Sattusko joku tietää mikä näköalatie mahtas olla kyseessä....
Saksalainen kanssamotoristi kehu viimeviikolla, kun oltiin ukkosta paossa huoltsikalla Muchenin lähellä, että kannattaa ehdottomasti ajaa, kun Cortina d'Ampezzon luona liikkuu..mutta nimi olil vähän hukassa häneltäkin, sanoi olevan maksullinen pätkä, mutta kannattaa maksaa..muisteli, että saksankielinen oli nimikin..
Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
Upeata siellä oli, vaikken maksullista tietä ajellutkaan...
Kohta pian uudestaan...täytyy panna tuo pätkä suunnitelmiin.
Kiitän ja kumarran, tuo pitää katsastaa ensiviikolla...![]()
Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
Väärinkäsitysten välttämiseksi mainittakoon, että passo Tre Croci on Misurinan ja Cortinan välisellä maksuttomalla tiellä.
Tie kohden *Drei Zinneniä eli italiaksi Tre Cime di Lavaredoa, alkaa Misurinan pohjoispuolelta ja se johtaa *Rifugio Auronzoon. Tie on umpitie eli se päättyy sinne rifugion nurkille ja maksupaikka on siellä tien puolenvälin tietämillä.(kymmenisen euroa)
Samalta tieltä(enne tuota Auronzolle menevää tiemaksupaikkaa) haarautuu tie Monte Pianaa kohden ja siellä olevaa Rifugio Bosia. Tie on vanha sotilastie ja se on nykyisin suljettu yleiseltä liikenteeltä. Misurinasta on maksullinen jeeppikuljetus Bosille ja siellä olevalle 1.maailmansodan aikaiselle museolinnoitukselle. Monte Pianalla kaatui 14000 sotilasta silloin kun he sotivat Itävalta-Unkaria vastaan.
Monte Pianolta ja muutamalta muulta vuoristossa sijaitsevalta linnoitukselta löytyy kuvia Nicola Morandi mm. Chabertonilta, Keisarinjääkärintieltä...
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>