Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Omakaupunki.fi:llä

Moottoripyöräilijä loukkaantui torstaina iltapäivällä, kun hän kaatui ja törmäsi kaiteeseen Kehä III:lla Vantaalla.

Onnettomuus sattui, kun keski-ikäinen mies oli liittymässä moottoripyörällään Vihdintieltä Kehä III:lle länteen päin kello 16.35 aikoihin.

Apulaisesimies Esa Pohjosaho Keski-Uudenmaan pelastuslaitokselta kertoo, että ambulanssi kuljetti miehen hoidettavaksi Töölön sairaalaan. Tarkemmista vammoista ja niiden vakavuudesta hänellä ei ole tietoa, mutta mies oli ollut onnettomuuspaikalla tajuissaan.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Näkyi olleen Suzuki GSXR:llä liikenteessä. Sellainen nojaili aitaan ko. paikalla äsken.
    - Engine MC -
    Ajelin ohi vähän sen jälkeen kun oli tapahtunut ja vielä siivous kesken, pahaa teki. Onneksi ei henki sentään lähtenyt. Onkohan kaistanvaihdossa lähtenyt alta tai jotain kun oli kuitenkin vihdintien liittymästä tullut.
    ZZR 1400 2008
    Näkyi siinä poliisien kanssa joku henkilöautokin olevan parkissa, mahtoiko olla osallisena vai silminnäkijänä.

Itse päristelin viiden aikaan ohi siitä vihdintieltä. En nähnyt kuin hälytysajoneuvot ja melkoisen ruuhkan niiden takana. Toivottavasti ei käynyt pahemmin.
    SV1000 -03
    Ai sitäks lanssi kuskas kohti keskustaa.

Aika paljon taas sattunut näitä onnettomuuksia, otetaas loppu kausi rauhallisesti että päästään seuraavalle kaudellekkin.
    Tais olla tuttu mies joka kaatui, tarkempaa tietoa ei ole miten on käynyt.

Sen verran on tullu tietoa et pahasti kävi. Selkä poikki/murtunu, lonkka hajalla, kylkiluita poikki, sormet paskana/murtunu.

Sitä saa mitä tilaa.....
    Lainaa (Rokuli @ Syys. 23 2011,08:26) kirjoitti

Sen verran on tullu tietoa et pahasti kävi. Selkä poikki/murtunu, lonkka hajalla, kylkiluita poikki, sormet paskana/murtunu.
    Aijai, tuo on se 'lievempi' versio kaiteen kohtaamisesta. Monenlaista tuhoa tekee ellei henkeä vie.
    Samassa koulutuksessa olin ko. kuskin kanssa eilen ja kun tän uutisen luin niin aavistin kuka on kyseessä ja olin valitettavasti oikeassa..
    Mitäköhän tuossa lienee tapahtunut ?
    Lainaa (kinny @ Syys. 23 2011,12:00) kirjoitti
    Samassa koulutuksessa olin ko. kuskin kanssa eilen ja kun tän uutisen luin niin aavistin kuka on kyseessä ja olin valitettavasti oikeassa..
    Mitäköhän tuossa lienee tapahtunut ?
    Lähteny ohittamaan edellä olevaa autoa ja takanen lähteny alta. Edellä olevassa (ohitettavassa) autossa tuttu ihminen ajamassa. (tiivistetysti sanottuna).

Tie oli märkä ja liukas.
    Sitä saa mitä tilaa.....
    Lainaa (Rokuli @ Syys. 23 2011,08:26) kirjoitti

Voi perskules. Toivotaan, että kävelee vielä! Voimia ja jaksamisia!
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  12.  
    On senverran reipas kuski että soitti jo tänään kuitenkin töihinkin , toivottavasti toipuu yhtä reippaalla asenteella