Tulin sitten hankkineeksi em. Suizan.
Muuten on mukava konepyörä ajella, mutta 4500-5500rpm rykii ja ei tunnu lähtevän, tai jos lähtee niin lähtee kuin purkka tukasta.
Jotkut on sanoneet (jopa liikkeessä) jotta tämä käytös ompi ominaisuus jota ei saa pois.
Toiset on sanoneet, että vaihtoon pakoputki, suuttimet ja filtteri. Ja sitten dynoon ja säädöt kohdalleen.
Ja tähän olen kallistumassa itsekin, koska synkkaus ja säätö ei tuonut parannusta käyntiin.
Jos vaihtaa putken, minkä kokoiset suuttimet kannattaa hankkia. Meinasin ostaa irtosuuttimia, merkkisarjat kun makselee hunajaa
eikä varmaankaan ole sen parempia kuin irtonikaleet.
----------------------------------------------------
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa jota
raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise
----------------------------------------------------
GSX750F -96 ajossa
GPz600R -89 ladossa
Koitas nostaa neuloja pykälällä.
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Pyörä oli liikkeessä säädettävänä ja sieltä se tuli tuommoisena takaisin...
Pitänee katsoa ja kokeilla nostaa nuita neuloja.
----------------------------------------------------
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa jota
raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise
----------------------------------------------------
GSX750F -96 ajossa
GPz600R -89 ladossa
toimiko se ennen säätämistä normaalisti? jos toimi, vie takaisin sinne liikkeeseen missä on säädetty.
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
mulla auttoi tuohon 4-5 tonnin puutumiseen kun poistin ne "kumitulpat" tyhjäkäynti suuttimien päältä. *
mut jos se toimi ennen säätämistä paremmin, niin sit takas ruuvattavaksi *
mulla yoshimuran 4-1 pakosarja ja acran suora vaimennin, nostin vain neuloja ja sillä on menty, lisääntynyt ääni tuo "voimantuntua"
pyörä -91 750F *
2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä
Aiemmin oli menohalut ihan hukassa.
Kyllähän tuo parani silloin säädöissä.
Jos nyt vielä ajelisi pari viikkoa ja sitten pistäisi pyörän kappaleiksi.
----------------------------------------------------
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa jota
raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise
----------------------------------------------------
GSX750F -96 ajossa
GPz600R -89 ladossa