Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
  1. #1
    Pamahti ajatus että jos Kroatiaan ensi suvena mopoilisi. Nyt ajattelin sitten kysästä muitten kokemuksia reiteistä ja yleensä nyt ihan kaikesta..Eli ekaa kertaa olisin mamman kanssa kurvaamassa ulkomaille mopolla ja ihan kaikki tiedot vinkit vinoilut yms kelpaa..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #2
    Jahhah...ajellaanko peräkkäin
    Tehdään tästä vaikka Tourinki goes Kroatia

    Ittellä on vielä reissu mietinnässä. Todennäköisesti kohde tulee olemaan joko Espanja tai Kroatia.
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  3. #3
    No kappas kappas ! Eipä ois uskonu että yhden tien varrella 2 miettii samaa asiaa! Tätä voitas muuten suunnitella jossain vaiheessa naamakkain ihan jopa vakavasti?



    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #4
    (poistettu tili)
    Kroatiaan on ihan kiva matka, paljon lyhyempi kuin Epsanjaan.

    Pohjoisessa on esim. Opatija, joka on kiva italialaistyyppinen rantakaupunki. Siitä etelään on sellainen 200km fantastista rannikon mutkatietä. Sitten Dalmatiassa on Split, aika erilainen mesta.

    Noi nyt on ne mitkä mä olen käynyt.
  5. #5
    Upea maa, tässä tuoreita kuulumisia ja ehkä ideaa:

    Ajeltiin Munchenistä Tirolin appien yli Italiaan Riminille, sieltä biitsipäivän jälkeen Anconaan josta yölautalla yli Splitiin (pyörä+mies n.100e). Splitistä upeeta rantatietä Dubrovnikiin. Dubrovnik oli täynnä turisteja ja myös turistihinnat, majoitus kuitenkin suht edullista apartomentoksissa.
    Ylöstullessa ajettiin upeaa uutta motaria josta koukattiin välillä vuorten yli rantatielle ja takaisin. Olipa muuten helvetin hienoa mutkaa ja maisemaa!!
    Splitin pohjoispuolella n. 50 km Krka:ssa mentiin vesiputouksille uimaan, kandee käydä. Maisemat ku Tarzanleffassa :P
    Sit käytiin mm. Pagin saarella jossa helvetinmoiset rantabileet joka yö!

    Menkää ihmeessä!!





    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  6. #6
    Tourinki Goes Croatia- kuulostaa hyvältä. 2 kesää nyt itsekkin suunnitellut mutta aina tullut joku este lähdölle.
    F800GSA
  7. #7
    Itse olen menossa Tallinna-Varsova-Krakova-Budapest-Zagreb -reittiä tuonne suuntaan (maali pohjois-Italiassa) ensi kesänä. Paluu sitten Sveitsi-Saksa-Tanska-Ruotsi.
    Onko tuossa Etelä-Puola-Slovakia-Unkari -suunnassa mitään huomioitavaa? Miten tietullit/maksut?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  8. #8
    Ajettiin toissa kesänä reittiä taipalsaari-pärnu-augustow-krosno-szeged-sarajevo-split-zadar. Tuossa meno matka. Oltiin kaikissa paikoissa yksi yö paitsi zadarissa kaksi. Paluu reitti zadar-kapfenberg-ostrava-lomza-liepaja-taipalsaari. Liepajassa oltiin kaksi yötä. Aikaa meni tasan kaksi viikkoa ja kilometrejä tuli 6013. Meitä oli kolmen pyörän porukka. Tosi kiva reissu, paljon nähtävää mutta liian nopea aikataulu.Ei mitään ongelmia, raja ylitukset sujui hyvin vain unkarin ja serbian rajalla oli pitkät jonot mutta jonojen välistä ajamalla päästiin helposti.
  9. #9
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 12 2011,18:49) kirjoitti
    No kappas kappas ! Eipä ois uskonu että yhden tien varrella 2 miettii samaa asiaa! Tätä voitas muuten suunnitella jossain vaiheessa naamakkain ihan jopa vakavasti?
    Khyyyl maar näin pitää edetä.

    Meillä tosin todennäköisesti ainoa mopolla reissaaja olen minä (ellei nyt joku teineistä hurahda ja väkisin kampea kyytiin) mutta ei anneta sen haitata.

    Pitäskö oikeen ottaa pitkän kaavan mukaan eli grilli kuumaksi ja jokunen huurteinen kyytipojaksi?

    Tuosta tosin saattaa olla seuraus se että seuraavana päivänä ihmetellään uudelleen mitä tuli edellisenä iltana tuli tehtyä
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  10. #10
    Kroatiassa on kaupunki nimeltään Pula. se on aivan meren rannalla ja todella mahtava paikka. Kahdesti olen siellä käynyt ja silloin siellä ei ainkaan ollut vielä turismia haitaksi asti. Siellä on mahtavat biitsit, yöelämä ja jne.. ja kulttuurin nälkäisellekkin löytyy semmoinen harvinaisuus kuin Colosseum. Hinta taso on edullinen ja sinne on kätevä ajella joko Tshekin ja Slovenian kautta tai alppien. Itse en ole vielä ensikesän reissua ehtinyt suunnitteleman, koska tulin vasta Eurotourneelta.
  11. #11
    Jos Kroatiaan matkaa niin meikeläisen mielestä kannattaa ehdottomasti ajaa rantatie alas asti! On maisemat kohdallansa. Kroatia oli ainaskin -09 kohtuuhintainen matkailumaa. Tosin ilmastoidusta hotellihuoneesta sai maksaa ihan miehekkään hinnan, muttei se kauheesti häirinnyt kun oli 35 lämmintä! Yleisesti ottaen tuo Balkani kiehtoo itseäni aika paljon. Syyskuussa lähdetään Serbian ja Makedonian kautta Kreikkaan!
    "Ei kukaan ole enkeli maantiellä. Siivet palaa siinä missä löpö."

    IBAF 3735
  12. #12
    Rantatietä on kiva vetää korva maassa. Posliineja ei juuri näy.

    Splitissä on merkittävä tilastollinen poikkeama! Väittäisin, että ulkona liikkuvasta populaatiosta 60 - 70% on naisia ja yleensä nuorehkoja (Lähempää tuttavuutta ei kuitenkaan tehty). Onkohan miehet kuolleet sodissa, siirtotöissä tai hoitamassa lapsia...? Kalja on halpaa, mutta ruokailu on vähän niin ja näin, itäeurooppalaista "tyyliä".

    Sivistys loppuu Kroatian rannikkoon. Sisämaahan mennessä muuttuu slummiksi ja Kroatian rannikkoa pidemmälle ei kannata edetä. Bosnia Hertsegovina on ihan slummi ja täynnä noin 20 km välein kiimaisena kyttääviä poliiseja. En tiedä onko herroille tehty uudet ohjeet kun meitä ei pysäytetty kertaakaan vaikka ajettiin aina reilusti yli rajoitusten.

    Noh, kysymys liittyy siis Kroatiaan. Itse päätin, että en taida enää viitsiä Italiaa etelämmäksi ajella. En voi mitään, mutta itäeurooppalaisten kielten puhuminen ottaa korvaan häiritsevästi ja kommunikoinnin kanssa on vähän niin ja näin kun englantia mielestäni kovin useat eivät puhu. Tiet on Kroatian rannikon jälkeen ihan pskaa, usein pinnassa sementtipölymäinen kerros joka tekee ajamisesta jäärataa muistuttavan.

    Uskoisin kuitenkin, että majoittautumalla Kroatian rannikolle voi hyvällä omalla tunnolla tehdä hyödyllisen ja halvan säästömatkan.

    Ps. Viime matkan kokemuksella (Germania - Itävalta - Italia - Slovenia - Kroatia - BHG - Serbia - Bulgaria - Turkki - Kreikka - (Laiva) - Italia - Saksa - NL - Saksa - Ruotsi - Suomi) sanoisin, että EU:n laajentaminen pitäisi lopettaa välittömästi.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  13. #13
    Kroatiaan olisin kanssa lähdössä, jo toukokuun loppupuolella. Piti mennä sinne jo tänävuonna, mutta remonttia tein ranchillani.
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  14. #14
    Lainaa (Bing @ Elo. 13 2011,14:54) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 12 2011,18:49) kirjoitti
    No kappas kappas ! Eipä ois uskonu että yhden tien varrella 2 miettii samaa asiaa! Tätä voitas muuten suunnitella jossain vaiheessa naamakkain ihan jopa vakavasti?
    Khyyyl maar näin pitää edetä.

    Meillä tosin todennäköisesti ainoa mopolla reissaaja olen minä (ellei nyt joku teineistä hurahda ja väkisin kampea kyytiin) mutta ei anneta sen haitata.

    Pitäskö oikeen ottaa pitkän kaavan mukaan eli grilli kuumaksi ja jokunen huurteinen kyytipojaksi?

    Tuosta tosin saattaa olla seuraus se että seuraavana päivänä ihmetellään uudelleen mitä tuli edellisenä iltana tuli tehtyä *
    Ei pöllömpi suunnitelma.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  15. #15
    Kesä-heinäkuun vaihteessa mentiin avopuolison kanssa Italian puolelta ensin Istrian niemimaalle, sieltä Cresin saarelle, sitten Rabin saarelle ja sieltä yhden päivän aikana hissukseen Krk:n kansallispuiston kautta Trogiriin, josta avopuoliso lensi kotiin (siellä on Splitin lentokenttä).

    Istria on hienoa maaseutua, jossa ei tuohonkaan aikaan ollut juuri ketään turisteja. Kahdestaan saatiin olla maatilamajoituksessa. Hienoja pikkukyliä hienoilla maisemilla, sekä järjettömän pieniä ja kiemuraisia asvaltoituja teitä. Myös isompia toki. Pulan kaupunki olisi ollut Istrian eteläkärjessä, mutta me kierrettiin isommat kaupungit aika lailla kaukaa. Samoin Istrian rannoilla ei käyty.

    Istrian maatilamajoitus oli ainut ennalta varattu paikka. Kantsii mennä kaupungin turistitoimistoon ja kysellä yksityisiä majapaikkoja. Ne soittaa paikkoihin ja puhuvat aina englantia näissä turistitoimistoissa. Cresin saarella taidettiin maksaa kahden hengen huoneesta 34 Euroa per yö, Rabin saarella suurin piirtein saman verran. Mitään palveluja hintaan ei tietty kuulu, kun kyseessä on jonkun yksityisen koti. Joskus tosin sai lisähintaan aamupalaa. Yleensä oli oma kylppäri. Toimistosta voi kysellä paikkaa, jossa olisi jonkinlainen parkki pyörälle.

    Cresin saarella kannattaa syödä lammasta, on pirun hyvää. Jostain syystä tuore kala oli kaikkialla jotenkin kallista, vaikka oltiin saarella. Pizza sopii budjettimatkailijalle hyvin.

    Lauttamatkat sujuu helposti pyörällä, kun pääsee ekana laivaan eikä tartte jonottaa niissä pitkissä jonoissa. Lautta-aikataulut löytyvät netistä (ei ole linkkiä tähän hätään antaa), tosin niillä lyhyimmillä väleillä menee ainakin sesonkiaikaan lauttoja nonstoppina. Rantatie on tosiaan hieno, eikä meidän kohdalle sattunut edes paljoa liikennettä. Trogirista ajoin pieniä teitä aika suoraan pohjoiseen BHG:n rajalle. Rannikko on kauniin näköinen ja kivat tiet, sen jälkeen sisämaahan mennessä tulee tylsää ja kuivaa maisemaa, kunnessa sitten siellä lähempänä BHG:n rajaa maisema muuttuu vehreäksi ja kumpuilevammaksikin. Matkaendurolla voi olla mukavinta ajaa ihan pienemmät tiet, mutta pääasiassa minusta tiet olivat oikein mainiossa kunnossa. Se iso motari on sitten siellä myös, jos haluaa nopeita siirtymiä tehdä.

    Englantia siellä ei välttämättä puhuta, mutta saksaa sitäkin enemmän.

    Slovenialaiselta motoristilta kuulin, että Kroatian poliisi on huonosti palkattua ja että lahjuksetkin ovat mahdollisia. Omalle kohdalle ei mitään sattunut, kun ajan niin rauhallisestikin.
    - Mikko
  16. #16
    Itse kun mopoilin Kroatiaan niin meno hyytyi rannikolle melko pohjoiseen heinäkuussa joku vuosi sitten. Kuumuus iski kun Adrianmeri tuli näkyviin ja laskeuduin Rijekaan ja Opatijaan Sloveniasta! Nuo oli vähän turhan turistipitoisia paikkoja joten otin suunnaksi Splitin, mutta lopulta oleskelin vajaan viikon parissa rannikkopaikassa, lähimmilläänkin reilun parisataa kilsaa Splitistä pohjoiseen, ei se helle innostanut ajelemaan enää enempää. Mutta on se rannikkotie upea ja vedet kristallinkirkkaita
    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
  17. #17
    Oltiin 2007 heinäkuussa exän kanssa kolmen viikon Euroopan reissulla. TFMK:n Tönenburgin treffeiltä ajeltiin Alppien kautta Kroatiaan ja siellä melko pitkälle alas, eli Zadariin. Menomatkalla Tönenburgiin ajeltiin puoli Saksaa pitkin pikkuteitä, mahtavaa sekin, kun ei ollut kiire minnekään.

    Meillä oli Zadarissa privaattimajoitus, joka oli varattu jo kotimaassa. Kiva siisti pikku huone minikeittiöllä ja kylppärillä okt:n alakerrassa - ranta muutaman sadan metrin päässä. Zadarissa lomailtiin n. viikon verran.
    Kotimatka Slovenian, Tsekin ja Saksan kautta, *jolloin oltiin mm. Prahassa pari yötä. Laivalla Saksaan mennen tullen, ajatuksena se, että silti saa ajaa riittävästi.

    Perillä Zadarissa mahtavat kelit, kiva kaupunki, upeat maisemat luonnonpuistoineen (jotain 50 km matkaa) ja uida voi missä vaan. Pariksi päiväksi vuokrattiin ilmastoitu auto, kierreltiin lähiseutuja ja käytiin myös päiväristeilyllä upealla Kornatin saarella. Olipahan himpun toisenlainen kuin kotimaan vastaavat risteilyt. Siellä asiakkaasta huolehdittiin, syötettiin ja juotettiin, palvelu pelasi muutenkin viimeisen päälle.
    Eka päivinä köytin mopoa ketjulla tolppaan, mutta kun huomasin ettei isäntäväki pidä edes ovia öisin lukittuna, niin ketjut unohtuivat.
    Hintataso oli kohtuullinen niin majoituksen suhteen, kuin muutenkin.
    Myös sillain kiva maa, että olo oli yhtä turvallinen kuin kotimaassa, eikä kukaan tyrkyttänyt mitään..

    Oli mahtava reissu, niin kuin monet muutkin. Mutta tuo oli kaiken kaikkiaan ykkönen, vai mitä Teija..

    Jos joskus vielä lähden, niin viikon verran pitää olla perillä aikaa, minimi viisi päivää.. Silloin reissu tuntuu lomalta.

    Ja tuonne ei oikeasti pidä lähteä kesällä goretexeissä, niissä kuolee lämpöhalvaukseen. Ilman läpi päästävät kamppeet hanskoja ja kenkiä myöten, niin ajelu on vielä nautintoa - ei tuskaa.. (Kevyet) sadekamppeet tietty varmuudeksi mukaan. Niitäkin tarvittiin paluumatkalla.



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  18. #18
    Miks ootella ens kesää... lähdössä 31.8, viikko Pulassa 3-10.09 ja sitten Cortina D'Ampezzoon 3-5pvä...paluu 18.09, kelien mukaan, matkat soolona..
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  19. #19
    2010 kesällä tuli käytyä Opatijassa. Yövyttiin tuolla: ISTRA
    Mielestäni ihan ok hotelli, hinta-laatuhuhde kohdallaan

    Ajoreitti meni Via Balticaa etelään. Puolassa kannattaa topata Krakovaan (Auschwitz ja Wielickan suolakaivokset vieressä).
    Unkari oli aika tylsää pätkää... Slovenian puolella oli muutamat hyvät mutkapätkät!
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  20. #20
    Majoituksesta vielä niin varasin Interhome:lta 2 huoneen kämpän *n. 300€ / vko Pulan keskusta 2km. Ajatus oli tutustua Pulaan ja *Istran alueeseen päiväreissuin mm. Krk:n ja Cres:n saariin, itse tykkään noista aparment asunnoista jos yöpyy pidempään samalla alueella.



    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  21. #21
    Kroatia on ihan ok, mutta jos ei välitä helteestä, kannattaa passailla aika, jolloin käy.
    ... jotain piti muistaa
  22. #22
    Muutaman kerran noilla nurkilla käyneenä voin suositella Kroatiaa, ja jos helle vaivaa rannikolla, niin esimerkiksi alle tunnin matkan päässä Opatijasta on vaikka Ravna Gora, jossa lämpötila on 8...10 astetta viileämpi. Ollut joskus aika helpotus nousta sinne ylös "normaliin" kesälämpötilaan. Rantojahan ylängöllä ei ole, mutta kivoja teitä, pikkukyliä ja hyviä vaellusmahdollisuuksia. Ja ruoka on hyvää. Kerran satuin kesäaikaan Rabilla sellaisiin keskikaikafestivaaleihin, oli mielenkiintoinen ilta.
    Ja esimerkiksi Zeleni Vir oli mielenkiintoinen, joen uurtama rotko, jota pitkin kävelemällä pääsi näkemään, kun uurroksen aikaansaanut joki tulee jostain kallion luolasta.



    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
  23. #23
    Suzu-ukolle tiedoksi että tästä on jo useampikin kysellyt ja alustavasti kiinnostunut matkaan mukaan.

    Tähän lie on kohta aikuisten oikeasti alettava suhtautua tietynlaisella vakavuudella

    Ei muuta kun kööri kasaan ja kohti Kroatiaa
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  24. #24
    Pakko kommentoida sen verran että ÄLÄ mene elokuussa. Just palattiin Krk:n saarelta ja aikaa vietettiin myös Slovenian puolella Piranissa ja Portorozissa. Koko alue täynnä Italialaisia ja Saksalaisia ja siis tarkoitan täynnä. Päivisin ei mahdu rannoille ja iltaisin ei mahdu ravintoloihin. Majoituksen saaminen tosi tuskallista ja tietenkin hintavaa. Saattaa kuulostaa liiottelulta mutta ainakin em. paikat oli niin täynnä että jos matka tuohon suuntaan ens suvena niin ei ainakaan elokuussa. Oliskohan kesäkuussa helpompaa
  25. #25
    Lainaa (Bing @ Elo. 27 2011,20:46) kirjoitti
    Suzu-ukolle tiedoksi että tästä on jo useampikin kysellyt ja alustavasti kiinnostunut matkaan mukaan.

    Tähän lie on kohta aikuisten oikeasti alettava suhtautua tietynlaisella vakavuudella *

    Ei muuta kun kööri kasaan ja kohti Kroatiaa *
    Njaah kait se sitten pitää. Aattelin vaan että vois miettii että jos vaikka kipasis ... pohdinta vaihtuu siis vakavaksi mietinnäksi.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #26
    Jooo, mietittii et vois alkaa suunnittelee
    Siis ensimmäinen askel on otettu.

    Kesää odotellessa....
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  27. #27
    Kävin lentäen Kroatian Dubrovnikissa viime vuonna.

    Sellainen jäi mieleen, että joku hehkutti maan halki kulkevan moottoritien hienoutta ja sen maisemia. En tiedä miten asian laita on, mutta jos pitää paikansa (tutki netistä), niin sitten sitä alas nopeasti ja rannikkoa ylös hitaasti, tai päinvastoin. Ei olisi matka rannikon eestaas sahaamista.
  28. #28
    Lainaa (mieite @ Elo. 29 2011,19:39) kirjoitti
    Pakko kommentoida sen verran että ÄLÄ mene elokuussa. Just palattiin Krk:n saarelta ja aikaa vietettiin myös Slovenian puolella Piranissa ja Portorozissa. Koko alue täynnä Italialaisia ja Saksalaisia ja siis tarkoitan täynnä. Päivisin ei mahdu rannoille ja iltaisin ei mahdu ravintoloihin. Majoituksen saaminen tosi tuskallista ja tietenkin hintavaa. Saattaa kuulostaa liiottelulta mutta ainakin em. paikat oli niin täynnä että jos matka tuohon suuntaan ens suvena niin ei ainakaan elokuussa. Oliskohan kesäkuussa helpompaa
    Jep.

    Kroatiaan Krk'in saarelle / kaupunkiin ja noille maille muutenkin kannattaa mennä silleen, että italiaanot, saksalaiset, hollantilaiset tm. vielä ole lomiaan aloittaneet. Masina eli majoitus-, ruoka- ja ohjelmapalvelut ovat viilattuna toimintaan ja palvelualttius on tapissaan. Kaikkialle mahtuu ja kuhinaa on silleen sopivasti.

    Meillä tämä suunnitelma toimi hyvin v. 2009 kesäkuun lopulla. Viikko oltiin paikan päällä ja kun meidän lähtö oli esissä, niin edellisenä iltana paikalle saapuivat nuo lomansa aloittaneet italiaanot, saksalaiset, hollantilaiset tm. Sitten ei ollut enää meillä eikä muillakaan niin kivaa.

    Hintataso oli erittäin kohtuullinen. Suosittelen.

    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  29. #29
    Lainaa (Bing @ Elo. 29 2011,20:05) kirjoitti
    Jooo, mietittii et vois alkaa suunnittelee *
    Siis ensimmäinen askel on otettu.

    Kesää odotellessa.... *
    HEi originaalisti kyselin vaan kaikkee mahdollista Kroatiasta että jos tiiä vaikka kipasis...Äkkii muuttu homma hovissa * Eli juu kait sitä tosissaan pitää sitte alkaa tuumiin.

    Edelleen kaikki vinkit tiedot vinoilut yms. terve tulleita.

    Mukavasti onkin jo juttua tullut ja iso kiitos siintä.



    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  30.  
  31. #30
    Bing? Millos vietetään legendaarinen "Suunnittele Kroatia ilta" ?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen