Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
    En osaa sanoa mikä on tosiaan ollut takana tuossa lyhyessä vakuutuskaudessa. Itselläni tehtiin samanlainen lyhyt vakuutuskausi vakuutusyhtiön vaihdon yhteydessä ja silloin se tehtiin tahallaan. Tässä tapauksessa voittajan lippua kuitenkin heiluttelin minä, tällä toimenpiteellä sain liikennevakuutusbonusta nostettua parin kuukauden aikana 15 prosenttia.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 06 2011,16:44) kirjoitti
    En osaa sanoa mikä on tosiaan ollut takana tuossa lyhyessä vakuutuskaudessa. Itselläni tehtiin samanlainen lyhyt vakuutuskausi vakuutusyhtiön vaihdon yhteydessä ja silloin se tehtiin tahallaan. Tässä tapauksessa voittajan lippua kuitenkin heiluttelin minä, tällä toimenpiteellä sain liikennevakuutusbonusta nostettua parin kuukauden aikana 15 prosenttia.
    Tuskinpa olisin tätä thread:ia ikinään aloittanut jos tuo eka kausi olisi sattunut kestämään 16.8. asti

Eli minkäänlaista laskua ei olisi tullut...

Itse asiassa, jos tuon vakuutuskauden alkamispäivän saisi itse päättää, olisi suht. helppoa optimoida tilastojen perusteella 'paras päivä' itselle. Saman optimoinnin käänteisesti tietysti pystyisivät tekemään tiskin toisella puolella, mitä aluksi epäilin.
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
    Sählinki jatkuu ja saa uusia muotoja *

Vakuutusvirkailija soitteli jälleen tänään, tällä kertaa se, jonka kanssa väänsin alunperin puolen tunnin maratonin.

Puhelua ennen (tai sen aikana, en tiedä) oli If-kansioon ilmestynyt korjauslasku. Vakuutuskausi oli pidentynyt 10 päivää (16.8.->26.8). Yllättäen laskukin oli kasvanut samassa suhteessa *

No, itse puheluun. Rakentavassa hengessä jatkettiin vääntämistä.

-Uutena, mitä en ollut huomannut, itselle tuli että liikenne- ja kaskovakuutuksien painottumisprosentit eri kuukausille ovat hieman erillaiset. Noi prosentit löytyy ainoastaan (tai en löytänyt muita) graafisena esityksenä. Oli virkailija itsekkin saanu kaskon kokovuoden prosenteiksi hieman yli 101%.

-Myönsin virheeni omassa laskelmassa, liittyen noihin prosentteihin.

-Väännettiin jälleen vakuutuskauden alkupäivämäärän vaikutuksesta tasauslaskuun.

-Virkailija oli huomannut tuon 16.8 - 26.8. ristiriidan, oli eri päivämäärät jossain rekistereissä. Lupasi korjata laskun jälleen.

-Eli olemme nyt pääsemässä takaisin laskuun joka perustuu kauteen 15.5.-16.8.

Tänään ajattelin lähettää illalla uudet laskelmat, perustuen mahdollisimman tarkkoihin silmämääräisiin kuukausittaisiin vuosimaksun painottumisprosentteihin *
    Mun yx hyvä tuttu on IF.ssä hommissa (pitkän linjan IF:läinen aina Kansa yhtiöstä lähtien) ja melkeen jokaikinen kerta kun olen hoidellut vakuutusasioita IF:n jonkun palveluneuvojan kanssa, hän on joutunu korjailemaan jälkeenpäin näitten "tunarien" säätelyt.

Sielläkin taitaa olla asiakaspalvelussa henkilöstön vaihtuvuus niin suurta että asioita ei vain yksinkertaisesti ehdi oppimaan ennenkuin vittuuntuu tuohon jatkuvaan asiakkaiden valittamiseen ja lähtee firmasta pois ja taas tulee uusi vihreä henkilö tilalle.
    Honda CBR1100XX
    Lainaa (CebariTonni @ Syys. 08 2011,09:42) kirjoitti
    Mun yx hyvä tuttu on IF.ssä hommissa (pitkän linjan IF:läinen aina Kansa yhtiöstä lähtien) ja melkeen jokaikinen kerta kun olen hoidellut vakuutusasioita IF:n jonkun palveluneuvojan kanssa, hän on joutunu korjailemaan jälkeenpäin näitten "tunarien" säätelyt.
    Meillä tuo jo Kansan aikainen "luottohenkilömme" itse otti ja lähti IF:stä muutama vuosi sitten
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  6.  
    Tänään tupsahti jälleen korjattu lasku If-kansioon

Lasku on jällleen kaudelle 15.5.-16.8., mutta riidanalainen summa on vähitellen kuroutunu 9.51EUR:on *
    Tai, no tolla tarkkuudella ei oikeasti pysty laskemaan, koska ei ole löytynyt mistään noita kuukausittaisia painotusprosentteja lukuarvoina...

Suurimmillaan tuo erimielisyys laskujen loppusummasta on käynyt reilussa 50EUR:ssa.

En tiedä mitä ovat kikkailleet, mutta alunperin piti tulla 2 laskua (ainakin näin minulle kerrottiin). Näistä ensimmäinen olisi ollut juuri saman suuruinen kuin tuo tälläerää vihon viimeinen lasku.

Taitaa vääntö jäädä tällä kerralla tähän, koska vknloppu alkaa painaa päälle * *Eli ei oo töiden välistä aikaa käytettävissä laskemiseen, kirjoittamiseen ja maratoni vänkäämisiin.

Kaikki kunnia vastustajalle *

Toivottavast ottavat opiks myös If:sssä. Vähän veikkaan kylläkin ettei siel tämmöset mihinkään vaikuta...

Ainakin siellä on nyt paljon hyvää materiaalia kuinka kohdataan 'vaikea'-asiakas *

Jos ei tästä muuta kostunut, niin ainakin vuodenaikahinnoitellut vakuutukset on tulleet tutuiksi monellla tapaa *

Ja ens kerralla kyllä tulee paperit syynättyä tarkemmin, koska ilmeisesti asiakas on loppupeleissä vastuussa yhtiönedustajan pätevyydestä/ammattitaidosta *

Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12