Jenkeissä ovat tehneet keskitukijalan Versykseen. Ei näytä kovin kauniilta, mutta kai se toimii...Hinta on ainakin ihan sikamainen.
Tälläiselle olisi kyllä kovasti käyttöä, voisi reissussakin rasvata ketjut kunnolla.
http://versyscenterstand.com/pictures%202.html
Työnteko on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä!
Joo, rasvaus kyllä tolla onnistuisi. mutta kun alkoi etujarru jumputtamaan, niin olisi ollut hyvä nähdä onko levy kierossa.(SamiN @ Elo. 24 2011,00:01) kirjoitti
Lopullinen syy oli tosin loppujen lopuksi vain moskaa levyn holkkien välissä eikä sen kummempaa.
Ja olisihan se tukevampi parkkeerata keskituella.....
Täytyy katsoa keksiikö tuohon jonkin rakennelman keskitueksi.
Työnteko on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä!
Eipä ole... Keskituella seisova mopo on herkempi kippaamaan kuin mopo joka on sivutuella(Werzys @ Elo. 24 2011,18:04) kirjoitti
On huomattavasti kapeampi ala (se kolmio joka osuu maahan) takarengas - keskituen jalat. Kuin eturengas - takarengas - sivutuki.
Ikina en jätä keskituelle parkkiin.
Mutta ketjurasvaukseen soveltuu tuo motonetin härpäke vallan mainiosti. Etupään huoltohommia tehdessä tarvitaan sitten sitä keskitukea.
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Täytyy kyllä kompata,
K-pyörä on keskituelta rojahtanut tallinlattialle useita kertoja pienimmästäkin tönäsystä.
K750 -61
Onhan tuo tietty suht arvokas. Mut päälle 200€ oli uuden V-Stromminkin keskituki. Ketjun rasvauksessa, varsinkin reissussa tuo olisi oikein kiva.
Autotallihommissa etu- ja takapään nostimet on kivat. Niitä saa jo alkaen 50€ zipale.
Mut noi lepuutustapit olis aika kivat niin ei tarttis jalkoja perässä raahata kun alkaa polvia puristamaan...
KTM 1290 Super Adventure S
Ihan samanlainen tuki löytyi Biltemastakin nimellä
"TUKIJALKA MOOTTORIPYÖRÄÄN", hinta oli vaan pikkuisen halvempi.
Eikohän sitä tuollakin pärjää ainakin alustavasti.
Se kunnon pukki täytyy ilmeisesti kuitenkin hommata jossain vaiheessa.
Työnteko on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä!