Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    No tuollaseen ongelmaan törmäsin tänään ajelulla; kun päästää kierroksilta tyhjäkäynnille niin mopo sammuu, ihan risteykseenkin tullessa.

    Havaittuja oireita; lisääntynyt polttoaineenkulutus, sammuilu tyhjäkäynnillä, ja lisääntynyt pröpötys vauhdissa/myös nypytys noin 4000 kierroksen tienoilla.

    Tosin mopotin toimii oikein hienosti ryypyn kanssa... Se tässä hieman ihmetyttää...

    Hyviä ajatuksia otetaan vastaan, tarkoitus alkuviikosta alkaa selvittämään ongelmaa... Tänään ei enää jassa, nyt vaan voidellaan itseä

    Kiitos jo etukäteen kaikista hyvistä ja huonoista ideoista...
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

    Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  2. #2
    Moro! Mun 12R:ssä oli joskus letkunpätkä rikki, joka ohjasi ilmaa ilmamäärä-anturille (tjms.). Oireena sammuilu ja suurentunut kulutus. /JL
  3. #3
    Ei siinä oo ryyppyä. Ootko koittanu ruuvata tyhjäkäyntiä isommalle? (Sama asia kuin tuo sun 'ryyppy')

    Prötääminen viittaa vialliseen tulppaan tai puolaan.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  4. #4
    Lainaa (Murina @ Syys. 12 2011,14:31) kirjoitti
    Ei siinä oo ryyppyä. Ootko koittanu ruuvata tyhjäkäyntiä isommalle? (Sama asia kuin tuo sun 'ryyppy')

    Prötääminen viittaa vialliseen tulppaan tai puolaan.
    Jännä homma tuo ryypyn puuttuminen, vai mitä se vipu siinä vasemmassa kahvassa sitten ohjaa. Ihan ryypyn kuva siinä on ja ihan vaijeri sieltä lähtee... Veikkaisin et sen vaijerin päästä kuitenkin löytyy joku läppä jota sillä ohjataan...

    Harmikseni makaan sisälllä paskataudissa ettei oikein talliin pääse ongelmaa tutkimaankaan...

    josko sitä sitten ois huomenna elävien kirjoissa...

    Ja tyhjä käyntiä saa kyllä kivasti ruuvattua isommalle ja heti kun nostaa kierrokset sinne pariin ja puoleen tonniin niin kyllä kawa käy tyhjäkäyntiä...

    Itellä ajatuksena tukkeutunut ilmanputsari joka ryypyttää konetta, edellä mainittu tulppa/puola ongelma, mutta toistaseksi se on vielä epäselvää...
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

    Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  5. #5
    Se vipstaaki sarvessa ei tosiaan ole ryyppy, vaan se vaikuttaa samoin kuin kaasukahva. Sen vivun avulla ei vaan tarvitse pitää kaasua koko ajan kierrettynä.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  6. #6
    Lainaa (slip @ Syys. 12 2011,16:05) kirjoitti
    Se vipstaaki sarvessa ei tosiaan ole ryyppy, vaan se vaikuttaa samoin kuin kaasukahva. Sen vivun avulla ei vaan tarvitse pitää kaasua koko ajan kierrettynä.
    Ok tämä kertoo sitten jo paljon enemmän... sitten se vika on entistä erikoisempi. hmm... taitaa purkaa siis ensimmäiseksi sen ilmanputsarin...
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

    Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  7. #7
    mulla oli tulppa paskana ja alle 3000 ei käynyt kaikilla
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  8.  
  9. #8
    Lainaa (slip @ Syys. 12 2011,16:05) kirjoitti
    Se vipstaaki sarvessa ei tosiaan ole ryyppy, vaan se vaikuttaa samoin kuin kaasukahva. Sen vivun avulla ei vaan tarvitse pitää kaasua koko ajan kierrettynä.
    Sehän on yksinkertaisesti "käsikaasu"..
    Kätevä apu suuremmilla vaihteilla puhelimen tarkistukseen..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100