Postissa odotti eilen iloinen yllätys ja putket oli saapunu perille 4 päivässä.
Tänään sitten asentelin putket paikalleen, ja meni kyllä heittämällä kohilleen. Kaikki tarvittava oli mukana paketissa. Ainut mitä itse muokkasin oli tuo kilpiteline. Nostin kilpeä nyt reippaasti ylemmäs ja otin sen alkuperäisen muovisnorkkelin pois. Jätin kuitenkin tuon alkuperäisen rekisterikilven valon, koska meni helposti paikoilleen. Mielestäni aika mukavalta alkaa tuo peräpää nyt näyttämään.
Äänet on maltilliset jos pitää killereitä kiinni, eikä eroa vakioputkiin ole kovin älyttömästi. Mutta kun killerit nappaa irti nii johan alkaa pärisemään, ja pääsee V-myllyn äänet oikeuksiinsa.
Liitteenä kuva perästä jos saan sen näkyviin.
![]()
Suzuki PV -99-->Yamaha TZR-RR 125 -95-->Kawasaki Z750 -09-->Honda VFR800 VTEC -02
siistit on kyllä putket,ei voi kiistää! sulla on riisutumpi malli tuo pyörä...mikäli oikein näen niin puuttuu apparin jalkatapit mm. eikä oo laukkuja tai mitää muita ylimääräsiä kahvoja paikallaan!?!
Sitten kysymys täältäkin,että mitenkä on tuon slipareiden asennuksen suhteen tarviiko säätää vai onko ajankohtasta vasta kun/jos laittaa commanderin!?
Itselle on tulossa samasta puljusta leovincet mistä JMTL tilasi omansa,niin sikäli kiinnostais tietää että tarviiko muutakun asennella paikalleen ja ajuun.
Oliko JMTL näin että sun pyörään ei oo muutoksia tekniikan osalta tehty kuin että sliparit vaihdettu,mutta ei säädetty tms?!
Bensan hajuisia harrastuksia ei saa tyrmätä!
Honda Transalp 650 -06
Honda Hornet 600 -06
Pappa-Tunturi -67
Suzuki PV -89
EX: VFR 800 -09
Joo oon vähä riisunu ylimäärästä härpäkettä pois. Tällä hetkellä ei oo tarvetta pitää noita kahvoja,tappeja ym sälää kiinni, niin oon ottanu ne vaan pois. Eipähän oo kukaan yrittämässä kyytiin, niin saa ajella yksin rauhassa
Omaa pyörää en ainakaan vielä ole säädättänyt / tehnyt muita muutoksia. Ainakin nyt tuntuu että putki toimii ihan hyvin ilman säädätystä. Edellisessä pyörässä kun putket vaihdoin, niin se alkoi heti moottorijarrutuksissa ampumaan putkeen, eli kävi vähän rikkaalla. Tässä pyörässä ei sellaista ole esiintynyt.
Suzuki PV -99-->Yamaha TZR-RR 125 -95-->Kawasaki Z750 -09-->Honda VFR800 VTEC -02
Hieman referenssiä muille: olin viikonloppuna Ahvenistolla, jossa radalle pääsemiseksi tietysti mitattiin mölyt. Omassa VTECissä ovat kiinni Leovincen ovalit ilman killereitä (killerit tosin olivat reissussa mukana varmuuden vuoksi) ja mölymittaus antoi 90 dB @ 5000 rpm. Tyyppikilvessä lukee muistaakseni 87 dB @ 5250 rpm, joten tuo mennee tienvarsimittauksesta läpi ilman killereitäkin, koska eikös mittauksissa käytetä 3 dB toleranssia + 2 dB mittausvirhettä?
"Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
Tallissa: 350EXC-F
Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
WP_000562.jpg
Sellanen setti täällä. G.P.R:n sliparit ja malttimurinat ilman killereitä.
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Ootteko sattumoisin päässyt vertailee livenä näitä kahta? Siis Leoja ja scorpioneja?
Itse funtsin hommaisko jotain murinaa vakioiden tilalle..
KIITOS!
Viimeksi muokannut: Seventy5; 18.07.2013 klo 10:46.
jos joku vakavasti harkihtoo sliparien hankintaa,niin ottakeehan yhteyttä.mulla löytyy joutilaat leovincet...
Bensan hajuisia harrastuksia ei saa tyrmätä!
Honda Transalp 650 -06
Honda Hornet 600 -06
Pappa-Tunturi -67
Suzuki PV -89
EX: VFR 800 -09
Tuli hommattua LeoVincen oval carbon-sliparit, mutta db-killerit puuttuu. Vinkatkaapa jos täällä jollain on ylimääräisenä, tai tietoa mistä hommata?
onko kokemusta delkevicin slipareista? nämähän ei ole pahan hintaisia (alkaen 327€) posteineen ja äänetkin mukavat ainakin youtubesta kuunneltuna. Vai onko nämäkin suomessa laittomat?
http://www.ebay.co.uk/itm/225mm-SS70...item43c6b29776
http://www.ebay.co.uk/itm/DS70-225mm...item3f33f3f6d6