Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
    Lainaa (p.h @ Elo. 25 2011,21:25) kirjoitti
    ja pieni vinkki että jos alkaa olla letkassa kilometrien rako ni vois siirtyä taaksepäin tai näytttää takana oleville että voi ohittaa.
    Ja näinhän minä teinkin..päästin porukkaa ohi ja jäin tauolla perään...mutta pakkokos se sinne taakke on jäädä lähtöpaikalla..itse menin paikkaan mihin menin ku ketään ei sinne ollu menossa (eli käsittääkseni taakseni jääneet jäi vapaaehtoisesti taakseni)..;)...eli edelleen mun mielest turha toisia syytellä oman illan pilaamisesta . Ja jos jatkossa näette että kustomisti vahingossa änkee teidän kyykkyhirmujen sekaan niin älkää ny missään nimessä jääkö kustomin taakke iltaanne pilaamaan..tietäähän tuon jokainen ettei sellainen taivu samalla lailla ku kyykky.

-
    Kiitoksia täältäkin suuntaa. Hienoa oli ajella kaikesta huolimatta.

Ja reitti oli tällainen.
    BMW R1200R -11
    BMW K1300R -10
    BMW F800ST -08
    YAMAHA XV535 VIRAGO -89
    Lainaa (Iku @ Elo. 25 2011,21:55) kirjoitti
    ja pieni vinkki että jos alkaa olla letkassa kilometrien rako ni vois siirtyä taaksepäin tai näytttää takana oleville että voi ohittaa.
    Ja näinhän minä teinkin..päästin porukkaa ohi ja jäin tauolla perään...mutta pakkokos se sinne taakke on jäädä lähtöpaikalla..itse menin paikkaan mihin menin ku ketään ei sinne ollu menossa (eli käsittääkseni taakseni jääneet jäi vapaaehtoisesti taakseni)..;)...eli edelleen mun mielest turha toisia syytellä oman illan pilaamisesta . Ja jos jatkossa näette että kustomisti vahingossa änkee teidän kyykkyhirmujen sekaan niin älkää ny missään nimessä jääkö kustomin taakke iltaanne pilaamaan..tietäähän tuon jokainen ettei sellainen taivu samalla lailla ku kyykky.
    Ei tuota tartte Iku ottaa henk.koht. Kyllä siellä niitä rakoja syntyi muihinkin kohtiin. Pirun kiva kun olit mukana. Ja hei, sellasta se letka-ajelu on, ei niitä välejä viivottimella voi vetää =)

Risteyksenmerkkaus pitäs vaan taas muistaa, eli vilkuilla muuallekin kuin suoraan eteensä. Saadan maksimoitua matkanteon mukavuus.

Olihan vivahteikas reissu sateen tuomien hiekkojen ja elonkorjuun seassa. Mutta toivottavasti joku ihan tykkäskin. Mulla oli ainaskin ihan kivaa. Kiva porukka ja passelin kokoinen letka.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Pukama kuittaa. Ihan mukavat mutka, vaikka merkkaus parissa paikassa hieman ontui. Onneks on noi yhteydenpitoväliineet, niin letkä löysi loppupään sit Porvoosta. Kiitti kaikille. Ens kertaan, vaan ei ens torstaihin. Silloin oon Roomassa.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Lainaa (GuessWho @ Elo. 25 2011,22:28) kirjoitti
    Ei tuota tartte Iku ottaa henk.koht. Kyllä siellä niitä rakoja syntyi muihinkin kohtiin. Pirun kiva kun olit mukana.

Mutta toivottavasti joku ihan tykkäskin. Mulla oli ainaskin ihan kivaa. Kiva porukka ja passelin kokoinen letka.
    Juu no eihän se pitäis mutta kun on tällänen kierroskone ...no se siitä.

Ja oli tosiaan oli kiva nähdä pitkästä aikaa ja hyvä reitin olit väsännyt...ja kyllä mulla oli ihan kivaa ja varmaan monella muullakin. Pikkasen ku uskaltais enemmän kanttaa niin vois olla vielä kivempaa mutta eipä mulla oo ku vastaa 1000 kilsaa takana tolla vermeellä niin ei oikein ole luottoa... No tulihan ABS:n toimivuus kokeiltua yhdessä mutkassa ohituksen jälkeen.. . Tää rodi sentään kiihtyy ihan mukavasti Roadkingiin nähden....
    -
    Lainaa (Weijari @ Elo. 25 2011,21:00) kirjoitti
    Lohdutan itseäni sillä, etten ollut yksin tämän ajatuksen kanssa. Toivottavasti joku muukin oppi jotain ja seuraavilla kerroilla on taas entistä mukavampaa.
    Et ole yksin, muutoin kuin tuon oppimisen kanssa.
    Onneksi oli uusi HD matkassa, niin ei tarvinnut koko matkaa kirota omaa hitautta.

Ensi kerralla erilailla.

Taisi olla ensimmäinen kerta, kun isot kasat hiekkaa mutkassa ei aiheuttanut jännäkakkaa. Hitaammin jos olisin ajanut, niin hiekka olisi pitänyt harjata renkaan alle.

Muoks:
    Lainaa (JuhaK @ Elo. 25 2011,22:24) kirjoitti
    Ja reitti oli tällainen.
    Syherö muodostaa aivan selvästi kirjaimet mc.

Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    En tarkottanu ikua vaan se oli ihan sportti pyörä jonka taakse jäi pitkä jono.
    gsx-r1000
    Kivaa oli mukana näin ensikertalaisenakin, harmi vaan kun just risteyksen merkkaus ei ihan täysin toiminu niin eksyttiin porukasta :/

Joku kerta täss syksyllä kyll lähden uudestaan mukaan viakka nyt ävhän tulee siirtymää jo kokoontumispaikalle
    Lainaa (p.h @ Elo. 25 2011,23:04) kirjoitti
    En tiiä muako tarkoitit, mutta kun päätit avautua ilman tarkempia tuntomerkkejä niin..

Eli ajelin tyytyväisenä nopeuteen ensin siinä Ikun perässä.
    Kun Iku jättäytyi taemmaksi, niin sen jälkeen joka tauolla kyselin takana olleilta halusivatko mennä myös minun edelleni.

Joka kerta muutama siirtyikin.
    (ja aiemmin yhdessä vaiheessa Ikun kanssa molemmat viitoimme nopeampia meistä ohi kesken matkankin)

Eli mikähän tässä nyt oikein on ongelmana.
    Eikös jokaisen pitäisi letkaohjeidenkin mukaan ajaa sitä omaa nopeutta taitojensa puitteissa.

Jos se nopeus ei jollekkin riitä, niin tauolla ohi.
    Simppeliä hommaa ilman vinkumista.

Koitetaan nyt vaan mahtua kaikki sinne letkaan.
    Ei kaikki oo mitään rosseja tms. *mut eiköhän kaikki letkaan mukaan tulleet halua mukana kuitenkin ajaa... vai *

Sit näin avautumisen jälkeen * todettakoon, että reitti oli hieno, vaikka se meidän jälkijoukko välillä olikin hukassa.

Kiitokset veturille ja perälle.

keleen kijjoitushäröt

En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
    Lainaa (Ropaaja @ Elo. 25 2011,23:52) kirjoitti
    En tiiä muako tarkoitit, mutta kun päätit avautua ilman tarkempia tuntomerkkejä niin..

Eli ajelin tyytyväisenä nopeuten ensin siinä Ikun perässä.
    Kun Iku jättäytyi taemmaksi, niin sen jälkeen joka tauolla kyselin takana olleilta halusivatko mennä myös minun edelleni.

Joka kerta muutama siirtyikin.
    (ja yhdessä vaiheessa Ikun kanssa molemmat viitoimme nopeampia meistä ohi kesken matkankin)

Eli mikähän tässä nyt oikein on ongelmana.
    Eikös jokaisen pitäisi letkaohjeidenkin mukaan ajaa sitä omaa nopeutta taitojensa puitteissa.

Jos se nopeus ei jollekkin riitä, niin tauolla ohi.
    Simppeliä hommaa ilman vinkumista.

Koitetaan nyt vaan mahtua kaikki sinne letkaan.
    Ei kaikki oo mitään rosseja tms. *mut eiköhän kaikki letkaan mukaan tulleet halua mukana kuitenkin ajaa... vai *

Sit näin avautimisen jälkeen * todettakoon, että reitti oli hieno, vaikka se meidän jälkijoukko välillä olikin hukassa.

Kiitokset veturille ja perälle.

En tarkottanu sinuakaa.se tais olla kawa z 750 jolle se vinkki oli tarkotettu.
    gsx-r1000
    Ok
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
    En tarkottanu ikua...
    Joo..no hyvä tietää ... Juu ja kuten jo aikaisemmin totesin niin hiukan kierroksilla olin vielä kun lueskelin viestejä...

Itse ajelen normaalisti tikkari +-10 mutta kiva välillä käydä "tuulettumassa" ja poistamassa karstoja koneesta...se vaan et huomasin taas ettei sitä osaa ajaa ja sen että tota Vrodia pitäis osaa oikeesti käskeä et sillä vois ajaa kovempaa (nyt välillä Rodi käski mua)... Kantti varaa kuulemma jäi joten vaatii lisää kilometrejä alle ja luoton hakua renkaille.

Asiasta toiseen...pikkasen tuntui välillä takarengas "liukkaalta ja muljulta" kurveissa...pohdin että mahtaako johtua iskareiden säädöistä..nyt mulla asetukset täysillä ku edellisen kerran olin kakspäällä reissussa. Tietysti se voi olla että nuo orggis iskaritkin tekee sen...pitäis saada Progressive Suspension 440:set alle...saattais ajotuntuma parantua. No toisaalta se voi olla toi levee takarengaskin mikä aiheuttaa ihme fiilareita kurveissa

-
    Kiitoksia veturille reisusta

Ihan vaan kaikkien olotilaa helpottamaan laitan tässä lyhyesti, ettei tarvitse olla huolissaan hiekan aiheuttamasta jännäkakasta. Onneksi reisulla oli mukana myös suojelusenkeli, joka oli laskeutunut pitämään huolta meidän kuljettajista. Tarinassa on suuria helpotuksen aiheuttavia komponentteja ja kaikki on lopuksi ihan hyvin... Huh...

terv,

-Masa
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    kaikki ok! Jos joku on ollut huolissaa
    Ultrafast KTM machine .
  15.  
    Kyllä me se arvattiin!
    Elämäntapatyhmä
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12