Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Elikkä,pitäisi tohon ratapyörään laittaa toi TSS:n luistokytkin kiinni.Ohjeet on hiukan epämääräiset koskien ohuita teräsrenkaita kuvassa oikealla .

    This slipper clutch is designed for using STD clutch plates. In the STD clutch plates set are thin steel rings with wire spring there. NEVER mount them as first ( from case). Mount another friction plate as first, than first steel plate, and then the thinner friction plate with steel rings. Another plates mount to position as STD.

    Ohjeet on muuten ok,elikkä aloitetaan massalevyllä,sitten teräslevy jne. Noi teräsrenkaat mietityttää,että jätetäänkö ne pois,vai mihin väliin ne laitetaan?



    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  2. #2
    1. massalevy
    2. kitkalevy
    3. ohuempi massalevy
    4. tasainen ohut metallilevy
    5. "väännettty" ohut metallilevy
    6. kitkalevy
    7. massalevy

    jne.

    Osaakohan joku sanoa miksihän muuten noin? Busan kytkimessä nuo "jousilevyt" tulee nimenomaan pohjalle. Itse kyllä poistin ja pistin sisimmäksi normaalin massalevyn...
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  3.  
  4. #3
    Ainakin STM luistokytkimeni ohjeissa käskettiin heittämään vesilintua noilla rinkuloilla.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5