]()
Nyt on ne kuuluisat viimeiset hetket, ilmoittautua matkalle.
Muutama tunti vielä aikaa.
Matkalle tosin voi lähteä ennakkoilmoittautumisen deadlinen jälkeenkin, tämä tosin edellyttää sitä että matkanjärjestäjä Airfinlandilla on tilaa.
Onko mukaanlähtijöille mahdollista avata omaa foorumia tuonne suljettujen puolelle? Että pääsee sumplimaan huonejakoja ja pyöränvuokrauksia ja sen sellaisia.
Juu, koitan olla sotkematta. *(Petri12r @ Loka. 06 2011,17:16) kirjoitti
Meinasin vaan lähinnä että ryhmän on helppo/ehkä halvempi varata 1 ylimäräinen huone, pariton määrä porukkaa tms. Katotaan mitä tapahtuu, Air Finlandin kautta ei saa pelkkiä huoneita, kysytty, hotlaa ei löydy hakukoneista (varattu kai vaan ryhmämatkoille?), mutta sähköpostilla kyselyä menossa. Vielä siellä kylillä on kyllä tilaa, esim. 450€/9yötä suht naapurissa että jotain keksitään, kunhan saa lennot katottua... *
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Joo, hotelli ei vastaa mihkään. Mutta asiat järjestyy, joku kai kuullut teistä jotain huonoa kun huone ko. hotlasta tuli vaikkei yleisessä myynnissä pelkkiä huoneita ole. Sitten kai lennot vaikka perjantaille to the MAD ja siitä perille että saa teille drinksut kylmään.(Ace @ Marras. 03 2011,22:43) kirjoitti
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......