1. Osallistun
2. En osallistu
Viime vuoden nopein:
AlluR * * *30.774
Eiköhän koiteta ajaa tänä vuonna tuosta vielä hieman nopeempaa *![]()
xxx
Iso kiitos kaikille!!!![]()
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
Hauskaa oli.... Kiitos kaikille!
oon numero yksi... eiku uuno
MBX -1984
sitä sun tätä
CBF -2011
"Cause I'm a loser and sooner or later you know I'll be dead" 3 Doors Down
Suurkiitos ajoseurasta ja järjestäjälle.. (vaik muut voittiki)
Tarttis varmaan laihruttaa, et pääsis ees A-ryhmään hitaimmaks.
t. Pekka![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Ei saa olla noin pitkävihainen... eihän sitä mitään saavuta jollei tosissaan yritä, ja silloin matkan varrella voi joskus tulla kolhuja(-Timi- @ Loka. 07 2011,14:26) kirjoitti
Sori nyt vielä! Tällä kertaa maltoin sentään pysyä pois.
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
SuurKiitokset aktiiveille, oli todella siistiä kisailla, vaikka tulin viimeiseksi.Ei onnistunut taktikointi ja tuli oltua hitusen liian nopea, että olis voinut voittaa B-ryhmän
t.Tonza
<p><span style="color: rgb(0, 255, 255);">Hugo:"</span><span style="color: rgb(255, 0, 255);">Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!</span><span style="color: rgb(0, 255, 255);">"</span></p>
Tulokset ilmestyyy.... Hetken päästä!!![]()
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
Kiitokset tilaisuuden järjestämisestä vielä näin virtuaalisestikin *
Kisahan meni niinkuin jokkiksessa. Eli aika-ajossa saavutettu sijoitus tippui kisassa...
Mielenkiintoista oli ajat jotka oli kauttaaltaan parempia kaikilla kuin vuosi sitten. Mikä lie sitten muuttunut vuodessa, rata vai autot.
Kehitysehdotusajatelmana tosiaan se että mitä jos kokeilis joku kerta toista mestaa?
Esim. http://www.vmkarting.com/
Infra "hieman" nykyistä parempi, kalustossa enemmän tehoa, rata tarjoaa ohitusmahdollisuuksia muutoinkin kuin kaverin selkeistä virheistä. Miinuspuolena saattaa olla pikkaisen kovempi hinta. Niin jaa saattaishan tuolla olla mahdollisuus yhdistellä mikrot ja motot?
PS. Jos "varikolla" keskusteluissa ollut ulkoratakokeilu toteutuu niin tässä yksi ennakkoon ilmoittautuva.
XX -06 (2012 - 2014)
Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
GSX-R 1000 k8 (2010)
XX -08 (2008-2010)
XX -05 (2005-2008)
CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
Kiitokset kisan järjestäjille ja kilpakumppaneille! Omat ajot meni hyvin kisan alkuun asti ja kohtuullisesti kisan puoliväliin. Sit meni nopeemmat ohi. Paras puristus tuli annettua näköjään aika-ajoissa ja kisa oli sit aika selviytymistä. Aika kuumottava paikka lähteä keulilta, kun tietää että takaatulevat kyllä rankaisee, jos yhtään tekee virheitä.
Mut kivaa oli! Jospa sitten ens kerralla vähän kirkkaampia mitalleja.
Honda CRF 250R 2007
ex Suzuki GSX-R 750 K6
ex Kawasaki ZX-6R 1999
Koko kisan nopein aika menee Streethawk:lle, 28.250!
A-Finaali: Finaaliaika Paras aika:
1. Tapsa_V 28.377 28.377
2. Streethawk 28.250 28.250
3. Josse100 28.591 28.531
4. Loimu 28.936 28.936
5. MRi 28.812 28.764
6. Pap-pa 29.448 29.448
7. -timi- 29.333 29.333
8. Tonzal 30.455 30.027
B-Finaali:
9. tonibergholm 30.424 30.249
10. Italowestern 30.471 30.471
11. pete457 30.649 30.649
12. Ropaaja 30.236 30.236
13. Riikka 30.535 30.477
14. Juutana 30.855 30.855
15. Juha_V 30.608 30.608
16. Brian.p 30.991 30.991
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
Juu kivaa oli vaikkei taidot a-finaaliin riitäkkään.
Kiitokset "letka-ajon" järjestäjälleja kanssa ajajille.
Ens kerralla sit lisää.
![]()
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Pistetään harkintaan toisen paikan kokeilu(MRi @ Loka. 07 2011,21:08) kirjoitti
Katsoin, että hinta olisi abouttiarallaa n. 68e/hlö (+-2e)!
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
Kiitos Kirsille järjestelyistä!
Kisa oli hieman sekava. Jossain vaiheessa olin aivan pihalla, että kuka on samalla kierroksella ja kuka kierroksella ohitettava. Josse100:sen kanssa oli pientä vääntöä jossain vaiheessa kisaa ja taidettiin aika paljon kolistella kylki kyljessä. Lopputulos oli kyllä parempi kuin hyvä. Jää ensi kertaan vähän vielä parannettavaa.
xxx
Kiitokset täältäkin järjestäjälle ja "kilpa"kumppaneille. Mukana ehdottomasti myös seuraavalla kerralla.
Kotimatkalla kerkesi hieman kastua, kun kehä 1:n ajeli pitäjänmäkeen asti (ajofarkut jalassa)...![]()
S1000RR 2012
Jäikös ne harjoittelu- ja aika-ajoajat sinne paikan päälle vai tuliko ne mukaan?
Niistähän saisi vielä varsin mielenkiintoista kuskikohtaista kehitysfaktaa aikojen muutoksista alun mahdollisesta tumpeloinnista lopun reilusti parantuneisiin suorituksiin.
Nyt kun tuossa ulkomuistista aikoja mietin, niin ainakin omat ajat parani merkittävästi harjoittelusta tuohon finaaliin. Siinä kun vielä muisteli finaalin alun parin kierrroksen ajan unohtuneita niksejä ja hiffasi mm., että mikroautossa nojataankin ulkokaarteeseen ja jarrutetaan reilummin vaan sellaisissa kurveissa, joista ulostulonopeus ei ole ratkaiseva, niin johan vauhti parani.
Kun vielä muisti senkin, että vauhti ei varsinkaan tällä 92kg massalla kovin nopeasti kiihdy, jos sen tappaa, niin pehmeät ajolinjat nousivat todellakin kunniaan. .
Vaikeinta ainakin itselleni oli saada sille pitkälle suoralle kunnollista lähtönopeutta. Vauhti tuppasi aina kuolemaan niihin edeltäviin mutkiin.. Siinäpä hiomista.
Toki tuo parantunutkaan keskimääräinen kierrosaika ei vielä riittänyt mihinkään kunnon sijoituksiin, mutta mielihyvää se kyllä toi.
Hauskaa tuossa hommassa on se, että pikku mokista kärsii vaan vauhti. Peli lähtee taas uudestaan liikkeelle kun nokan oikaisee menosuuntaan, jollei nyt satu jäämään laitaa vasten jumiin. Mopolla ei tuolleen uskalla revitellä tällä taidottomuuden asteella.
Mukavinta finaalissa oli, kun sai lähtöruudun melkein eturivistä ja vielä heti startissa yhden sijan parannettua, eikä siksi juurikaan tarvinnut huolehtia, että joku olisi heti pimeän mutkan takana edessä poikittain.
Melkein sain tilaisuuden parantaa sijoitusta vielä kerran, mutta kädet alkoi olla aika hillona tuossa finaalissa ja välillä rytmikin meni sekasin. Siten lopussa mentiin vaan kruisaillen sijoitusta varmistellen ja odoteltiin ruutulippua toiveikkaana.
Josselle sanoisin, että eturivin ja varsinkaan paalupaikan ei tartte olla kuumottava, vaan juurikin huoleton kun saa lasettaa elämänsä riemusta, eikä edessä takuulla ole kukaan esteenä.
Jos sitten joku ohittaa, niin ei kun hanaa ja vahinko takasin.![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Kiitokset Candice ja kilpakumppanit mun ja Juhan puolesta! Lupasin järjestää orgin porukalle kisaa Hyvinkään ulkoradalle ens kesänä. Palaan asiaan huhtikuussa...
ZRX 1100 + KLR 650
Minulta semmoinen heitto, että onko koskaan harkittu lauantaita ajopäiväksi. Oisko populan helpompi silloin saapua paikalle, vai oonko ihan skutsissa tän ajatuksen kanssa?
Anyway, hienoa, että Candice pistät tapahtumia pystyyn, vaikken tappajanvaistojani päässytkään näihin geimeihin näyttämään.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Enhän mie nyt pahoillani moisesta ole, kuten jo silloinkin sanoin niin tuo kuuluu kilvanajoon..(KariFi @ Loka. 07 2011,20:53) kirjoitti
Kunhan kuittailin... ;)
Ja kiitoksia jälleen kivasta tapahtumasta, hauskaa oli jälleen ja hiki tuli.
Seuraavaa kertaa odotellessa!!!![]()
Tein itse ja YRITIN säästää.