Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Ducati Monster 600 vuosimallia 1998 katosi 24.8. klo 21:00-25.8. klo 14:30 välisenä aikana Hyvinkään Pappilanmäestä.
    Tuntomerkit:
    Musta jossa erikoismaalaus mm. tankissa käsinmaalattu "Ducati Meccanica" mukaelma ja sivumuoveissa valkoisella maalattu Desmodrominen venttiilikoneisto. Etulokariin ja tankkiin maalattu pituussuunnassa hopeinen leveä raita jonka reunoilla ohuemmat raidat. Hiilikuitu "lookalike" peilit, pisaran muotoisen sekä yläpuoliset hiilikuituiset Ducati Performance putket.
    Tankinkorkin kiinnityksiin ruuvattu akryylistä itse tehty kamerateline, joka tosin on ruma ja helppo irrottaa eli taitaa lähteä siitä ensimmäisenä pois.
    Vasemmassa kyljessä LSL:n ohjausiskari.
    Tuolla muutama kuva lisää

Kuva, josta nyt ei erikoismaalaus selviä löytyy tuolta Monster

lisää kuvia monsterista

Niin ja rekisterinumero on JF-313

Ja pistetään tähän vielä video, jossa tuo tankin logo näkyy hyvin 2min20sek kohdalla Ducati Välimerellä

<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  2.  
    Pyörä löyty naapuritalon pihasta, virtalukko rikottu eikä mittarissa ollut lukema kasvanut eli ei kai oltu saatu käynnistettyä ja sitte luovuttu pöllimisaikeista.
    Naapuritalon vanharouva oli hereillä neljän aikaan aamulla ja nähnyt kuinka kaksi vähän alle viiskymppistä pitkää ja rotevaa mieshenkilöä oli työnnelly pyörää ja touhunnu jotain sen tankin seutuvilla eli ilmeisesti yritelly saada sitä käymään.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>