Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 69:een 69:sta
    Lainaa (suopo @ Loka. 03 2011,21:55) kirjoitti
    JuuTuubista löytyy pikku videon pätkä reissusta *
    Voi PERSE ku näytti makeelta! Ja mä patsastelin jollai v*tun maalaismarkkinoilla, jossa ei ollu ees ihmisii. Olivat vissii kaikki PK-letkas. Prkl
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Millä nopeudella tuo videonpätkä oikein on? Vai johtuukohan se vain mun koneesta...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    ... leppoisahenkinen syysajelu... hianoo pätkää
    K18... eikun K8

EB on cool... ja bussissa on vanhanajan tunnelmaa...
    Lainaa (JMH @ Loka. 04 2011,09:37) kirjoitti
    Millä nopeudella tuo videonpätkä oikein on? Vai johtuukohan se vain mun koneesta...
    No joko on pk vauhdit noussu sitten viimenäkemän (duke ruvennu kulkemaan? ;) ) Tai sitten on jonnin verran nopeutettu tuota.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

ZX12R
    Lainaa (-Anu- @ Loka. 04 2011,07:37) kirjoitti
    Voi PERSE ku näytti makeelta! Ja mä patsastelin jollai v*tun maalaismarkkinoilla, jossa ei ollu ees ihmisii. Olivat vissii kaikki PK-letkas. Prkl
    +1
    Mäkin kävin siellä markkinoilla. Oli meitä sitten 2 *
    Video oli hyvä, nopeus kohdallaan tai siihen pitäisi ainakin pyrkiä *
    Terveisin Reiska

- Kawasaki Z1000SX -
    Lainaa (Murina @ Loka. 04 2011,09:42) kirjoitti
    Lainaa (JMH @ Loka. 04 2011,09:37) kirjoitti
    No joko on pk vauhdit noussu sitten viimenäkemän (duke ruvennu kulkemaan? *;) ) Tai sitten on jonnin verran nopeutettu tuota.
    Toi on kaikenlisäksi kuvattu letkan keskivaiheilta FJR 1300:sen suojista. Duke oli jo toisessa päässä odottelemassa tossa kohtaa *

Suopo repii nyt hiukan extrakatu-uskottavuutta fast forward namiskuukkelilla... Meille uskalla kukaan enää mukaan matkaan jos tosta kattelee Pk-menoa *räkättää ääneen*

tässä hiukan realistisempaa reissuntekoa, tosin kuvanlaatu on ihan suolesta.

http://www.youtube.com/watch?v=CLc12jgfF_A

youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    No sitähän minäkin. Meinaan vielä muistan olleeni letkassa, mutta vauhti erosi kuvatusta
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Kiitokset vielä täältäkin veturille ja kaikille mukana olleille.

Olin ekaa kertaa letka-ajelemassa, mutta lupaan etten viimeistä.
    Jopo

Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

Soininen racing
  9.  
    No niin, jos joku sattui todistamaan sen mun leveän mutkan, niin mulle saa kertoa. Ja vaikka privana, niin ei tarvii tänne kaikille huudella. :P

F.
    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123