ja lähti oikein urakalla...
kierrettiin puumalan ja savonlinnan kautta rantasalmenohi oikoreittiä... eli ei ehditty... mut keli oli hieno![]()
Sattuipas meille paska mäihä. Ja kyllä tuolla omalla Michelin Pilot Road 3 sai kans ihan kivan merkin jätettyä hiekkaan![]()
no olkoot savonlinnan satamassa mun puolesta... en lähe tolle kolkalle ihan heti ajelee... ens vuonna sit... ehkä
edit:
jospa aamulla 6 aikaa lähtis vaihtaa ton... läppäri messii ja nappais kuvan sit eiku oma rasti tilalle![]()
no nyt unta ni jaksaa aamulla jutailla
Viimeksi muokannut: jiipekki; 28.07.2012 klo 00:19.
Tuossahan tuo olis mun perinteisen sunnuntaiaamukahvilenkin varrella. Mut ilmeisesti nimimerkillä jiipekki on nyt isku päällä.
Vie vaikka Puumalaan seuraavaksi, siellä en ole kerennyt käymään kuin kerran tänä suvena. Siel ois kottaraisellekin kivaa baanaa.![]()
KTM 1290 Super Adventure S
tää viikonloppu menee näköjään puulalla veneilyhommissa... ajelkaa työ mopoilla... miä ajelen venneellä![]()
Ei jaksa jahdata rasteja nyt. Takana vajaan 2 viikon moporeissu Alpeille. 4400 km.
4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
Minä voisin hakea rastin kahvireissulla ja kuvan ilmestymisen jälkeen nopein saa valita uuden paikan.
Remontin vuoksi ei ehdi mitään puumajan reissuja tekemään.
No katotaan ennätänkö ekana.
Siirrän uuden kohteen oikeuden nopeimmalle.
Kuva oli satamasta linnankadulle.
Viimeksi muokannut: polip; 29.07.2012 klo 20:53.
Paikallistettu. Googlen kuvahaulla löytyi valokuva, jossa koordinaatit. Yhteen karttasovellukseen ne ja paikka löytyi. Googlen street view:lla varmistettu (nippa nappa näkyy kun sopivasta kohdasta zoomailee).
4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
vähän huonosti stitchaantunu mutta hieno paikka silti mutkapätkän varrella.
exxtatic
noh mikäs jumi tänne tuli?
renkaat vaihettu joten tervatietä en kovin kauas lähe ettii kuvia...
koittakaaha ajella!!!![]()
Huomenna olisi tarkoitus pyörähtää tien päälle.
Miun googletuksella tuota siltaa ei löytynyt, joten lisävihjeitä kaipaillaan.
Löysin interwebista Kalliopuron sillan ja Tiiliruukinpuron sillan. Ne ei käy, kun ne on Juvalla, eli liian lähellä.
Juvalla on myös Kontusenjoen kivisilta.
Lähde http://kulttuuriymparisto.nba.fi/net...?MKMUSEO_ID=12
Löytyykö silta tuolta lähdeluettelosta?
Yksi potenttiaalinen vaihtoehto löytyi tanssilavan vierestä. Menen katsomaan ja toivottavasti se olisi se.
http://galleria.kotiluola.net/matka/...60216.JPG.html
Oli muuten tiukassa miun nettitaidoilla ja hommaa helpotti hitaalla yhteydellä oleva aipädi, jota en osaa kunnolla käyttää.
Oli muuten aika hämäävä rasti. Paikka on erittäin tuttu, mutta en niistä kahdesta sillasta tiennyt mitään ennen tätä päivää. Aluksi luulin, että kyseessä on se "isolle" tielle näkyvä silta, mutta aikansa kun etsii, niin etsivä löytää (raivaussahalle olisi käyttöä).
Silta sijaitsee Pihlajanlahdessa Mäntyrinteen tanssuulavan välittömässä läiheisyydessä ja se on se ylempi silta.
![]()
Seuraava rasti noudattaa minulle tuttua linjaa, eli liittyy jotenkin sotimiseen.
Vihjeenä annetaan soutuvene.
![]()
A vot, hienoa.
Street view näytti kohteen hienosti http://maps.google.fi/maps?q=sulkava...,65.26,,1,2.37
Tuolla uudella rastilla olen joskus haaveillut käyväni. Nyt olis hyvä syy...
KTM 1290 Super Adventure S