mitenkähän mahtaa toimia jos tilaa käytetyn mittarin saman merkkiseen ja vuotiseen pyörään jossa on nopeudet maileina ( sisempänä tietty km/h ) lämmöt ilmeisesti fahrenhaitteina ja tripit tietty maileina. et miten reagoi kun tunkee alkuperäiseen mittarin liittimeen ? ei kai näissä mitään adaptereita välissä tarvitse olla..
kylläpä on viisas olo näissä asioissa![]()
parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !
KAWASAKI
Jos kerran on samanlaisesta kapineesta niin tuskimpa muuta eroa on kuin nuo printit...
Eiköhän se moottorin maksimi lämpö ja huippunopeus löydy molemmista samoilla viisareiden asennoilla.
Eiköhän sinne lämpömittariinkin tule ihan sama tieto, riippumatta onko F vai C asteikko käytössä.
Eikös monessa pyörässä(ja muussa kulkinessa) saa nuo tuollaiset muutettua "asetuksista"?