Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Moro!

    Pyöränä TDM 850 "91. Kylmänä starttaa todella nihkeästi, juuri ja juuri jaksaa lähtä käyntiin. Ajon jälkeen lämpimänä startti pyörähtää todella mallikkaasti...

    Ajattelin, että akku vetelee viimesiään tai purkautuu johonkin ja hain lainaan yleisvirtamittarin. Akun lepojännite oli 12,6 -eikös sen pitäis olla hyvä? Noh, pistin pyörän käyntiin ja mittasin uudestaan, tulos: 14,6 -hyvä sekin? Sitten päätin antaa jengaa, niin lukema nousi kierrosten mukana lähes 20 volttiin! Jännitteensäädinhän tuolta silloin on ainakin paskana, ihme homma vaan että polttimoita tuo ei kuitenkaan ole syönyt ollenkaan. Miten on mahdollista??

    Itse kysymykset: Mistä kannattaa ostaa jännitteensäädin ja mikähän tuossa startissa mättää??
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  2. #2
    Uutta akkua!
    Jo rupeaa tarttaamaan
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  3. #3
    BMW R850R -02
    web: www.oilhead.org
    mail: info@oilhead.org
  4. #4
    Lainaa (TiPL @ Elo. 15 2011,13:23) kirjoitti
    Kiitos linkeistä!

    Eikö tosiaan starttiongelmaan ole kellään vastausta? Kuulemma vanhoissa Yamahoissa kylmänä starttauksen kans ollu ongelmaa paljonkin.
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  5.  
  6. #5
    Johan tuossa vastauksen sait, "uutta akkua" ei se sen kummempaa.. Jos et usko, niin laita vaikka auton akku apukaapeleilla kiinni ja starttaa..



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.