Tänne kaikki Satakunnan ajelut ja kahvittelut!
Eli rohkeasti viestiä, jos olet ajoseuraa vailla
Vakiintunut kahvittelu on torstaisin klo 18, Karjarannan Shell, Pori
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Aloitampa itse:
Porista ajelemaan tänään 17.6. noin klo 17?
Iltalenkki, ehkä kahvia, anyone?
![]()
Taitaa suurin osa 100orgin vakkareista treffata tänä torstaina Kemoran tuntumassa.
Huudelkaa tähän jos joku on menossa torstai-kahveille, niin tietää muutkin sitten tulla
Mukavaa juhannusta!
-iitu
Jusseja jusseja! Näillä näkymin on aika "lapsellinen" jussi tulossa.Mutta välissä pääsee aina tarpeen mukaan ajelemaankin. Ihan kiva. Ensi viikon jälkeen ei hetkeen taidakaan ajosaapas mennä jalkaan.
Elkää tappako ihteenne, elkääkä toisianne. Nähdään taas ehjinä jossain riennoissa!
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Selvittiin ehjinä jussista *
Torstaina taas kahvittelua tiedossa Karjarannan Shellillä, klo 18.
Itse tulen paikalle about 10min myöhässä, mutta tulossa kuitenkin![]()
Mä olen matkalla Kemoralle torstai ehtoona, jotta ei pääse ei kahville vieläkään.(iitu @ Kesä. 27 2011,12:54) kirjoitti
Ens viikonlopun jälkeen rauhottuu hieman.![]()
BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
ER-6f 2006
Tänä torstaina taitaa olla aika hiljaista *
Noh, mä meen paikalle kuitenkin eli nähdään siellä jos joku on tulossa! Olen siellä n. 18.10 ja tuun varmaan autolla, ku pitää hilpaista sinne töistä suoraan..
![]()
Tänään kahvitellaan Shellillä klo 18.
Taidan taas joutua tulemaan autolla. Piru! *
Edit. Tällä kertaa sentäs ajoissa
Onks tää niinkun 100.org autoilee kesän kahvittelut. Mulla olis pihahommia, tuo pelto tarvis leikata ennen kun taas sataa.![]()
ER-6f 2006
Tänä torstaina meikäläinen jazzeilee, eli kaffet jää tänä torstaina väliin.
Jos joku muu on kaffeille menossa, niin huutakaas tähän ketjuun hep!
![]()
Torstaina 14.7. voitaiski miittaa Jazz-kadulla, joskus kasin-ysin aikaan
Voitte vaikka soittaa mulle taikka Miimuskalle niin saadaan porukka kokoon ja samaan juottolaan.. Saa tähänkin kuitata läsnäolonsa ja vaikka tiedustella numeroa jos sitä ei ole..
Jazzit saatiin ryypättyä, joten torstai-miitti taas kotoisasti Karjarannan Shellillä huomenna torstaina 21.7. klo 18
Huutakaas HEP, jos ootte tulossa!![]()
heeep, päivä voisi sopia, matta varmaksi en sano mitään.
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
jos keli kuivuu niin tuun kans poikkeen kupilla, pahalta vaan näyttää tällä hetkellä. pirusti paparazzeja liikkeellä
Member of P E T U Racing Team
pitäkää kahvinne
ei tykkää veturi vesisateesta näköjään.
tuli kastuttua sit oikeen kunnolla, kun pääsin takas tampereen kulmille ja keli kuivu niin pyörä pelas taas kuin ei mitään.
jos jotain positiivista hakee niin en ole koskaan ennen nähyt alta kahdensadan metrin päästä kun salama tomauttaa puuhun
Member of P E T U Racing Team
Etulokarin jatketta vaan lisää. Täällä ei satanut koko illan aikana, yöllä vasta. Nytkin hipoi kauden ennätystä osallistuja määrä. 2 kaksipyöräistäkin oli...(pgr81 @ Heinä. 21 2011,18:16) kirjoitti
![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Sehän on torstai taas!
Eli kaffeelle sit vaan kaikki kynnelle kykenevät..
Itte tuun inan myöhässä, kun pitäis kaiketi olla töissä kuuteen saakka.. Niin ja autolla *![]()
Oliskohan kukaan tulossa pyörällä ? Jos oikeen lenkille menossa ?
Harkitsee.
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Pieni pyyntö, eikö joskus voitais kokoontua jossain muualla kuin siellä Karjarannassa? Tälle ei-paikkakuntalaiselle naismotoristille Porin yksisuuntaiset kadut ovat aivan liikaa!!! Löydän itseni viimeiseksi aina Vaasantieltä, Helsingintieltä tai Raumantieltä?? *
![]()
No mistäspäin sinä tulet ?(Pollo @ Heinä. 28 2011,10:08) kirjoitti
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Ja tää kuulostaa jo letka-ajelulta, loistavaa...(Sebu @ Heinä. 28 2011,09:01) kirjoitti
![]()
No aikataulut täytyy vielä saada sopimaan.
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
No sehän tulee sieltä Raumalta ihan suoraan Karjarantaan yhdellä käännöksellä. Eikä tarvi edes keskustaan eksyä.(Pollo @ Heinä. 28 2011,12:25) kirjoitti
eli Rauman tieltä suoraan vain kaikkien viihdyke ympyrien kautta ja sitten oikealle kun tie loppuu rautatien jälkeen. Ja siinähän se, Karjarannan Shell.
ER-6f 2006
Jos ei sada, niin täytynee lähteä yrittämään. Jos minua ei näy, niin huomenna kuulette minne eksyin *![]()
Ehkä kääntysin ekasta valoristeyksestä vasempaan karjaranta/musa suuntaan ja sitten seuraisin noita sinun ohjeita(Nasu @ Heinä. 28 2011,12:29) kirjoitti
ex CBR 600 '05
Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu