Moottoripyörä org goes Tallinna vol.10. JUHLAREISSU
Juhlavuoden kunniaksi special-ohjelmaa tiedossa, mm. palkitsemisia *
Ajankohta on tänä vuonna 12.-13.11.2011
Tallink Silja kuljettaa meidät turvallisesti perille ja takaisin. *TALLINK SPA & CONFERENCE-HOTELL majoittaa ja toivottaa tervetulleeksi tänä vuonna!
Ohjelma tarkentuu lähempänä ilmoittautumis ajankohtaa mutta alustavasti näin:
- laivamatkat mennen tullen
- majoitus 2-hengen huoneissa sis. aamiaisen sekä kylpylän vapaan käytön
- illallinen Karl Friedrich-nimisessä ravintolassa (klo 2000-->)
Myynti aukeaa syyskuussa, mutta varaa paikka kalenteristasi jo nyt!
Kaikki ovat tervetulleita pitämään hauskaa jäsenyydestä riippumatta!
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
mukava saada pvm hyvissä ajoin!![]()
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
kai se on pakko lähteä![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Eiköhän kolmas retki pidä kokea. Lämpöä kylmään talveen...
Testi
Hmm.. oliskos hotskusta mahdollisuus saada jotain parempaa huonetta extramaksulla? Vois kiinnostaa hemmotella itseä (niin ja kai toi toinen puolisko siivellä siihen tulis)*
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Onnistuu varmastikin, voin selvitellä teille jahka ehdin(lunastar @ Heinä. 14 2011,14:30) kirjoitti
Mites paljon parempaa pitäs olla?![]()
Ja mukana![]()
oon numero yksi... eiku uuno
MBX -1984
sitä sun tätä
CBF -2011
"Cause I'm a loser and sooner or later you know I'll be dead" 3 Doors Down
Orgissa ollut kohta kymmenen vuotta,mutta kertaakaan en ole tuolla reissulla ollut. Pitäisiköhän nyt lähteä..![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Sviittiä ei ny tartte kysyä (ei ne ollu niin kummosen näkösiä(~Candice~ @ Heinä. 14 2011,16:03) kirjoitti
![]()
), mut toi Double de Luxe -huone vois ehkä olla kiva spessuilu, JOS lisämaksu ei ole paha
![]()
Selvittelen!(lunastar @ Heinä. 20 2011,14:49) kirjoitti
![]()
Pitäisi(Kawa600 @ Heinä. 18 2011,00:32) kirjoitti
![]()
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Ou jees. Todellakin Tallinnaan pitää päästä mukaan. Laitoin ajankohdan kalenteriin ylös jo silloin, kun siitä ekan kerran tuli kevätkokouksessa puhetta.![]()
On sitten sopivasti isänpäivä tuo paluupäivä. Mulle niinkään olennaista, mutta joillekin voi ollakin.
Laitettu kalenteriin ja teen kaikkeni jotta reissuun pääsisin.
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Eli takuuvarmat parhaat isäinpäivälahjat saa sopivasti hankittua tuoreeltaan laivasta. Isukit tykkään vaikka lahjan saisi hieman myöhässä ja puhelin toimii, joten lämpimät onnittelut pystyy aina hoitamaan "lankoja" pitkin(Sumppa @ Heinä. 25 2011,15:04) kirjoitti
![]()
No just niin(lunastar @ Heinä. 25 2011,15:08) kirjoitti
![]()
Mua kiinnostais kanssa tuollainen Double de Luxe -huone![]()
oon numero yksi... eiku uuno
MBX -1984
sitä sun tätä
CBF -2011
"Cause I'm a loser and sooner or later you know I'll be dead" 3 Doors Down
Tervehdys!
Minua,ehkä muitakin kiinnostaisi mahdollinen HINTA-ARVIO ko retkestä?*
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Eiköhän TUOSTA saa jonkinlaisen käsityksen hinnasta. Lisää siihen inflaatioprosenttina vaikka 100 niin et pety.
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
Hinnat samaa luokkaa aikaisempien vuosien tasolla. Matka sellaiset 50 - 80 euroa riippuen oletko motorg ry:n jäsen vai et. Safkailu siinä kolmenkympin hujakoilla.
Tänä vuonna tosin parempi hotla ja jotain extra-ohjelmaa järjestetään ja "ei järjestettyä extra-ohjelmaakin" löytyy aikaisempien vuosien perusteella.![]()
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Kiitän.(suzukai @ Heinä. 26 2011,09:46) kirjoitti
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Kappas, nyt vasta huomasin että ollaan taas kylpylähotellissa eikä SASsilassa. Hotellihan on jo kerran koeponnistettu ja varsinkin kylpyläosaston baari oli kyllä hieno setti(suzukai @ Heinä. 26 2011,09:46) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Muistan toki kun punaistimme baarin ympäristön veden kallistelemalla mansikka margaritoja puolihuolimattomasti. Mutta hyviä oli, maukkaita ja mukavassa paikassa.(Jassu @ Heinä. 27 2011,09:03) kirjoitti
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Ja jotkut matkalaiset murjoivat muitakin tuohon veteen liittyviä kuolemattomia lausahduksia, mutta ei niistä sen enempiä(basic @ Heinä. 27 2011,09:49) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Voi kakka...
Synkät pilvet tulivat tämän reissun ylle. Juuri saamani tiedon mukaan mun pitäis olla jossain vitun seminaarissa sunnuntaina 13.11. klo 18.00 paikkana ei Tallinna.
Teen kaikkeni, jotta dirigat harkitsisivat Tallinnaa, jep.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Paluumatka alkaa jo Tallinnasta klo 13:sta niin kerkeät vielä palaveriin suihkun raikkaana ja virkistyneenä Tallinnan reissusta.(JMH @ Elo. 18 2011,19:18) kirjoitti
Joo...(suzukai @ Elo. 18 2011,19:49) kirjoitti
Ei tarvii keretä kuin syömään sunnuntaina (mahtikäsky), mutta kun se on Wienissä. Tulis joskus ne Keski-Euroopan sällit tänne Pohjolaan.
Pikku tsänssejä on. Täytyy katsella sopivia lentoja.
Muoks: eiku perskeles. Olihan tossa agendalla jotain workshopin hahmottelua klo 19.00. Sitten onkin tasaisesti ohjelmaa torstaihin saakka joka päivä 08-21:30. Menee taas viikko toipuessa, kun on lanttu aivopesusta niin sekaisin.
Lentojen katselu jatkuu... Kauan se kiulu seilaa tota väliä?
Muoks muoks: Just tajusin, et eihän mun tarvi sieltä Tallinnasta Helsinkiin tulla, vaan voin jatkaa matkaa suoraan. Vähän helpotti. Tätä voi sumplia myöhemmin, nyt voinen nukkua rauhassa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kyllä sun pitäisi. Mullakin ollu erilaisista syistä taukoa hetki, että voisihan sitä yrittää tänä vuonna. Tulihan siellä aika monta kertaa jo aiemmin oltua, niin voisi verestää muistoja....(Kawa600 @ Heinä. 18 2011,01:32) kirjoitti
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Ai niitä muistoja (ja kuvia) porealtaasta, harvemmin näkeen niin paljon sitruunan ja mansikan paloja lentävän vedestä....(basic @ Heinä. 27 2011,10:49) kirjoitti
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......