Mistähän löytäisi n. 10 cm korkean korotuspalan plexin yläreunaan?
Muutamia oon nähnyt vilaukselta FJR:issä. Onko apua vakioplexiin kiinnitettynä? Nyt calsin iso plexi "ehkä liian akvaario" niin nää ajatukset muuttuu.![]()
rengas
Kiitos tiedosta. Onko miten toimiva? Ite oon192 pitkä ja siks ölaitoin ton calsian 2 vuotta ja kyllästynyt tää on tätä.![]()
rengas
Pitkä kaveri ttuttu voinee kertoa paremmin toimivuudesta.
Mulla oli vain vakiopleksi, plus olen pätkä.
Itse käänsin vakiopleksiäkin vielä loivemmaksi, kun tuntui hölmöltä istua "lasin takana", nyt puhaltaa päin näköä eikä tuu kuuma kypärässä. Niin olen 190cm mittainen kaveri.
Ex-list:
HD Dyna Fat Bob -11
Yamaha FJR1300A -05
BMW F650GS -07
Mra:lla on samantyyppinen säädettävä jatko X-screen.
Voi säätää korkeutta ja lipan kulmaa jonkun verran
Omaan pyörään asensin sen Heinäkuussa.
Ei ainakaan huonompi kun alkuperäinen,
nämä on niin makuasioita...
Mulla oli tommonen Laminar Lip y2009 FJR:ssä,
kiinni vakiopleksissä, miehellä pituutta 187cm.
Myin pois kun en tykännyt. Oli liian tehokas, loppu ilmavirta kokonaan ja tuli kuuma.
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Terve.
Mulla ollut ko. kapineita ja pidempää, leveämpää plexiä.
Lopuksi palasin alkuun eli orggisplexiin. Mikään aiemmista ei toiminut toivotulla tavalla, tms.
Olen 192sm ja plexi sais varmaan olla TODELLA ISO, jotta hyötyä sais. *Jos kuski alle 180sm, niin ei mitään ongelmaa... tilanne vielä korostuu, jos takalaukku mukana ja sekin laitettu väärään asentoon.
Juu mulla on tosi iso. Nyt kun laitettiin pyörää hiukka uuteen uskoon(Putket yms) Niin jotenkin tuntuu, että aika vaihtaa takas tilalle alkuperäinen (sporttisempi). Kaveri myös kehu mopoa skootteriksi ja kylhän se sen näköinen nyt tolla isolla onkin. Täytyy laittaa kuvat tänne vaihtoehdoista kun poika tulee kotiin.(MatkaUkko @ Syys. 08 2011,14:44) kirjoitti
rengas
Millä tavalla loivensit pleksin kulmaa? Tilasitko jenkkilästä tällaiset pleksinsäätöpalat vai joku tee-se-itse -ratkaisu? Tämä kausi on mennyt kokonaan ilman pleksiä, mutta ennen ensi kesän euroturneeta olisi tarkoitus asentaa pleksi takaisin ja loiventaa kulmaa jollain prikkavirityksellä...(Hutsi @ Syys. 08 2011,11:26) kirjoitti
Moto Guzzi Breva V850
Vespa GTS 250ie