Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Kuinkas muuten on, onko tullut perintaan viimeaikoina ?
    Vastauksista jo etukateen kiitollisena kiittaa eras kaveri (sama hemmo joka kaski kysymaan )
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas muuten on, onko tullut perintaan viimeaikoina ?
    Vastauksista jo etukateen kiitollisena kiittaa eras kaveri (sama hemmo joka kaski kysymaan )
    No ei oo tullu, kun ei oo tullu
    Pan European 1300
    Lainaa Pohjanpoika kirjoitti Katso viesti
    No ei oo tullu, kun ei oo tullu
    Siis parkkisakkoja vaiko perintää...?
    Ylinopeussakot ja tullimaksut tulevat perintään joskus kuukausia myöhemmin ilman korkoa tai perintämaksua, eli sinuna ihan vain odottelisin, että perivätkö vaiko eivät. Kerran maksoin sakon Norjaan, ja siitä ne ongelmat vasta alkoivatkin. Eivät tienneet miksi sakon olin maksanut mutta perivät sitä silti uudestaan jne...

Tosin, jos se parkkisakko on yksityiseltä parkkifirmalta, sitten saattaakin tulla lisäkustannuksia. Norjassa kovin käyttävät noita yksityisiä parkkifirmoja ja ne ovat ihan lainvoimaisia sakkoja sitten, ja perintä seuraa pohjoismaissa yhteistyön vuoksi kyllä valitettavan hyvin. Tuon ehkä selvittäisin.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Uhkaileva perintäkirje tuli yksityiseltä, kiistin koska olin eri mieltä sakon aiheellisuudesta (hotellin lupa/kehoitus pysäköidä ko. halliin) ja sain peruutettua sakon. Muutama sähköposti piti aiheen tiimoilta käydä läpi.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
    No rähämän rähämä....juu kun se on nimenomaan yksityinen pulju jolta tuo sakko tuli ja enhän muuten kyselisi tämmösiä mutta kun on "suolainen" varttimaksu

Ylinopeussakon maaliskuulta maksoin heti ja ihan kiltisti (Kvalsund & 1100GS) mutta viime viikolla perivät sitä uudemman kerran ??!! Olisi heidän tietojensa mukaan edelleen maksamatta !?!

Vastasin kopiolla maksukuitista yms. jne. ja onneksi tämän päivän sähköpostissa oli pahoittelut tapahtuneesta.....huh-huh!
    Ilmeisesti käytäntö on vähän häilyvä näissä pysäköintivirhemaksuissa/sakoissa. Itse sain 2006 Tromsassa bemariin lapun vartin parkkeerauksesta ja päätin katsoa koska napsahtaa kotia muistutus. Nyt olen jo sitä mieltä että rikos on vanhentunut kun mennään vuotta 2012 ja muistutusta ei ole tullut.
  8.  
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Siis parkkisakkoja vaiko perintää...?
    Ei kumpaakaan.....vielä. Kohta taas Norjaan, saas nähdä tuleeko nyt.
    Pan European 1300