Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    niin tää kuulostaa varmaan jo aika sairaalta...mikä ihme prätkää vaivaa jos tankki on alle puolen välin ni kierrosherkkyys huononee todella selvästi! heti kun käy tankkaamassa täyteen ni taas laulaa! mitä ihmettä!? pyörä ollu mulla nyt joku 3viikkoo! ja vanha omistaja täysi persereikä! joten ei apuja sieltä!ongelma 2: ensin poltti flektin sulaketta kerran päiväs...eikä flekti toimi! tosin nyt ei polta enää sitä edes! flekti pyörii kädellä kokeillen ihan hyvin eli ei jumissa, sen toiminnan vois tarkistaa kuhan jaksaa! jotain vinkkejä! vituttaa pitää tankkia täynnä koko ajan! ja ruuhkissa ei viitti ajella mitään liian kauan ettei nouse joku muu ku pään lämpö=)
  2. #2
    Kuulemma auttaa asiaa jos ilmoittaa mistä mallista on kyse, mutta meneehän se arvailemallakin ja yleisiä vikoja kertoessa
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  3. #3
    Varmaan helpottais muita, jos laitat mopon mallin.
    Any way, riittäkö pelkän korkin aukaisu = ei saa ilmaa. Vai tarkkeeko bensaa olla vain ns varatankin yli, toi puoli tankkia on hieman epämääräinen käsite.


    Edit: Juhak ehti ensin
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  4. #4
    Joissain pyörissä tyyppivikana (ominaisuutena) se että tyhjähköllä tankilla ei saa tarpeeksi bensaa.
    Retired
  5. #5
    joo eli honda cbr 600f -94 eli pc-25
  6. #6
    No sehän on reilua leimata edellinen omistaja persereijäksi jos sitä ei kiinnosta korjata vanhaa jo omistajaa vaihtanutta moottoripyöräänsä

    Video olisi mielenkiintoinen nähdä miten huonosti se kiertää tankki tyhjänä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  7. #7
    No kyllä mä ainakin koetasin auttaa jos mun myymässä pyörässä ilmenee tuollasta. Mut kukin tyylillään, loput selvittää kuluttaja-asiamies ja oikeus.

    Mut ite ongelmaan - toi lienee kaasaripeli?
    Voipi olla että:

    a) tankin huohotus on huono ja imee alipainetta tankkiin? tarkista et saa korvaus ilmaa, ettei oo huohotin tukossa - imaseeko ilmaa kun avaa korkin?
    b) Bensapumppu pois pelistä? Kaasaripeli saattaa täydestä tankista saada just ja just riittävästi bensaa normi ajossa mut sit vajaasta ei jaksa valua tarpeeksi varsinkaan jos kuormittaa enemmän (yks tällänen tullu vastaan jossa pumppu oli poistettu).
    c) Tankin hana ei toimi kunnolla? jos sellanen on niin lienee alipainetoiminen- onko alipapaineletku ok? Alipainekalvo ok? Vois tehä saman kuin tuo (b) jos ei toimi täysin.
    d) bensansuodatin tukossa? tai sit kaasarin neulaventtiilin sihti tukossa.

    Tuohon flektiin en ossoo sannoo..
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  8. #8
    Lainaa (specka @ Heinä. 24 2011,14:47) kirjoitti
    loput selvittää kuluttaja-asiamies ja oikeus.
    Sori offtopic, mutta kuluttaja-asiamiestä ei kauheesti kiinnosta yksityishenkilöiden kaupanteko.
    Honda CB600F Hornet
  9. #9
    nyt selvis...vika bensahanan kalvossa...toimi vaikka ei ollu alipaine letkua edes...mut jotenkin sairaal taval ei saanu bensaa tarpeeks! nyt laulaa vaikka tankki olis oooolmoust tyhjä! uus kalvo ja letkut kiinni ja toimii! ei toiminu vanhal kalvol vaiks letkut oli kiinni!
  10. #10
    Noinhan se menee...täys tankki->enemmän painoa, joten se jakso pusertaa omalla painollaan sen hanan läpi. Mutta kun tankki tyhjeni ja paino väheni, niin ei virrannutkaan enää läpi.
    Kawasaki ZZR 600 -92
  11. #11
    Pienestä asiasta kiinni toi bensahanan vika...yks spesialisti selitti et se voi vaikuttaa kaasareitteen toimintaan jotenkin...niin että kone käy niinku olis ryyppy päällä koko ajan! ja niinhän se on toiminut ihme pröpötystä pitänyt mut kuitenkin kulki ihan sillee ok....mut nyt tuntuu niinku olis uus kone vaihdettu! tulpat tuli vaihdettuu samal ja ilmaputsari tzekattuu! ainoo et nyt halisis pyörii poliisit jatkuvasti ei tykkää ihmiset vissii teharin rallatuksest=) kiviäkin kiinnostaa=)
  12. #12
    Lainaa (twister817 @ Elo. 13 2011,20:08) kirjoitti
    yks spesialisti selitti et se voi vaikuttaa kaasareitteen toimintaan jotenkin...niin että kone käy niinku olis ryyppy päällä koko ajan!
    Ai että kun ei saa bensaa niin sama kuin olis ryyppy päällä ? Just, minkä alan spesialisti oli ?
  13. #13
    no tiedä sit mikä on totuus mut pyörä pröpötti just niinku olis seokset vituillaa...tai kylmä kone tai jotain.....ei jaksa tätä! nyt laulaa niin saatanan hyvin
  14. #14
    Jos siellä on alipaineletku ollut irti, taikka on vetänyt rikkinäisen alipainekalvon kautta ilmaa, niin kyllähän se sillon toimii kuin olisi ryyppy päällä.
    Kawasaki ZZR 600 -92
  15. #15
    Lainaa (L18 @ Elo. 15 2011,06:23) kirjoitti
    Jos siellä on alipaineletku ollut irti, taikka on vetänyt rikkinäisen alipainekalvon kautta ilmaa, niin kyllähän se sillon toimii kuin olisi ryyppy päällä.
    Ryyppy päällä saa liikaa, vetää ilmaa niin saa liian vähän. Siis bensaa, ei ole kuitenkaan ihan sama kummasta on kyse...
  16.  
  17. #16
    Lainaa (jr66 @ Elo. 15 2011,23:12) kirjoitti
    Lainaa (L18 @ Elo. 15 2011,06:23) kirjoitti
    Jos siellä on alipaineletku ollut irti, taikka on vetänyt rikkinäisen alipainekalvon kautta ilmaa, niin kyllähän se sillon toimii kuin olisi ryyppy päällä.
    Ryyppy päällä saa liikaa, vetää ilmaa niin saa liian vähän. Siis bensaa, ei ole kuitenkaan ihan sama kummasta on kyse...
    Kah, oikeassa olet, pitäis varmaan joskus miettiä hetki ennen kuin kirjoittaa. *

    EDIT: Jaa nii se oli ruiskukone missä nousee kierrokset jos on alipainevuoto.



    Kawasaki ZZR 600 -92