Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Terve.

    FZR 1000 1988:
    Pitemmän aikaa seisottuaan: käynnistyy hyvin mutta käy kolmella, *hetken päästä neljäs pytty tulee mukaan.
    Kun neljäs pytty alkanut toimia, lähtee hyvin käyntiin kaikilla pytyillä vaikka olisi ollut sammutettuna niin kauan että moottori ehtinyt viilentyä.
    Tehot tuntuvat olevan tallella.
    Kaasari vuotaa tyhjäksi vai mikä on vikana ?

    tr
  2. #2
    vaihda kaasarin alipainekalvot, jos ja kun on paljon ajettu niin ne löystyy pikkuhiljaa...
    stormilta löytyy, ja mulla muuten olis ylimääräset kokonaiset kaasaritkin vm-90 johon tarvis tehä sama operaatio jos tarvetta..!
    Näillä mennään toistaiseksi...

    Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  3. #3
    Kiitos vastauksesta.
    Lähinnä arveluttaa ettei kyseessä ole venttiileihin liittyvä murhe, mutta jos kaasarirempalla pääsee niin hyvä on.
    Onkohan 88-90 kaasareilla eroja ?

    Tr
  4. #4
    Noita 1988 mallin kalvoja ei näytä löytyvän, exuppiin kyllä löytyy.
  5. #5
    katon huomena mitkä kaasarit nuo varastossa olevat on malliltaan!
    ne saattaa olla aavistuksen isommat jos oikein muistelen...
    kurkut kannattaa muuten kans kattoo ettei ole halkeamia!
    Näillä mennään toistaiseksi...

    Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  6. #6
    joo elikkäs löyty aikas oudot merkinnät, ei löytyny kun nämä:
    Mikuni 3LF 00 T961

    halkasijaa en saanu mitattua, vielä...
    joko oot purkanu kaasarit?
    miltä ne kalvot näyttää?
    Näillä mennään toistaiseksi...

    Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  7.  
  8. #7
    Terve.

    Viikonloppuna pitäisi talkoot aloittaa.
    Jostain luin ohjeen että XJ:n kalvot oli saatu vetäytymään laittamalla ne lämpimään ja hyvin tuulettuvaan paikkaan talteen , nähtävästi bensa haihtui niistä jolloin kalvot palautuivat.

    t.pr