Sivu: 12 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 543:sta
  1. #331
    Lainaa (Köpi @ Syys. 01 2011,15:46) kirjoitti
    Pikainen tarkastelu liikenteessä pyörivään kalustoon ja eipä se katsastus olisi ollenkaan huono asia. Mun mielestä.

    Mutta aina on ihmisiä jotka vastustavat periaatteessakin ihan kaikkea.
    Vaan kun tutkimustieto puhuu ihan toista. Mutta aina on todellakin ihmisiä, jotka vastustavat periaatteessakin ihan kaikkea. Myös sitä tutkimustietoa.
    High Stuck Are Wit To
  2. #332
    Äänenvaimentimen vaihto alkuperäiseen vuosikatsastusta varten, 5min.
  3. #333
    Lainaa (redhat @ Syys. 01 2011,13:06) kirjoitti
    Aamulehti on poiminut tiedot TraFin tiedotteesta: http://www.trafi.fi/uutiset/uutinen/804

    Uskokaa tai älkää, sama uutinen on pian kaikissa tiedotusvälineissä. Eikä siinä vielä kaikki, samaa tutkimusta käytetään keppihevosena moottoripyörien vuosikatsastusta ajettaessa.

    Toisaalta, vanha viidakon sanontahan kuuluu: "Sitä saa mitä tilaa".
    Eli tuon mukaan oma RSV4R saa metelöidä tyyppikilven 109+5 eli 114db * rajoilla taidetaan mennä...
    Aprilia RSV4R -11
    (Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
  4. #334
    Mielenkiinnosta. Mikäköhän tuolle omalle pyörälle on meluraja? Tyyppikilvessä ei mainintaa, ei e-merkkejä ja ensirek. 1/2003.

    "Vaihdettujen osien määrä 3,0%" tuli putkesta, mutta muuta mainintaa siitä ei tuossa olekkaan.

    SV1000S, jenkkiläinen.

    103db?

    Lisättäköön vielä että rupesi mietityttämään mitä odottaa jos moiseen ratsiaan joutuu.



    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  5. #335
    Lainaa (Keketin @ Syys. 01 2011,17:35) kirjoitti
    103db?
    Jep.
    High Stuck Are Wit To
  6. #336
    Lainaa (Köpi @ Syys. 01 2011,15:46) kirjoitti
    Pikainen tarkastelu liikenteessä pyörivään kalustoon ja eipä se katsastus olisi ollenkaan huono asia. Mun mielestä.

    Mutta aina on ihmisiä jotka vastustavat periaatteessakin ihan kaikkea.
    Minkä tyyppisiä laitteita olet pikaisella tarkastelulla nähnyt liikenteessä, joiden perusteella vuotuinen mp-katsastus olisi mielestäsi hyvä asia?



    Tyyli ennen tarkoitusta.
  7. #337
    Lainaa (JaZZo @ Syys. 01 2011,18:38) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Syys. 01 2011,15:46) kirjoitti
    Pikainen tarkastelu liikenteessä pyörivään kalustoon ja eipä se katsastus olisi ollenkaan huono asia. Mun mielestä.

    Mutta aina on ihmisiä jotka vastustavat periaatteessakin ihan kaikkea.
    Minkä tyyppisiä laitteita olet pikaisella tarkastelulla nähnyt liikenteessä, joiden perusteella vuotuinen mp-katsastus olisi mielestäsi hyvä asia?
    Minäkin haluaisin tietää kuinka harjaantunut silmä pitää olla että "pikaisella tarkastelulla" liikenteessä pystyy näkemään että moottoripyörään tehdyt muutokset vaativat määräaikaista katsastusta?

    Ei kai mielipiteeseen vaikuta kuskin kypärässä oleva "irokeesi", pyörässä oleva fighter-maski tai ylös kytketty eturengas?

    Jättäkää ne pommittajat rauhaan, vitun taitaviakin kuskeja sieltä löytyy *
    Litranen sisävessa
  8. #338
    Lainaa (BOMBARIDER @ Syys. 01 2011,16:40) kirjoitti
    Äänenvaimentimen vaihto alkuperäiseen vuosikatsastusta varten, 5min.
    Killerit kiinni 1 min ja pois toinen ja
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  9. #339
    Lainaa (BOMBARIDER @ Syys. 01 2011,16:40) kirjoitti
    Äänenvaimentimen vaihto alkuperäiseen vuosikatsastusta varten, 5min.
    Jep, jep. Edellyttäen että ne orkkikset on tallella. Halvalla/ilmaiseksi noita on ollut viime aikoihin asti tarjolla. Itsekin kaksi sarjaa hankkinut, toisen tuohon 1100F:ään ja toisen R:ään.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  10. #340
    Lainaa (suzuki03 @ Syys. 01 2011,19:01) kirjoitti
    Killerit kiinni 1 min ja pois toinen ja *
    Ja ratsiaan ja katsastukseen ja ratsiaan...
    Kannattaako?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  11. #341
    Lainaa (ts18056 @ Syys. 01 2011,19:10) kirjoitti
    Lainaa (suzuki03 @ Syys. 01 2011,19:01) kirjoitti
    Killerit kiinni 1 min ja pois toinen ja *
    Ja ratsiaan ja katsastukseen ja ratsiaan...
    Kannattaako?
    Pitääkös tuota nyt edes kysyä?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  12. #342
    Lainaa (mcmies @ Syys. 01 2011,18:37) kirjoitti
    Lainaa (Keketin @ Syys. 01 2011,17:35) kirjoitti
    103db?
    Jep.
    Kiittää ja kuittaa.

    Lisäkysymys, e-merkin puutos ei myöskään pitäisi johtaa toimenpiteiseen koska 3% lukee rek.otteessa?
    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  13. #343
    Lainaa (Keketin @ Syys. 01 2011,17:35) kirjoitti
    Mielenkiinnosta. Mikäköhän tuolle omalle pyörälle on meluraja? Tyyppikilvessä ei mainintaa, ei e-merkkejä ja ensirek. 1/2003.

    "Vaihdettujen osien määrä 3,0%" tuli putkesta, mutta muuta mainintaa siitä ei tuossa olekkaan.

    SV1000S, jenkkiläinen.

    103db?

    Lisättäköön vielä että rupesi mietityttämään mitä odottaa jos moiseen ratsiaan joutuu.
    Jos on muuttoajoneuvo niin erit säännöt.
  14. #344
    Lapsi on terve ku leikkii, mutta sairas jos ei lopeta...

    Aikoinaan ruuvattiin ekkeristä ennen katsastusta rele-kytkemättömät huomiovalot ja laittomat lisäpitkät... sitte kun kasvo aikuiseksi hoksas että hölmöjen hommaa. vähemmillä laastareilla selviää kun hoitaa hommat kerralla ja kunnolla.

    Nyt iskät ruuvaa jälkikasvujensa mopot kulkemaan 90km/h ja ihmettelevät että poliisi kyttää heidän mukuloitaan. Aikoinaan nämäkin vallattomat "ei meidän Mikot" kasvavat isoiksi ja elävät niinku opetettiin...
    Jos kerta mikään ei tartu TEFLONIIN, niin miten se saadaan tarttumaan pannuun?

    Kawa ZZR1400 ABS -09

    Vmax -93 -> Vmax Blackmax -97 -> Susuki GSX-R1000 -03 -> Honda CBR1000RR Repsol Special edition -05 -> Honda CBR1100XX -07 -> Kawa Z1000 -09
  15. #345
    Lainaa (Keketin @ Syys. 01 2011,20:07) kirjoitti
    Lisäkysymys, e-merkin puutos ei myöskään pitäisi johtaa toimenpiteiseen koska 3% lukee rek.otteessa?
    Ymmärsinkö oikein, että jenkkituonti? Jos näin, niin e-merkintää ei tarvita, koska sellaista ei ole jenkkivehkeisiin olemassakaan.
    High Stuck Are Wit To
  16. #346
    Lainaa (mcmies @ Syys. 01 2011,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Keketin @ Syys. 01 2011,20:07) kirjoitti
    Lisäkysymys, e-merkin puutos ei myöskään pitäisi johtaa toimenpiteiseen koska 3% lukee rek.otteessa?
    Ymmärsinkö oikein, että jenkkituonti? Jos näin, niin e-merkintää ei tarvita, koska sellaista ei ole jenkkivehkeisiin olemassakaan.
    Onko näin? Itselläni on siis jenkeistä tuotu 1000RR honda ja rekisteröinti katsastusta varten tuli sitten vaihdettua e-hyväksytty putki kiinni tuon koko putkiston tilalle.
    Tosin eipä tuo katsuri sitä edes leimalla katsonut, mutta nykyään siis tuo koko putkisto sitten kiinni ja siinä ei kyllä e-hyväksyntää tainnut olla.
    Toistaiseksi kyllä täällä maa-seudulla saanut ajella ihan rauhassa, eikä toi nyt mikään mega ääninen ole tollakaan putkistolla.
  17. #347
    Lainaa (samserious @ Syys. 01 2011,21:43) kirjoitti
    Lainaa (mcmies @ Syys. 01 2011,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Keketin @ Syys. 01 2011,20:07) kirjoitti
    Lisäkysymys, e-merkin puutos ei myöskään pitäisi johtaa toimenpiteiseen koska 3% lukee rek.otteessa?
    Ymmärsinkö oikein, että jenkkituonti? Jos näin, niin e-merkintää ei tarvita, koska sellaista ei ole jenkkivehkeisiin olemassakaan.
    Onko näin? Itselläni on siis jenkeistä tuotu 1000RR honda ja rekisteröinti katsastusta varten tuli sitten vaihdettua e-hyväksytty putki kiinni tuon koko putkiston tilalle.
    On näin, e-hyväksyntiä saapi vain EU-markkina-alueen vekottimiin.

    Muistaakseni tuo meni muutoskatsastusten osalta jotenkin hassusti. Laki sanoo, että Euro 2-päästötason pyörissä (kaikki 2004 ->) saa käyttää vain e-hyväksyttyjä putkia (ja tietty alkuperäisiä), mutta jenkkivehkeisiin niitä ei ole olemassakaan.

    Vaikka e-hyväksyntää sinänsä ei vaadittaisikaan, niin päästö- ja meluvaatimukset pitää kuitenkin täyttää. Päästövaatimusten täyttymisen osoittaminen on muutetuissa jenkkilaitteissa hankalaa, kun sitä e-merkintää ei voi olla.
    High Stuck Are Wit To
  18. #348
    Lainaa (mcmies @ Syys. 01 2011,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Keketin @ Syys. 01 2011,20:07) kirjoitti
    Lisäkysymys, e-merkin puutos ei myöskään pitäisi johtaa toimenpiteiseen koska 3% lukee rek.otteessa?
    Ymmärsinkö oikein, että jenkkituonti? Jos näin, niin e-merkintää ei tarvita, koska sellaista ei ole jenkkivehkeisiin olemassakaan.
    Etelänaapurista Suomeen tuotu jenkkimalli.

    CoC-paprussa lukeepi:

    Airpollution: 97/24/EC, Chapter 5, 2002/51/EC
    Noise: * * * * 97/24/EC, Chapter 9, -

    Mitä lie nuo direktiivit pitävätkään sisällä, täytyis varmaan selvittää. Ja ei ole muuttotuonti.

    Pientä ajatusleikkiä vaan joutu pohtimaan, notta mitähän se virkavalta keksisi vaatia näytettäväksi jos moiseen rysään tuolla paukauttaisi.



    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  19. #349
    Lainaa (zetori1400 @ Syys. 01 2011,21:11) kirjoitti
    Lapsi on terve ku leikkii, mutta sairas jos ei lopeta...

    Aikoinaan ruuvattiin ekkeristä ennen katsastusta rele-kytkemättömät huomiovalot ja laittomat lisäpitkät... sitte kun kasvo aikuiseksi hoksas että hölmöjen hommaa. vähemmillä laastareilla selviää kun hoitaa hommat kerralla ja kunnolla.

    Nyt iskät ruuvaa jälkikasvujensa mopot kulkemaan 90km/h ja ihmettelevät että poliisi kyttää heidän mukuloitaan. Aikoinaan nämäkin vallattomat "ei meidän Mikot" kasvavat isoiksi ja elävät niinku opetettiin...
    Joo, mutta luuletko että tämä jää vain tähän meluratsiaan? Ensin desibelit, sitten hevosvoimat... Se on Zetorikin melko turha kapistus kuristettuna 25 Kw:iin, mitä kukaan tekee vehkeellä jolla voi vetää lähes vakiona 300km/h???
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  20. #350
    Lainaa (mcmies @ Syys. 01 2011,15:09) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Syys. 01 2011,14:28) kirjoitti
    Jos nyt autostakin maksaa noin 50€ päästömittauksineen, niin missään nimessä prätkä ei voi kertakatsastuksena olla niin paljon. Autokatsastuksen hintaa kun nostaa ainakin virallisen selityksen mukaan kalliit laitteet. Päästömittareitahan on joka pajalla ja muut kohteet ei prätkässä paljon persdynoa kummempaa laitteistoa tarvitse. Toki haluaisin olla kärpäsenä katossa näkemässä kun inssi jonkun sällin jalkakytkin käsivaihde peliä käyttää "tottuneesti".
    HA-katsastuksen keskihinta päästömittauksineen taitaa olla jo öpaut 90 euroa. Laitteistokuluja puolestaan on sillä puolella kuolettamassa joku 2,5 miljoonaa autoa. Kyllä se vaan on niin, että prätkän katsastus on vähintään satasen kerta. Kustannuksia vastaavaa hyötyä siitä ei millään laskutavalla ole.
    Ei nyt maalata piruja seinälle. Tai tuskin ainakaan itse käyttämiini konttoreihin on kokoajan 2,5 miljoonan auton jonot. Pikemminkin puhutaan paljon pienemmistä luvuista/konttori.

    Ja jos huoltamot saavat tuon luvan katsastaa voi hinta hlöautopuolellakin laskea jos ei tarvitse raskaankaluston katsastuksiin varautua. Tämä siis edelleen referoiden virallista totuutta miksi katsastus maksaa. Kannattaa tutustua myös kyseistä toimintaa vertailevaan hintasivustoon.

    Moottoripyöräilijät ennemminkin on jopa enemmän populaa jotka saattavat liikkua pitkiäkin (lue yli 100km) halvemman katsastushinnan perässä. Samalla kun tulee mahdollisesti tehtyä joku kiva päivälenkki.

    Edelleenkään en ole muita suurempi katsastuksen kannattaja, mutta eiköhän nämä suurratsiat ole tietynlaista julkisen kuvan muokkausta. MP piireissä onneksi on normitallaajia enemmän kriittisiä uutisten lukijoita/kuulijoita.
  21. #351
    Minä en ymmärrä koko katsastausintoilua. Se on vaan rahastusta, niin autoissa ja pyörissä. Kaikki vehkeet on aina mulla ollut kunnossa ja huollettuna viimeisen päälle. Nyt autosta menee 100e vuodessa suojelurahaa katsastusyrityksille, +500e käyttömaksuja valtiolle. Pyöristä ei onneksi vielä mene kumpaakaan mutta jos kastsastukset tulee niin on kiva katsastaa harrastusvälinettä jolla ajetaan mahdollisesti 1000 -6000 km vuodessa. Ei se paljoa kulu ja jos kuluu niin taatusti on kunnossa. Toisella pyörällä tulee sitten enemmän kilometrejä mutta huoltoväli on siinäkin 10tkm ja se tulee kerran kaksi kaudesa vastaan. En ymmärrä mitä katsastus toisi lisäarvoa. Jos joku on niin tyhmä että ajaa liikenteessä vaarallisella pyörällä niin sitten luultavasti telookin itsensä kun joutuu vesiliirtoon tms. Jolloin Darwinin palkinnon kautta tämäkin henkilö lopettaa
    harrastuksensa. Jos ajaa liian äänekkäillä putkilla niin oma on ongelmansa, kyllä kuulo lähtee jossain vaiheessa.

    Kun ajatellaan tuollaista K1200LT pyörää joka on tankattuna täyteen niin en kyllä nykyäänkään anna kenenkään sitä edes kokeilla, sen verran painava se on ja kaatuessaan sitä ei saa kyllä ylös yksin. Ja taasen busa on sen verran tehokas että ei aseman takapihalla edes pysty koeajamaan järkevästi. Sen ajo-ominaisuudet kun on kohdallaan vasta +160 vauhdissa (ja sitä saa ajaa Saksassa ihan laillisesti , vaikka tuplana ;-) )

    Tulevaisuuden visio (paranoidi sellainen):
    Katsastusintoilu on alkusoittoa gps seurannalle, isovelia alkaa kohta valvomaan ajatuksiamme ja kulkureittejämme. Rikokset selviävät kun jokaisella suomalaisella on siru päässä ja katsotaan missä on rikoksen sattuessa. (ulkomaalaisille laitetaan siru rajalla).
    Ylinopeutta ajaessasi pyörä/auto sammutetaan etänä. Eihän kunaan koskaan voi missään ajaa turvallisesti suurempaa nopeutta kuin kukkahattutätien tikkariin laittama luku on. Vaikka sitä joka vuosi lasketaan mielivaltaisesti.
  22. #352
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ss454 @ Syys. 02 2011,06:12) kirjoitti
    Ei nyt maalata piruja seinälle. Tai tuskin ainakaan itse käyttämiini konttoreihin on kokoajan 2,5 miljoonan auton jonot. Pikemminkin puhutaan paljon pienemmistä luvuista/konttori.
    Meniköhän multa huumori tästä ohi?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #353
    Lainaa (ismo @ Syys. 02 2011,08:41) kirjoitti
    Minä en ymmärrä koko katsastausintoilua. Se on vaan rahastusta, niin autoissa ja pyörissä.
    Tuosta rohkenen olla erimieltä.

    Auto on useimmille vain kulkuväline. Bensaa tankkiin, määräaikaishuollot(yleensä) ja ajoa- seuraavaan katsastukseen asti. Auton osien kunnon tarkkaillu on myös sen koon, muodon ja rakenteen takia vaikeampaa.

    Pyörä on useimmille harrastusväline - siihen kiinnitetään huomiota ja sitä huolletaan ihan eri tavalla - myöskin ongelmat on helpompi havaita, koska kriittiset osat on varsin näkyvillä.

    Auton katsastuksen katson tarpeelliseksi- sen yksityistäminen vain meni metsään, kun osakeyhtion tarkoitus on tuotta voittoa omistajille ja omistus suurelta osin tais mennä ulkomaille.

    Edit: pyörän katsastusta pidän 98-99% rahastuksena, kyykyttämisenä ja ekoterrorismina.



    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  24. #354
    Lainaa (specka @ Syys. 02 2011,09:52) kirjoitti
    Lainaa (ismo @ Syys. 02 2011,08:41) kirjoitti
    Minä en ymmärrä koko katsastausintoilua. Se on vaan rahastusta, niin autoissa ja pyörissä.
    Tuosta rohkenen olla erimieltä.

    Auto on useimmille vain kulkuväline. Bensaa tankkiin, määräaikaishuollot(yleensä) ja ajoa- seuraavaan katsastukseen asti. Auton osien kunnon tarkkaillu on myös sen koon, muodon ja rakenteen takia vaikeampaa.

    Pyörä on useimmille harrastusväline - siihen kiinnitetään huomiota ja sitä huolletaan ihan eri tavalla - myöskin ongelmat on helpompi havaita, koska kriittiset osat on varsin näkyvillä.

    Auton katsastuksen katson tarpeelliseksi- sen yksityistäminen vain meni metsään, kun osakeyhtion tarkoitus on tuotta voittoa omistajille ja omistus suurelta osin tais mennä ulkomaille.

    Edit: pyörän katsastusta pidän 98-99% rahastuksena, kyykyttämisenä ja ekoterrorismina.
    Näin on asia, autoille katsastus on ainakin jossain määrin perusteltavissa. Prätkille sen sijaan ei ole.
    High Stuck Are Wit To
  25. #355
    mäkmies:
    "Näin on asia, autoille katsastus on ainakin jossain määrin perusteltavissa. Prätkille sen sijaan ei ole."

    Itse juuri ajelin takajarruttomalla moottoripyörällä tämän suven, katsastusuhka olisi nopeuttanut remonttia *

    järkäle: tuossa aiemmin perustelit lain muutoksen tarvetta sillä etteivät kytät tekisi perusteettomia kotietsintöjä. menikö nyt "väärälle" foorumille tuo kommentti??
  26. #356
    Myytinmurtajille projekti:

    Pidetäänkö mp paremmassa kunnossa kuin auto?

    Omalta osaltani vastaus kuuluu - ei tietenkään, molemmat pidetään yhtä hyvässä kunnossa.

    Lienee suurimmat katsastuksen vastustajat niitä, joiden mp ei menisi läpi *



  27. #357
    Lainaa (wannabe-rider @ Syys. 02 2011,12:15) kirjoitti
    mäkmies:
    "Näin on asia, autoille katsastus on ainakin jossain määrin perusteltavissa. Prätkille sen sijaan ei ole."

    Itse juuri ajelin takajarruttomalla moottoripyörällä tämän suven, katsastusuhka olisi nopeuttanut remonttia *
    Just näin, eli sun pitää maksaa siitä että joku ingenjööri huomauttaa ettei sun pyörässäs ole takajarrua, ja maksaa siitä vielä huoltoon että huoltomies kattoo mikä sun jarruas vaivaa ja tekee mitä tekee, ja maksaa erikseen vielä siitä että viet sen pyöräs uusintakatsastukseen sen jarrun takia?


    Noh, jos ei vaan jaksa..
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  28. #358
    Lainaa (Köpi @ Syys. 02 2011,12:34) kirjoitti
    Pidetäänkö mp paremmassa kunnossa kuin auto?

    Omalta osaltani vastaus kuuluu - ei tietenkään, molemmat pidetään yhtä hyvässä kunnossa.

    Lienee suurimmat katsastuksen vastustajat niitä, joiden mp ei menisi läpi *
    Oma kalustoni on aina siinä kunnossa, että syyniin voisi mennä milloin tahansa.

    En myöskään sulata tuollaista puusilmäistä ajatusta siitä, että autot olisivat jotenkin keskimäärin huonommalla pidolla kuin moottoripyörät.

    Monella on elannon hankkiminen autosta kiinni. Ei ole varaa jäädä aamulla arpomaan, että lähdetäänkö tien päälle vaiko ei. Moottoripyörä sen sijaan on harrastusväline, jonka vikaantuminen ei pahemmin päiväjärjestystä haittaa. Ropataan sitten kuntoon kun viitsii..
  29. #359
    Aina pitää vastustaa, kaikkea mikä lisää kustannuksia, kuluttaa aikaa

    Toiset waan ovat, niin lampaita, että ottavat avosylin vastaan kaiken mitä ylhäältä annetaan

    Montakohan onnettomuutta olisi estetty, jos olis katsastuspakko? Käsittääkseni MP- Kalusto on suht hyvällä mallilla, mitä nyt niitä on tullu tässä elämänvarrella silmäiltyä/korjailtua, kuljettajapuolella enemmän ollu kyllä puutteita...Autoista ei kyl voi sanoo samaa, ihan vasta katsastetuistakin....

    Kyllä tähän maailmaan melua mahtuu, kunhan edes vähän funtsii missä sitä tuottaa. Itsellä ollu melukkaita ja vähemmän melukkaita pyöriä, eikä ikinä ole ollu ongelmia äänien kanssa, mut mie oonki jo aikuinen mies...
    Elä ja anna muiden roudata.
  30.  
  31. #360
    Tuli mieleen tarina: Tässä lähistöllä, mis asun on pieni teollisuusalue. Josta arkikesä iltaisin lähti sälli prätkällä duunista ns: torviauki. Kuuntelin hienoa saundia pihakeinussa istuessani.... Mutta kaikkia ei moinen sävellys miellyttänyt ja olivat selvittäneet sällin puh numeron ja soittaneet et lopetappas moinen metelöinti ja kaahaus ko paikassa. Ja sällihän lopetti Eli asioita voi hoitaa monella tapaa....
    Elä ja anna muiden roudata.
Sivu: 12 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen