Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Elikkäs tänä kesänä täytin tuossa 21-vuotta ja 1,5v kerkesin omistaa 600 kuutioisen Ninjan kunnes tänä keväänä sen möin ajanpuutteen vuoksi. Noh nyt olen vähän katsellut pyörää Saksasta. Ajattelin ensin hakea auton nyt syksyllä, mutta homma meni plärinäks erinäisistä syistä. Nyt kuitenkin polte pyöriin palasi sitten. Virossakin on aikapaljon tuttuja ja Virosta tuominen (esim. motodepoo) on käynyt mielessä. Samalla reissulla olis tarkotus uusia ajovarustus kokonaisuudessaan.

Eli olisin etsimässä nakupyörää (luoti ei oikein sytytä), kuutiomäärällä ei niinkään väliä, kunhan se on tarpeeksi iso Itse en oikein muita tiedä kuin Kawasaki Z1000, onko muita hyviä vastaavia ehdotuksia? Olen vähän ulapalla näiden isojen tarjonnasta, pikkumopot on kyllä hyvin tiedossa. Hintapuolella pieni rajoittava tekijä, mutta kuten sanottua, Saksasta kun haen niin säästän aika tukun rahaa... Suomen hintoihin jos katsotaan niin hyvä raja voisi olla 8 000e, kuitenkin mitä halvempi sen parempi

Eli lyhyesti: kertokaa vastaavia merkkejä+malleja kuin Kawasaki Z1000, sekä niiden hyviä puolia yms. niin tiedän hakea niistä tietoa enemmän intternetin ihmeellisestä maailmasta.

Kiitos
    Honda CBR 954RR FB '03
    Kawasaki ZX-6R '01
    BMW K 1200 / 1300 R
    Omaa luokkaansa oleva naku, josta ei kapasiteetti lopu.
    Pannaan haisemaan.
  3.  
    Gixxerin lisäksi voisin tuollaisen hommata. Ehkä joku päivä. Eli Suzuki GSX 1300 B-King
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002