Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Puhkesi takarengas tossa 1½ viikkoa siten erään liikenneaseman pihalla.
    Käytyämme henkilökunnan kanssa paikalla löytyi pihalta muutamia nauloja, joita arveltiin paikallisten teinien levittämiksi. Aiheuttavat kuulemma häiriötä siellä...

Juttelin aseman päällikön kanssa, joka totesi, että kiinteistö kuuluu heidän vastuulleen ja renkaani puhkeaminen ehkä heidän vakuutukseensa.
    Vielä he eivät ole minuun yhteyttä ottaneet, joten meinasin nyt itse soitella heille päin.

Onko täällä jotain tietoa kuuluuko takarenkaani uusisesta tullut kustannus minun vai aseman kustannettavaksi?
    MIVVin hiilikuituputket saavat Varaderon ärjymään =)
    Saakeli. Toissakesänä puhkesi dunloppi särkänniemen parkkiksella.

Olisikohan kannattanu käydä sieltä kysyyn josko maksaisivat mun gummin? Varmaan jo liian myöhäistä

(Veikkaan et ihan ite joudut paikkauttamaan/uusimaan omasta pussista)
    1300cc Suzuki
    Huoltoasema tai heidän kiinteistöhuolto vastaa renkaasi puhkeamisesta. Vähän vastaava kävi täälläpäin: Erään autoliikkeen pihalle pysäköi talvella kuorma-auto (tais olla jakeluhommissa tms) ja se lähti siitä valumaan ja ryttäsi muutamat autot. Liikkeen kiinteistöhuollolle meni lasku kun eivät ollu hiekottanu pihaa kunnolla, taitavat nyt hiekottaa kesälläki
    Kauniimpi puolisko vähän enämpi ymmärtää lakien päälle ja varmensi asian "Niillä on ankara vastuu tuommosessa tapauksessa" se sano.
    taidanki ens kerralla kurvailla huoltiksen pihaan jos sattuu rinkula puhkeemaan ajossa pitää vaa tsekkailla ettei kukaan näje ;)
    Kawasaki ZZ-R 600D -91 (Ex)
    Älä huoli vituiksi se menee kumminki.
    Lainaa (Jortsi @ Elo. 15 2011,16:09) kirjoitti
    Huoltoasema tai heidän kiinteistöhuolto vastaa renkaasi puhkeamisesta. Vähän vastaava kävi täälläpäin: Erään autoliikkeen pihalle pysäköi talvella kuorma-auto (tais olla jakeluhommissa tms) ja se lähti siitä valumaan ja ryttäsi muutamat autot. Liikkeen kiinteistöhuollolle meni lasku kun eivät ollu hiekottanu pihaa kunnolla, taitavat nyt hiekottaa kesälläki
    Kauniimpi puolisko vähän enämpi ymmärtää lakien päälle ja varmensi asian "Niillä on ankara vastuu tuommosessa tapauksessa" se sano.
    Tällaiseen lopputulokseen mäkin päädyin kun lueskelin kiinteistönhoidon vastuista:
    1. Valaistus
    2. Liukkauden torjunta
    3. Siivous (esim. taloyhtiöissä lasten lelujen keräily!)

Lähteenä taisi olla kiinteistöliitto.

Soittelin huoltsikalle, ottivat mun tietoni ylös vahinkoilmoitusta varten ja ovat uudelleen yhteydessä viikon kuluttua.
    Selkeesti yrittivät siirtää ongelmansa suoraanvakuutusyhtiölle :-p
    No, jos yhtiöstä soitttavat ensi viikolla ja kysyvät tilinumeroa niin passaa mulle
    MIVVin hiilikuituputket saavat Varaderon ärjymään =)
  6.  
    Kannattaa tarkistaa huoltoaseman huoltosopimus, jos mietityttää. Sen saa kyllä nähdä jos vain hiffaa kysyä sitä aseman tiskiltä tai jonkunsortin johtajalta.

Yleisesti ottaen kiinteistön ulkoalueet kuuluvat kiinteistönhuoltoyhtiölle, porsaanreikiä löytyy enemmän kuin Virtasia Suomesta.

Veikkaisin kyllä vahvasti puhkeamisen menevän huoltoaseman vakuutuksista, sillä heillä on vastuu valvonnasta, juurikin tämmöisten asioiden takia.

Kiinteistöhuolto ei välttämättä käy päivittäin siivoamassa pihoja (kts se pirun sopimus )

Näin ihan Kiinteistönhuolto yrityksen omistavana mielipiteeni.

Talvisin homma on tietenkin ihan toinen sitten.
    Six feet under makes all men equal