Riippuu varmaan siitä mihin aikaan lähtee moottorimarssi Turun suunnalta... Minä voisin loikata letkaan Idänpään Nesteeltä Hämeenlinnasta, siitä kestää alle kaksi tuntia Hartolaan. Varmaan yhdentoista ja yhden välille se mennee... Milloin Kekke ja Hilippa ajattelitte olla Hämeenlinnassa?
Husqvarna 701LR
Ehdottaisin lähtöä klo 7.30 Tuolta ja siitä pari tuntia (runsas?) H.linnaan eli noin puol kymmenen jälissä siellä nesteellä.(TiuSo @ Loka. 09 2011,22:59) kirjoitti
Mut pienen tauon paikka varmaan siinä? Vai mitä mieltä on Kekke?
Jos sieltä lähdette 7.30, niin olette varmaan jo alle kahdessa tunnissa Idänpään Nesteellä. Eli puoli kymmeneltä istutaan jo kahvilla. Jos vaan aikataulu passaa Kekkelle, niin lähdetään Hämeenlinnasta noin 10 aikoihin, ja ollaan Hartolassa suurinpiirtein klo 12 aikoihin.
Minä osaan reitin hyvin Pieksamäelle saakka, siitä eteenpäin pitänee perehtyä karttaan... ja luottaa että teillä on navit kohdillaan![]()
Husqvarna 701LR
No niin matkalle lähtö ei kun lähenee *
Muistutan vielä että lakanat,pyyhkeet eivät kuuluneet hintaan.
Niitä kyllä saa tarvittaessa mökin läheltä,
Mökinpiha on ns. hiekkaa/soraa joten jos pelkäät että Varaderosi haluaa tutustua maan pintaan suosittelen ottamaan varotoimena mukaan pienen puulevyn tms. jalan alle.
Kylmiä kelejähän tänne on jo luvattu ja jokaisen varmasti osaa pukeutua myös sen mukaan*Joka tapauksessa Leppävirralta vähän matkaa 5-tietä pohjoiseen on Hanx tehtaanmyymälä ja Kuopiosta löytyy aivan 5-tien vierestä vielä varustemyyntiä *yamahacentteriltä.
Mökin hinta on n.40€/per sierainpari. sis. 2yötä. Käyn itse maksamassa mökin pois perjantaina.
Antelen tilinumerot sitten paikan päällä.
Itse käyn Pe aamuna Atrian myymälästä hakemassa vähän lihapiirakoita ja makkaroita meille mukaan.
Katsotaan jos käydään sitten hakemassa kylän kaupasta vähän myös sapuskaa.
[
Saako makuupussissa makailla? Se kulkee näppärästi mukana.
Mites TiuSon uudet ketjut, joko on rasvattuna? Jos on, niin köyttelen Karoon:n huomenna mopoon kiinni ettei unohdu.
Jaahas, nyt vastustaa ja ahistaa... sananmukaisesti!
Mursin kylkiluuni, ja lääkäri väittää että pyörällä ei sitten pariin kuukauteen ajellaIhme kyllä, tällä kertaa en rypönyt pyörällä...
Ei muuten ketjut ja rattaatkaan ole vielä tulleet, huomenna pitäisi olla.. eipä silti, en varmaan saisi niitä edes laitettua, senverran olen nyt mömmöissä. Isompi punnertaminen pyörän kanssa ei vissiin nyt kannata, pelkkä varovainen hengittäminenkin sattuu![]()
Eli: pakko jättää väliin, ei nyt ole lähtijäksi. Ketjut laitan heti paikalleen kun uskallan kyykistyä...
Husqvarna 701LR
...oikeastaan nyt v*tuttaa koko ajan enemmän ja enemmän! [okei, taidan lopettaa tähän]
Husqvarna 701LR
No eiköhän näitä järjestellä ensikin vuonna![]()
Ei muuta kuin pikaista paranemista!! Laitellaan sitten kuvia,videoita jne materiaalia näkymään tänne ;)
[
No voihan vaagina! Aavistuksen paska tsägä.. *
Hyppäät Kekke:n tarakalle ja tulet saunomaan.
Ei vaan pikaista paranemista ja ensi kesänä uusi yritys!![]()
Sopiiko mökkiin? Jos sopii, tulisin vasta lauantai-iltana. Onko arvausta monelta palaatte Pielisen kierrokselta?
Lähtö lähestyy. Sori oon ollu duunissa niin kiireinen ettei oo kerinny mitään muuta ku töitä ja muutama hassu tunti unta...
Soitellaan tänään tai huomenna hilippa ja sovitaan sitten perjantaille sopiva lähtöaika. Pitää vielä naputella gps kondikseen ja sillai....
Töitäkin on vielä tehtävä hullunlailla tämä ja huominen.
Voi paska TiuSo...... No enskauden avaukseen sitten mukaan
-k-
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Ajeletteko hartolan korkeudelta jos tullaan sinne veskun kanssa vai onko uusia suunnitelmia?
Mulle ainakin passaa hartola, sinnehän pääsee 4 tietä suoraan tai sitten hiukan sisäkautta pienempää tietä pitkin...
Käy hyvin
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Tiuso: Pahus sentään, olisi ollut kiva jos oltais tavattu... pikaista paranemista.
Hondamp: Jos multa kysytään niin mulle sopii, aikatauluista en osaa vastata.
Kekke: Tuolla ylempänä ehdottelin puolta kahdeksaa Liedon Shellillä mutta varmistellaan vaikka vielä huomenna soitellen.
Mikko76: Mun puolesta voitaisiin pitää kiinni ennenmainituista, eli Hartolan Nesteellä tavattaisiin, aika varmaan tarkentuu vielä.
Joo Hilippa. Sopii mainiosti tuo Shell.(Hilippa @ Loka. 10 2011,20:07) kirjoitti
Nähdään tältä puheelta siinä 7:30 perjantaina...
Päivän ajojen jälkeen saattaa unikin maistua kun perille saavutaan.
Soittele jos ilmaantuu jotain ihmettä ja kummaa.
-k-![]()
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Tämä selvä. Tällä suunnitelmalla mennään!(Kekke @ Loka. 12 2011,18:59) kirjoitti
La päivälle/illalle sopii vielä mökkiin.
Tällä hetkellähän meitä on 5 henkeä tulossa Perjantaille.
1. VKO
2. Mikko76
3. Vesku
4. Hilppa
5. Kekke
6.
7.
Aikataulusta en osaa vielä tarkemmin sanoa mitään. Riippuu hieman aamun kelistä ja mitenkä jäässä on kuskit reitillä![]()
[
Voi olla että näiden lämpötilojen jälkeen kuulutaan MC Prostatas kerhoon(Mikko76 @ Loka. 13 2011,10:58) kirjoitti
Matkaa on n. 260km joka kestää Eniron mukaan 3t., Googlen 4t. ja Via Michelinin mukaan 4t25min, toivottavasti se tuohon haarukkaan menee. Riippuu vähän tarvittavista tauoista mut sanoisin 11-12 välillä se olis, EHKÄ. En osaa tarkemmin sanoa tässä vaiheessa.
![]()
Joo'o Hilpan arvio on ihan yhtä hyvä kuin munkin.....(Hilippa @ Loka. 13 2011,11:54) kirjoitti
Soitellaan vaikka matkanvarrelta kun ollaan viisaampia.
OT: pitäskö kaivaa wanhat jäkisalasuojat kellarista pakata ne täyteen patapataa ja perään 9v patteri...
Tarvii tosiaan laittaa reilusti vaatetta. Mutta sadettahan tuo ei ole lupaillut![]()
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Joops, mites o, törmätäänkö Hartolassa ja katsotaan porukalla siinä kaffen ääressä loppureitti ??
Piirtelin tohon naviin nyt semmosen kohtuu kivan ajon täältä peräaukosta sinne hartolaan asti... mutta koska sen puolen tiet on mulle kohtuu outoja voitas porukalla miettiä.... ei tuu sitten minusta ryhmän harhaanjohtajaa :=) muutama satakilsaa peltoteitä ei kuitenkaan ole nyt se juttu
-k-![]()
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Hilppa..... Tässä on garminin kartta filu Tuo vie meidät turusta perille, reitti on tosin Hartolasta eteenpäin Garminin softan päättämä.... Muutellaan tarpeen mukaan.
-k-![]()
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Jo vain se passaa. Joskus klo 8.oo tietämillä starttaillaan täältä, matkalta haen jostakin ketjurasvapurnukan joten ollaan noin yhdentoista maissa hartolassa.
Soitellaan / viestitellään huomenna jos tulee mutkia matkaan. *![]()
Meillä menee Hilpan kanssa jo ilman taukojakin aika likelle kello 12:sta ennenku hartola häämöttää.... älkää startatko liian aikasin ettette joudu tunteja venailemaan.(Mikko76 @ Loka. 13 2011,21:59) kirjoitti
-k-![]()
SS1000 -2010
SS2000F -2011