Moro!
Onko kellään tietoa onko kyseiseen pyörään (yzf-750r) saatavilla valmiina minkäänlaista takalokaria / lippaa siihen takarenkaan päälle? Ja onko saatavilla sitten ketjunsuojaa? Eli roiskesuojaa siihen ketjun päälle ettei rasva lennä kovin kauas.
Alkuperäisosana ei siis todennäköisesti ole, ei ainakaan mistään ole vielä vastaan tullut, mutta tarvikkeitahan on tietysti olemassa joka lähtöön. Niistäkään ei itselläni vielä ole vastaan tullut, mutta joku viisaampi voi tietää paremmin.
Myös sellainen tieto kelpaa, että mistä toisen pyörän osasta olisi kohtalaisen helppo, esim kiinnikkeet itse tekemällä tehdä sopiva värkki tuohon?
Luulisi kuitenkin että joku on joskus tuollaiseen pyöräänkin kyseisiä osia värkännyt.
Kiitos!
Kyllä mulla on samanmoisessa pyörässä joka on 1996 vuosimallia on ketjusuoja ja siinä takapyörän päällä se pieni lokari.
Miksi sitä nyt sitten kutsutaankin.
Ovat yksi kokonaisuus, eli samaa palaa sekä ketjusuoja ja se lokari.
Sitä en sitten tiedä onko alkuperäinen tai mistä hankittu, mutta pirun siistin näköinen kapistun on ja sopii todella hienosti pyörään.
Mielenkiintoista. Joo haluisin ehdottomasti nuo kans omaan pyörääni.
Pystytkö laittamaan vaikka s-postitse kuvaa niistä minulle? Että näkisin minkänäköiset ja miten kiinnitetty jne...
sirloin89@gmail.com
Tattista!
Moi, mulla on kanssa 750 R ilman "takalokaria", rear hugger on sen kansainvälinen nimi. Googlettamalla löytyy firmoja joista saa, esim. Classic British Motorcycle Inc.
Kawasaki ZZR1400 -07
Suzuki SV1000N -03
YZF-750 R -93
Jees, mutta harvassa näyttää silti olevan ja aikahintavia nuokin tuolla briteissä. Olen lähinnä yrittänyt ebaysta löytää poljetulla hinnalla, mutta eipä sielä oo tullut vastaan vielä. Ihme kyllä kun muita osia pyörään on sivu tolkulla ja muihin yammun katupyöriin on hyvinkin saatavilla lokareita. Hakusanoista puheenollen seuraavat kannattaa aina katsoa:
Rear fender, Rear mudguard, rear hugger niinkuin edellisessä jo sanottukin.
Kiitoksia vastauksista tähän mennessä!
Yamaha XJ 900 S Diversion '99
Itse löysin nyt kun selailin taas vähän niin myös saksasta kaupan joka tekee ihan mallikohtaisia noita ketjunsuojia, mutta kun on niin järkyttävän suuruiset postikulut.
750R/SP ketjunsuoja
Itse ketjunsuoja olisi vain 30€ mikä olisi erittäin hyvä hinta, mutta kun postikulut maksaisivat 10€ enemmän kuin itse tuote niin alkaa vähän harmittamaan.
Varmasti tuollaisen joku pulju suomessakin tekisi lkun vaan tietäis että mikä.