Sivu: 10 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 621:sta
    Lainaa jha kirjoitti Katso viesti
    Jos siihen saisi tällaiset soundit RC166, niin sitten voisin itse myös harkita, muuten en vaivautuisi...
    Ziisus ja tack, tästä on hjuva jatkaa vkonloppua.
    <p>.</p>
    VFR:n putkeen sahaa vaan kylkeen. Tarpeeksi kun sahaa, siitä V4 äänestä saadaan kireän rivikutos-racing 250- koneen ääni.
    Viimeksi muokannut: vma; 15.09.2012 klo 11:32.
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    VFR:n putkeen sahaa vaan kylkeen. Tarpeeksi kun sahaa, siitä V4 äänestä saadaan kireän rivikutos-racing 250- koneen ääni.
    Aika ihmesaha pitää olla .
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Pariisi Dakar VFR:llä :

Mihin niitä Bemarin GS:iä tarvitaan kun on VFR
    Viimeksi muokannut: Pete2; 08.10.2012 klo 18:32.
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti

Niinpä. Niin oudolta kuin saattaa kuulostaakin niin Vfr menee mun mielestä paljon paremmin sorateillä kuin mun entinen Varadero....usko tai älä.....
    T7
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Niinpä. Niin oudolta kuin saattaa kuulostaakin niin Vfr menee mun mielestä paljon paremmin sorateillä kuin mun entinen Varadero....usko tai älä.....
    Tuutko WP vihverillä perässä?
    "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."
    - Dirty Harry
    Lainaa TMiettinen kirjoitti Katso viesti
    Tuutko WP vihverillä perässä?
    No tuun; ja ilmeisesti aika pitkällä perässä.
    T7
    No tuun; ja ilmeisesti aika pitkällä perässä.
    Hieno homma että otit haasteen vastaan! En anna sulle sitten armoa reittivalinnassa

Vieläkö tänä syksynä? Kelit eikun paranee...
    "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."
    - Dirty Harry
    Lainaa TMiettinen kirjoitti Katso viesti
    Hieno homma että otit haasteen vastaan! En anna sulle sitten armoa reittivalinnassa

Vieläkö tänä syksynä? Kelit eikun paranee...

Sorry, joudun kuitenkin tuottamaan pettymyksen....pyörä talvisäilössä... ja eihän sulla ole edes Varrea..siitähän tais olla kyse....

Lisää vähän ot: Varre on hyvä pyörä, mulla oli vaan jo niin löysät etupumput ja takaiskari, jotta alkoi jo vatkaamaan pahasti eikä oikein tuntunut menevän soralla sinne minne halusi.
    Lisäsin tämän siksi, jottei vaan nyt kukaan Varrekuski loukkaannu; todella hyvä matkapyörä....

Ja alla olevalle Tiusolle (Moro vaan)..Se mun pakoputkikin röpötti liitoksestaan, niinkuin tarkkakorvaisena totesit MMC:ssä. Eli vika oli siis selvästi huonokuntoisessa pyörässä; ei missään tapauksessa kuskissa...

Nonniin, lopetan OT:n nyt tähän.
    T7
    ...kalikka kalahti ja koira älähtää...
    Meinasin jo ruveta sanomaan etteikö varaderolla
    Siitä kun vielä ottaisi sen sata kiloa pois ja laittaisi samanverran tehoja lisää

Anteeksi OT..
    Husqvarna 701LR
    Ei siinä ole mitää pahaa eikä hävettävää, että 20/80 sääntö käytännössä toteutuu kaikkien
    möhköenskojen suhteen siten kun se toteutuu .

Kevyestikin arvioiden tuo 80% edes satunnaisesti "eksyy" noilla vehkeillä pois hyväpintaisilta,
    päälystetyiltä laduilta. Mielikuvissa kuitenkin siintää tuo "Camel Tour".

Useimmille on ihan realiteetti, että jo kohtuukuntoisella metsäautotielläkin osittaisine
    "teknisine osioineen", loppuu happi ja alkaa pierettää.

Ihan samassa jamassa vetelee kyykkykuskit omat kilometrinsä.

Elämyksistähän hommassa on kuitenkin kyse.
    Tosin.... ei realiteettien tunnustajien kivittämiselle löydy perusteita.... vaikka
    graniitin kappaleita helposti aletaankin sinkoamaan. Mutta:

Silloin kun/jos ne singotaan möhköenskan tagagummilla.... "osumat" on toki hyväksyttävä
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY

Ihan hyvä pätkä, vahinko kun gallian kielestä ei taivu oikeastaan muu kuin: Merci, aperitiv ja digestiv, tulikohan ne nyt oikein.
    Tossa lopussa, ainakin mun ohjekirja neuvoo ennen takarenkaan vaihtoa irrottamaan tuon orggisvaimentin taaemman rosteriosan. Tuossa kaverit vaihto renkaan, vaikka mainittu osa oli kiinni. Hyvä tietää - aina oppii...
    <p>.</p>
    Tilasin Briteistä orginaali takaboxin ja räkin. Hintaa tuli 640e setille. BW:llähän tuo on 999e.
    Pääsee poitsukin kyytiin ens kesänä
    T7
    Tilasin Briteistä orginaali takaboxin ja räkin. Hintaa tuli 640e setille. BW:llähän tuo on 999e.
    Pääsee poitsukin kyytiin ens kesänä
    Onhan toi huimaa touhua .
    Roskismuovisesta pöntöstä kiinnikkeineen
    huudetaan tonttua

Hommasin parin vuoden arpomisen jälkeen omaan lohmuun
    Givin satsin, V35:t, E55 maxia 3 tech + kaikki raudat..... 800+ egee
    ja brand neweksinä. Ihan kotimaasta, kauppiaalta..... mutta
    ei mistään "lasipalatsista" .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti
    Onhan toi huimaa touhua .
    Roskismuovisesta pöntöstä kiinnikkeineen
    huudetaan tonttua

Hommasin parin vuoden arpomisen jälkeen omaan lohmuun
    Givin satsin, V35:t, E55 maxia 3 tech + kaikki raudat..... 800+ egee
    ja brand neweksinä. Ihan kotimaasta, kauppiaalta..... mutta
    ei mistään "lasipalatsista" .

Joo, eiks olekkin. En kyllä kässää...
    Tsekkailin eri valmistajien vastaavia, mutta ne ei oikein istunut vifferiin tuon räkin osalta (nous niin pirun ylös tai kahvat puuttui tms). Olis saanu huomattavasti halvemmalla.
    T7
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Mitä luulette, pistääkö Brandt Öhlinsin ja hyvittää orggisvaimentimen hinnan?
    Te joilla kokemuksia orggisvaimentimesta / Öhlinsistä, niin onko se Öhlins paljon parempi?

Nyt kahden suven ja 25 tkm:n kokemuksella tuo takavaimennin, ja lähinnä sen säätö on heikko kohta.
    Muutoinhan vifferi on mitä mainioin laite.
    Ainakin meikän ajoissa itse vaimennin on riittävä, vaikka ammattilaiset sen moittivatkin, mutta ilman säätöä on ikävää.
    Kun se jäykin on liian jäykkä yksin, mutta kahden ei muuta voi ajatellakaan.
    Öhlinssin takajousi / vaimenninpaketti korjaa tilanteen laakista. Vaimennus toimii (riittää) kaikissa normiolosuhteissa ja säädöt (jousi, molemmat vaimennukset) myös vaikuttavat ominaisuuksiin loogisesti. Alkuperäinen oli p....stä.
    Etupää on mielestäni alkuperäisenäkin kelvollinen. Ongelmat tuntuivat katoavan kun sai takapään ruotuun.
    Pannaan haisemaan.
    Lainaa Hercules kirjoitti Katso viesti
    Etupää on mielestäni alkuperäisenäkin kelvollinen.
    Kannattaa mitata paljonko etupää putoaa pelkästään omasta painosta. Minulla putosi yli 40 % liikevarasta . Kun tuntui muutenkin niiaavan jarrutuksissa turhan paljon ja joskus pohjaavankin niin tilasin eteenkin Öhlinsin jousen. Jousessa on esipuristuksen säätö, mutta ilmeisesti jousen progressiivisuudesta johtuen sillä on hyvin marginaalinen merkitys. Onneksi tuo vaimenninpuoli tuntuu toimivan. Ei kustanna kuin jotain 130 € jos osaa itse vaihtaa. Jää kyllä testailut kevääseen, mutta onhan jotain puuhasteltavaa talvipäiviksi .
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Olisko useampikin kiinnostunut, tulisiko halvemmaksi?

Hittolainen, lueskelin ketjua virran ulosottoa silmälläpitäen ja huomasin tämän....enhän muistanut ollenkaan.
    Tilasin tuolta Top Selleri:ltä satulan ja just lähetin oman sinne, höh...niillä oli joulualennus 10 pinnaa ja extempore tilasin samantein.
    T7
    Teetin tulevaan Crossrunneriin siellä yhdelle muotoillun geelisatulan. Alkuperäinen taitaa olla suurinpiirtein samanlainen ainakin materiaaliltaan kuin VFR 1200:ssa - siis päin persettä. Alkuperäinen sinne ( taisi olla homman vaikein osio ) ja uusi tuli parissa viikossa himaan hintaan n. 180 €. Hinnoittelu oli ainakin tässä tapauksessa kohdallaan ja lopputulos oli kaikkinensa vähintäänkin asiallisen näköinen. Toimivuus selviää, kunhan ajelemaan pääsee.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Millainen virran ulosotto olisi hyvä laittaa. Kandeisko laittaa pleksin viereen siihen paneeliin tupakansytytinmallinen ja siihen tarvittaessa USB- adapteri. Vai sytkärimalli satulan alle ja siitä erikseen USB etupaneliin. Vaiko pelkkä USB....en kylläkään keksinyt, mihin tuota sytkäripäätä enää tarvitsisi.

Mistä/millaisia olette asennelleet. BW:llä melkoisen mausteinen hinta sytkärimallin piuhasta....
    T7
    Millainen virran ulosotto olisi hyvä laittaa. Kandeisko laittaa pleksin viereen siihen paneeliin tupakansytytinmallinen ja siihen tarvittaessa USB- adapteri. Vai sytkärimalli satulan alle ja siitä erikseen USB etupaneliin. Vaiko pelkkä USB....en kylläkään keksinyt, mihin tuota sytkäripäätä enää tarvitsisi.

Mistä/millaisia olette asennelleet. BW:llä melkoisen mausteinen hinta sytkärimallin piuhasta....
    Mulla on pelittäny kaikenlaiseen tarkoitukseen hyvin venemallin suojatulpallinen sytkäripää
    satulan alla kiinteänä asennuksena. (Modoned, Buildema.... ejjole kallis... halllpaon)

Sitten on erillinen "kiinteeksi" vedetty usbi sieltä satulan/tankin alta sytkäpäästä "stongaan".

Sitähän pääasiassa tarvitaan ja usbipää on käytännöllisempi suojata käyttämättömänä
    ollessaan.

Sieltä satulan alta voi sitten tarpeen vaatiessa ottaa sytkäripäästä mitä milloinkin.... haaroittaa....
    ja saa sen stongallekin menevän piuhan kätevästi irti/kylmäksi jos haluaa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti
    Mulla on pelittäny kaikenlaiseen tarkoitukseen hyvin venemallin suojatulpallinen sytkäripää
    satulan alla kiinteänä asennuksena. (Modoned, Buildema.... ejjole kallis... halllpaon)

Sitten on erillinen "kiinteeksi" vedetty usbi sieltä satulan/tankin alta sytkäpäästä "stongaan".

Sitähän pääasiassa tarvitaan ja usbipää on käytännöllisempi suojata käyttämättömänä
    ollessaan.

Sieltä satulan alta voi sitten tarpeen vaatiessa ottaa sytkäripäästä mitä milloinkin.... haaroittaa....
    ja saa sen stongallekin menevän piuhan kätevästi irti/kylmäksi jos haluaa.

Joo tackar. Taidanpa laittaa saman virityksen. Se USB kun on niin pieni mötikkä voi tosiaan olla stongassa niin ei tartte katteita kaivertaa. Eikun Motonettiin....BW:n yli satasen hinta sytkäristä ei oikein miellytä....
    Yritän vielä miettiä tuota sytkäriä, jotta mihin tarttisin käytännössä. Alkaa kaikki olemaan Usbilla.
    T7
    Joo tackar. Taidanpa laittaa saman virityksen. Se USB kun on niin pieni mötikkä voi tosiaan olla stongassa niin ei tartte katteita kaivertaa. Eikun Motonettiin....BW:n yli satasen hinta sytkäristä ei oikein miellytä....
    Yritän vielä miettiä tuota sytkäriä, jotta mihin tarttisin käytännössä. Alkaa kaikki olemaan Usbilla.
    "Miesten Anttiloissa" voi vastaavan tasoisen tawaran osalta "siirtee pilikkuwa" helposti
    pykälän vasempaan.... ja toimii. Meinaan jos sammoo kammoo katsoo
    wene/mp kaupoissa .

"Sytkäriä" ?????

Paineilmakompura, valo, 12V lataukset jotka ei pelitä USB:lla..... You name it!

Pointti on vaan siinä, että "on mahdollisuus" ilman että siitä on mitään käytännön riesaa
    ns. normitarpeiden puitteissa!

Se on vähän sama... kun olis puhelinmuistiossa Mirkku, Liisa, Tiina, Sinikka, Heidi, Jonna,
    Eeva, Taina, Camilla, Teija, Eija, Raili, Aili, Veera, Anna, Teija...... jne. jne. jne.

.....tai vaan Mirkku, oli se sitten kuinka inana tahansa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    Kun touhusin noiden etujousien kanssa pudotin etupään pohjilleen ja huomasin että asentamani lokarinjatke napsahti syylarin alapuolella olevan muovisuojan (se joka yhdistää alakatteet toisiinsa) väärälle puolelle. Eli kun jousitus meni ylös lokarin jatkeen alareuna nousi niin ylös että pääsi rungon ja suojan väliin. Tämä taas jumitti koko ohjauksen. Ajattelin että tätä on syytä tutkia lisää. Nostin sen verran etupäätä että se oli jotakuin siinä kohdassa jossa jouset olisivat pohjassa (120 mm ylimmästä kohdasta alaspäin). Huomasin että lokarin jatkeen pää oli vain 5 mm päällekkäin muovisuojan kanssa. Eli riski tuohon "lipsahtamiseen" jousen pohjatessa on olemassa.

Tiedoksi teille muille "talvituunareille" tämä havainto.
    Moi. Onkos kukaan teettänyt tai tehnyt itse venttiilien säätöä/tarkastusta? 24tkm huolto olisi edessä ja itse meinaan tehdä kun muihinkin pyöriin olen huollot tehnyt Eikös tässä ole venttiiliensäätö semmoisella "vanhalla" systeemillä? Ja onko yleensäkään ollut tarvetta säädellä vielä 24tkm kohdalla? Mielessä käynyt myös jos teen muut huollot paitsi venttiilien tarkastuksen itse ja annan ammattilaisten tehdä sen.. Mitäköhän mahtaisi maksaa tuommoinen operaatio?

Kiitos vastauksista jo etukäteen
    Lainaa asamoah kirjoitti Katso viesti
    Moi. Onkos kukaan teettänyt tai tehnyt itse venttiilien säätöä/tarkastusta? 24tkm huolto olisi edessä ja itse meinaan tehdä kun muihinkin pyöriin olen huollot tehnyt Eikös tässä ole venttiiliensäätö semmoisella "vanhalla" systeemillä? Ja onko yleensäkään ollut tarvetta säädellä vielä 24tkm kohdalla? Mielessä käynyt myös jos teen muut huollot paitsi venttiilien tarkastuksen itse ja annan ammattilaisten tehdä sen.. Mitäköhän mahtaisi maksaa tuommoinen operaatio?

Kiitos vastauksista jo etukäteen
    Tarkoitus on kyllä tehdä itse kuten edelliseenkin (CBF1000) pyörään. Ei ole kuitenkaan vielä kilometrit täynnä. Pakoventtiili on ilmeisesti ruuvisäätöinen ja imu shimmeillä. Uskoisin että ei se ole työtä kummempaa varsinkin jos on korjaamokäsikirja apuna. Maailmalta kuulin että olisi noin 500 euron jobi jos ulkopuolisella teettää. Kiva talvijobi jos on vain lämmin talli .
    Tarkoitus on kyllä tehdä itse kuten edelliseenkin (CBF1000) pyörään. Ei ole kuitenkaan vielä kilometrit täynnä. Pakoventtiili on ilmeisesti ruuvisäätöinen ja imu shimmeillä. Uskoisin että ei se ole työtä kummempaa varsinkin jos on korjaamokäsikirja apuna. Maailmalta kuulin että olisi noin 500 euron jobi jos ulkopuolisella teettää. Kiva talvijobi jos on vain lämmin talli .
    24 tkm:n ison huollon teetätin ja nuo venat noin. Huollossa kyllä kokenutkin kaveri sanoi varsinaisen ison
    työn olleen venojen esiin hakeminen, paikat on toodella ahtaat. Huolto maksoi himpun päälle 500 ekeä.
    Manuaalin ostin tuolta ketjussa aiemmin mainitusta paikasta, siitä kyllä selviää. Nyt niitä taitaa olla jo
    verkostakin ladattavissa.
    <p>.</p>
    Itsellä 24 tkm huollon työstä veloitettiin 4,5 tunnista. 12 tkm huoltoon verrattuna siis lähes 3-kertaisesti.
    Jonkun verran oli kuulemma venttiileissä säädettävää, muistaakseni imupuolella.
    Lainaa jha kirjoitti Katso viesti
    Itsellä 24 tkm huollon työstä veloitettiin 4,5 tunnista. 12 tkm huoltoon verrattuna siis lähes 3-kertaisesti.
    Jonkun verran oli kuulemma venttiileissä säädettävää, muistaakseni imupuolella.
    Jos joutuu säätelee niin sitten pitää ainakin imupuolella irroittaa nokka-akseli ja tarkistamaan välykset uudestaan muutoksen jälkeen. Eli vähän enemmän hommaa.
  30.  
    Jos joutuu säätelee niin sitten pitää ainakin imupuolella irroittaa nokka-akseli ja tarkistamaan välykset uudestaan muutoksen jälkeen. Eli vähän enemmän hommaa.
    Tsekkasin oman 24 tkm huoltoraportin. Imupuolen paloja ei jouduttu vaihtamaan yhtäkään. Pakopuolella oli kolmessa sylinterissä välys säätökunnossa, eli kyllä se tarkistus ja mahdollinen säätö on syytä suorittaa.
    <p>.</p>
Sivu: 10 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen