GS:stä on sitten tulossa Motorradin mukaan (numero 18) mukaan nestejäähdytteinen: 1250 GS lc, 130 kaakkia, 230 kg.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Tuskin tulee ensi vuodelle, ei ole näkynyt mitään ilmajäähyjen ylenpalttista alennusmyyntia jälleenmyyjillä mikä tapahtui edellisen kerran vuonna 2009. Kaikki paikat oli täynnä vanhan mallisia uusia gessuja syksyllä.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Joo, nuo luvut taitavat olla lehden omaa arvailua, mutta olihan siinä artikkelissa muutakin tietoa.(Kotarikuski @ Syys. 03 2011,09:41) kirjoitti
Kokonaan uusi runko, kardaani siirtyy vasemmalle puolelle (liekö sama kuin K-sarjalaisissa?) ja pakoputki siirtyy samalla oikealle puolelle. Uusi mittaristo; taidettiin mainita jotain K1600:n mittaristosta.
Ja tulee myyntiin lehdenkin mukaan vasta 2013.
MCN julkaisi elokuussa salakuvat jostain kehitysversiosta:
http://www.motorcyclenews.com/MCN....ound-up
Der Kardan ja äänenvaimennin näyttää vaihtaneen paikkoja ja etujarrussakin näkyy jonkun sortin evoluutiota. (edit: jaa, siinähän ne tärkeimmät jo edellä tulikin)
No Milanossa se sitten nähdään jos jaksaa paikan päälle lähteä. Oma peli olis tarkoitus uusia kesään mennessä, tuskin gessuun ryhdyn kuitenkaan.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Joo, ja moottori näyttää hengittävän jatkossa ylhäältä sisään ja alhaalta ulos....(kodiak @ Syys. 03 2011,12:22) kirjoitti
Eli muutoksia on jonkin verran.
Quot homines, tot sententiae.
Mihinkähän tuossa on ilmanputsari sijoitettu? Voisko olla pyörän etuosassa?
:-)